Riješeno

Potpisivanje ugovora

  • 23 November 2017
  • 34 odgovora
  • 1881 pregled


Prikaži prvu objavu

Odgovora 34

Razina korisnika 1
Tako je, ugovor postaje valjan tek nakon što da obje strane potpišu. Ako potpišeš nešto onda se podrazumijeva da pristaješ na ono što piše na Zahtjevu koji potpisuješ. Ugovor ne bi bio valjan da na njemu nisu navedeni tvoji osobni podaci, koji se nalaze na prvoj strani. Jel vi to ozbiljno ? Znači otvoreno priznajete da ne poštujete zakon. ? @jedinstvenokorisnickoime kolega je isprintao zahtjev koji ne može korigirati niti mijenjati svojevoljno u sustavu. Tvoju kritiku na posljedice toga, kao što je ovo, ću svakako zabilježiti i hvala ti na tome!
VAŠ SUSTAV JE OZNAČIO U MOJE IME NEŠTO ŠTO JA NISAM NIKDA OZNAČIO, NITI SAM IMAO PRILIKE TO VIDJETI PRI POTPISIVANJU, I KADA SAM TO SVE PRIMJETIO SAM VAM ODMAH PRIJAVIO, I VAŠA OBRANA JE BILA Žao nam je na iskazanom nezadovoljstvu i ako su Vam pri produljenju pretplatničkog odnosa pružene informacije koje ne odgovaraju stvarnom stanju ističemo kako je prodajno osoblje kvalificirano i posebno dobro educirano o svim proizvodima i uslugama te ima precizne procedure koje je dužno poštovati, s naglaskom na pružanje točnih i preciznih informacija, no uz uvažavanje svih okolnosti uvijek postoji mogućnost nerazumijevanja odnosno krive percepcije s obje strane na što nažalost nije moguće utjecati. ARE YOU FOR REAL? Sigurno ima pravnika koji će to rado riješiti, pogotovo kada ugovor kao takav pravni dokument mora biti identičan sa obadvije strane, pa budite dobri pa dajte vi svoju kopiju ovdje stavite da vidimo dal i na vašem ugovoru imate žbrljotine po tarifama i križić kružić. Ko da ja sada naprinatam neku stavku na ugovor i kazem da ta stavka vrijedi jer ste je vi potpisali, MAKAR JE NISTE NIKADA VIDJELI ? jeste vi ljudi normalni, pa varate sami ste priznali onom rečenicom, sustavno varate ljude
Razina korisnika 1
I pošto sam takav kakav jesam, ja ću vam prebaciti loptu na teren, evo to je sve kako vi kažete, dajte mi onda provjeriti koliko megabajta mi je ostalo prije nove naplate i koliko trenutno imam megabajta u funkciji. I reci nedvosmisleno, treba li korisnik u svakom trenu vidjeti potrošnju megabajta, koliko ih ima te koliko će ga to sve koštati ? Te što se dešava ako vaš korisnik nije u mogućnosti isto provjeriti nekoliko mjeseci? Ajde da i vi provjerite, nemrete, provjereno, al dajte i meni jer ja sam korisnik i nebum vas zvao svake 2 minute da mi provjerite megabajte? pa me zanima što i kako? dam vam i broj telefona i oib pa provjerimo, a nakon toga moze storno svih racuna od potisivanja ugovora jer u niti jednom trenu ja to nisam uspio provjeriti kao ni vi
Razina korisnika 1
Nema do VIPA ljudi, zovem službu za korisnike, javlja se najbolji tip tamo i nakon što sam mu objasnio situaciju pročitao ugovor koji sam i ovdje pokazao, VAŠ kolega je rekao da se radi o POVREDI ugovora i da PODNESEM PRIGOVOR. Jer mi nigdje nije rečeno što plačam i kada i kako, iliti uvjeti tarife mi nisu ispravno pokazani.
Razina korisnika 1
Pazite korisnici VIPA da vam se ne dogodi slično, jer očito od ovakve službe za korisnike dobijete živčani slom. No dobro, niste u mogućnosti provjeriti ništa, stoga nemojte dovoditi ljude u zabludu. Zovem vas na telefon i tamo niste u mogućnosti provjeriti potrošnju. Tko je onda u cijelom VIPu nadležan za potrošnju ? nitko? a ne naplaćujete na ludo ? same od sebe poruke dolaze da se treba platiti, a kada vas pitam što trebam platiti i koliko onda se pravimo ludi. odlično.
A ja cu sad staviti novu stavku u ugovor kako ste i vi meni, i dal to znači da ste vi to pročitali i potpisali ili to samo znači da ste prevaranti, ostaviti ću korisnicima da vide.
Razina korisnika 1
I super vam ide statistika, od vas 30, 17 kaze jedno drugih 5 nešto drugo ,a nih ostalih 8 rade preko SC-a i pojma nemaju o ničemu. Sva sreća pa se razgovori snimaju pa se uvijek može poslušati što govorite i kakve se nebuloze prodajete. Mene samo zanima bi li priča bila ista da se sada zaputim u dućan sa kamerom i snimim sve ovo što tvrdim, a to je da sustavno varate ljude sa svojim označavanjem stavaka na ugovoru kako se vama sprdne, što je protivno zakonu. ( u tuđe ime možete jedino upravi vodovoda pisati) A kako je krenulo sklopiti cu novi ugovor i raskinuti ga cim ga sklopim ali cu evidentirati vaše postpuke u istome, npr. upozorenje na skrivene troškove, vaše upute kako da provjerim uvjete poslovanje, pojašnjenje svake stavke u ugovoru, ili nedostatak istih, pa vam onda i taj video priloziti u prigovoru, pa da nemrete reći ali ne znam što su vam rekli.
Kao da smo u vrtiću ljudi dragi, imamo ugovor i nema tu mislimo da vi mislite da ste znali ali mislimo da ne trebamo, ima crno na bijelo to i to košta toliko i toliko, sve ostalu su priče za malu djecu, pogotovo kada lažno predstavljate tarife i ne pokazujete potpuni ugovor već ono što želite i stranu za potpis
Razina korisnika 1
Pa ako sam čekao jučer 30 minuta, da vaš kolega provjeri kod kolega i nadređenog, i nakon toga mi kaže da napišem prigovor, jer ni on niti ja ne možemo to provjeriti, a moramo biti u mogućnosti i jedan i drugi to provjeriti. To apsolutno znači da ni nemate tu uslugu, a kamoli da je dostupna. Molim vas, evo ako ocete javno stavim podatke, pa recite koliko mi je ostalo megabajta?
Razina korisnika 1
Just for fun, evo zovem tehnicku podrsku da mi oni kazu gdje se skriva famozna provjera megabajta
Razina korisnika 1
o gle kakvog čuda, kolega je izričito REKAO DA TAKVA USLUGA NE DA NIJE DOSTUPNA, VEĆ NE POSTOJI. Znači već drugi put ista potvrda a vi uporno po svome....
Razina korisnika 1
Nemojte označavati kao riješeno, jer cu kopirati sve u novu temu i tako do sutra, dajete lažne odgovore, dajete nepotpune odgovore, i odnos prema potrošačima je na razini placa, gdje nema nikakve kontrole. A vi ste ozbiljna firma, koja ima uslugu za koji ni vi neznate, a ja sam kreten jer postoji usluga, samo još nismo uspjeli doći do toga. I onda umjesto da napišete kao ljudi u krivu smo, veslamo vas, vi označite riješeno i ne odgovorite?

Odgovori