Riješeno

Potpisivanje ugovora

  • 23 November 2017
  • 34 odgovora
  • 1881 pregled


Prikaži prvu objavu

Odgovora 34

Razina korisnika 3
@jedinstvenokorisnickoime kolega je isprintao zahtjev koji ne može korigirati niti mijenjati svojevoljno u sustavu. Tvoju kritiku na posljedice toga, kao što je ovo, ću svakako zabilježiti i hvala ti na tome!
Razina korisnika 1
druga strana, ne treba ni komentirati izracun tarife, već mi je tu trebalo biti sve sumjnivo, no vaš kolega je sam rekao da nezna zašto se to pojavilo, pa je on crtkarao malo kemijskom, to tak ide inače u ozbiljnim firmama na ugovorima.
Razina korisnika 1
Evo prva strana
Razina korisnika 3
@jedinstvenokorisnickoime naravno da svaki korisnik treba imati mogućnost provjere potrošnje, te to može na različite načine. Putem Moj Vip usluge, pozivanjem Službe za korisnike, slanjem SMS poruke, preslušavanjem na govornom aparatu itd. Ovisno o kojoj je usluzi riječ. Potrošnja nakon istrošenih benefita obračunava se prema unaprijed definiranom cijeniku, ne po nečijoj subjektivnoj procjeni ili što god podrazumijevaš pod "naplaćuje mi se ludo" 🙂
Razina korisnika 3
@jedinstvenokorisnickoime isprike na oslovljavanju, nije namjerno 😉 Naravno da bi ti prodavač trebao pružiti sve potrebne informacije. Isto tako, vjerujem da obzirom da si upoznat sa svim, te vidim da znaš o čemu govoriš, onda vjerujem i da znaš da potpisivanjem ugovora pristaješ na Opće uvjete korištenja. Ako potpišeš bez čitanja istih, to je na vlastitu odgovornost. Uvjeti korištenja javni su i dostupni svima, te svaki korisnik ima pravo zatražiti ih i upoznati se sa svim jer se istog moraju pridržavati obje strane. Prodavač je također tu da te upozori na sve što je relevantno, te ti pruži dodatne informacije za sve što eventualno korisnik, odnosno kupac ne razumije. S druge strane vidim da spominješ stavke koje se uvijek mogu izmjeniti ovisno o korisničkim potrebama i željama, te se nadam da si za to već kontaktirao Službu za korisnike. Molim te da Zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa ne objavljuješ jer su na njemu tvoji pretplatnički, odnosno osobni podaci koji u svrhu zaštite istih, nisu dozvoljeni na forumu. Jedino ukoliko doista imaš potrebu objaviti sliku te smatraš da se na njoj nalaze dokazi, možeš, ali SVE osobne podatke treba ukloniti. Iako, na slici ne piše što ste komunicirali, što niste, To je onaj dio zbog kojeg sam te zamolila detaljnije informacije o samom događaju na koji imaš prigovor. Potrošačka prava ne osporavamo.
Razina korisnika 1
Može i jedno za ekipu, ukoliko Vaš korisnik nije u mogućnosti provjeriti trenutno stanje megabajta koje troši, koliko ga to košta, kada će ga to koštati, isti taj korisnik je dužan to podmiriti, ili imate pravilnik i zakon koji strogo kaže da potrošač mora imati uvid u potrošnju 0/24 ? Te ukoliko isti nema uvid u nešto što troši i naplaćuje mu se ludo, isto ne treba platiti?
Razina korisnika 1
Muškog sam roda, evo dajte mi 10 minuta stavljam ugovor ovdje, pa ćemo vidjeti. Konkretno nisam dobio pitanje, jesam li upoznat sa uvjetima i ostalim stvarima na ugovoru, znaci jedan minus, a kucica je oznacena kao da sam ja to oznacio( nisam sto ce se vidjeti na slici, jer je to automatsko oznaceno bez mojeg znanja) nisam dobio pitanje zelim da me VIP obavjestava o novim akcijama itd. i također ta kučica na ugovoru stoji označena, što je nemoguće jer to nikada nigdje nisam označio, a pogotovo ne na vašem ugovoru kad me vaš kolega nije pitao. A konkretne informacije nisam dobio ni od vas ovdje, niti u prigovoru, niti nigdje, stoga sam se odlučio na javno pitanje da svi znaju o čemu se radi i sa kakvom firmom imaju posla ( makar to vec znaju al ajde)
MOLIM ODGOVORITI NA OVA PITANJA( dok ne napravim upload ugovora ovdje) Ovako, kada Vaš korisnik želi produljiti ugovor sa istom ili sličnom tarifom u dućanu, VIP prodavač ga upoznaje sa svim stavkama na ugovoru, te ga prije potvrde određenih kućica ispituje, dal je isti upoznat sa time što označava, te želi li potrošač biti obavješten o novim uslugama proizvodima itd? Ili na prevaru sam označi što želi, ne zaklama ugovor, ne pojasni mi stavke u ugovoru već samo kaže to je ista tarifa imate 5 megabajta više, sve ostalo vam ostaje isto, noćna opcija itd itd. Ili pak ovi zakoni ne vrijede za ovu firmu ?
Razina korisnika 3
@jedinstvenokorisnickoime bok. Koje konkretno informacije nisi dobila? Jesi li zatražila kolegu da prodajnom mjestu da ti nešto dodatno pojasni, a on je to odbio? Može malo kompletnije objašnjenje same situacije. Naime, vjerujem da razumiješ da mi nismo bili prisutni, zbog čega je potrebno svakako provjeriti sve detalje. Svaka priča ima dvije strane. Želim odmah naglasiti da pod tim ne smatram da ti govoriš neistinu, nego je realno moguće da je došlo do nesporazuma i/ili nerazumijevanja.
Razina korisnika 1
Imam i ugovor koji cu raditi ovdje staviti da ljudi procjene dal to izgleda kao da sam ja birao ili kao da mi je "podvaljeno". Pošto od Vas nema odgovora...
" Oko 1000 Vipovaca ugrađuje u Vipnet svoje znanje, entuzijazam i kreativnost. Kako bismo ostvarili našu misiju i viziju, u svemu što radimo, vodimo se korporativnim vrijednostima:

Iskrenost. Poštenje. Odgovorni smo. Znamo da komunikacija ima važno mjesto u društvu i životu svakog pojedinca. Komuniciramo otvoreno i bez skrivenih namjera. Aktivno slušamo, dajemo i primamo povratne informacije. Ispunjavamo obećanja, bez kompromisa.

Jednostavnost. Težimo pametnim i jednostavnim rješenjima kako bismo pojednostavili život svojim korisnicima – internim i eksternim. Ako je nešto komplicirano, pojednostavit ćemo. Orijentirani smo prema rješenjima. Naš je stav pozitivan - sve je moguće!

Kvaliteta. Postavljamo si izazovne ciljeve i težimo izvrsnosti. To se osjeća u našim proizvodima, uslugama i podršci. Briga i o najsitnijem detalju čini sve što radimo drugačijim i boljim. Učimo iz vlastitog iskustva i kontinuirano rastemo.

Pomičemo granice. U trajnoj smo potrazi za novim idejama, novim rješenjima. Ne slijedimo druge. Neumorni smo. Preuzimamo rizik. Znatiželjni smo, istražujemo i predlažemo promjene. Posvećeni smo unapređenju cjelokupne komunikacije, danas i sutra.



Naše vrijednosti očituju se u svemu što radimo, one predstavljaju način na koji: ispunjavamo svoje ciljeve, surađujemo sa kolegama iz tima i drugih odjela, ponašamo se prema internim i vanjskim korisnicima, vodimo ljude i projekte."

Odgovori