Riješeno

Poruke

  • 19 May 2017
  • 4 odgovora
  • 1740 pregleda

Zasto dobivam poruke da sam potrosio 80 % interneta ako imam xl tarifu i imam 8 gb a nisam ni 3 potrosio
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 20 May 2017, 08:34

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 6
Bedž +4
Moguće je da sustav još uvijek nije prilagođen budući da je tek nedavno poduplan internet promet u tarifama.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nije u tome stvar, nego u njihovoj malo glupastoj praksi, ali opet logičnoj. Ja imam sedam, 3 u tarifi, 2 u promociji za mlade i 2 za produljenje čini mi se. Dođe mi poruka za tarifu na 80 i 100%,pa za promociju na 80 i 100% pa za drugu promociju opet ako potrošim iako tu najčešće ne dođem do kraja 😃 uglavnom, postavi sebi brojač na mobitelu da te upozori tipa na 7, 7ipo gb i nek ti vip app bude pri ruci da provjeriš kako stojiš tu i tamo i uživaj. Ove poruke dobro dođu, al mogli su to riješiti i malo elegantnije... 6 poruka je malo suvišno, al dobro 😃 Možda nas samo žele podsjetiti kako su dobri bili prema nama kad smo produljivali i koliko su nam promocija pospajali (kod mene je fora bila što sam imala 6GB prije produljenja pa im je trebao način da me zadrže) 😃
Razina korisnika 3
Filipe, kao što kaže Sunašce, najvjerojatnije se dogodilo to da ti je došla poruka za prvi dio potrošenog paketa, preporučila bi ti da si instaliraš Moj Vip app, tamo si možeš u svakom trenutku pratiti potrošnju. 🆒
Razina korisnika 7
Bedž +3
E i nemoj da te u moj VIPu zbune dvije različite linije za data, ne znači da imaš duplo interneta, pratiš onu koja ima veću potrošnju, ona druga prati valjda samo određenu brzinu ili tako nešto... Mislim da ni VIPovci Sami ne znaju u čemu je stvar...

Odgovori