Najbolji odgovor od tibertov
Pogledaj originalPopust od 1200kn na novi mob
Razina korisnika 2
Zanima me odnosi li se popust od 1200kn na novi mobitel ako se uzme tarifa mobilna samo za stare korisnike A1 mreže ili i za nove korisnike koji bi prebacili broj s druge mreže u A1?
Razina korisnika 2
Našao sam odgovor u općim uvjetima poslovanja.
"Promociju mogu iskoristiti A1 pretplatnici koji: a) aktiviraju novu pretplatničku uslugu na nekoj od tarifa / paketa navedenih u točki 6. ili prebacuju broj s A1 na bonove na pretplatu i imaju barem jednu aktivnu A1 pretplatničku uslugu pod ugovornom obvezom na 24 mjeseca, a koja ima još minimalno 6 mjeseci do isteka ugovorne obveze (u daljnjem tekstu: osnovna usluga) ili
b) produljuju postojeću pretplatničku uslugu na nekoj od tarifa / paketa navedenih u točki 6. i imaju barem 4 aktivne pretplatničke usluge pod ugovornom obvezom od 24 mjeseca od kojih barem jedna usluga ima još minimalno 6 mjeseci do isteka ugovorne obveze (u daljnjem tekstu: osnovna usluga)."
"Promociju mogu iskoristiti A1 pretplatnici koji: a) aktiviraju novu pretplatničku uslugu na nekoj od tarifa / paketa navedenih u točki 6. ili prebacuju broj s A1 na bonove na pretplatu i imaju barem jednu aktivnu A1 pretplatničku uslugu pod ugovornom obvezom na 24 mjeseca, a koja ima još minimalno 6 mjeseci do isteka ugovorne obveze (u daljnjem tekstu: osnovna usluga) ili
b) produljuju postojeću pretplatničku uslugu na nekoj od tarifa / paketa navedenih u točki 6. i imaju barem 4 aktivne pretplatničke usluge pod ugovornom obvezom od 24 mjeseca od kojih barem jedna usluga ima još minimalno 6 mjeseci do isteka ugovorne obveze (u daljnjem tekstu: osnovna usluga)."
gospodo A1 a sto je s nama koji imamo manje od 6 mjeseci do isteka ugovora i koji smo na sada već "bivšem" VIP-u od 2000g.... a vjerujem da nas ima takvih ovdje i to popriličan broj... mi smo što? građani drugog reda ?!? mi nismo zaslužili nikakav popust? ili je to taj novi oblik života koji tako svakodnevno reklamirate...dakle mi smo sve ove godine "bili vjerni" pa nam je nagrada da moramo odlaziti sa mreže na kojoj smo od početaka i kako bi se vratili i onda dobili "pogodnosti" koje svaki novi korisnik može bez problema dobiti...a taj isti novi korisnik će ionako raskinuti ugovor prvom prilikom kada mu neki drugi operater ponudi uslugu 5kn jeftinije...
kada ćete konačno početi voditi računa o svima nama dugogodišnjim korisnicima (koji Vam vjerujem nismo ostavili male pare kroz sve ove godine) i dati nam "pazi sada" ne ništa pesplatno nego barem neku pogodnost...nedopustivo je da osoba koja je korisnik jedne mreže od samog početka ima skuplju tarifu pri produženju ugovora nego neki novi korisnik...da tog korisnika morate nečim privući sve je to u redu...ali onda ja moram u najgorem slučaju moći dobiti istu tu cijenu pretplate kao taj novi korisnik a da ne kažem 10kn nižu...
eto kad reklamirate neki novi oblik života ... ovo vam je mogućnost da se nama dugogodišnjim korisnicima odužite za nepravdu!
kada ćete konačno početi voditi računa o svima nama dugogodišnjim korisnicima (koji Vam vjerujem nismo ostavili male pare kroz sve ove godine) i dati nam "pazi sada" ne ništa pesplatno nego barem neku pogodnost...nedopustivo je da osoba koja je korisnik jedne mreže od samog početka ima skuplju tarifu pri produženju ugovora nego neki novi korisnik...da tog korisnika morate nečim privući sve je to u redu...ali onda ja moram u najgorem slučaju moći dobiti istu tu cijenu pretplate kao taj novi korisnik a da ne kažem 10kn nižu...
eto kad reklamirate neki novi oblik života ... ovo vam je mogućnost da se nama dugogodišnjim korisnicima odužite za nepravdu!
To tako traje već godinama kod svih operatera... Većina se već i navikla, ali eto ima vas očito još koji se ne mirite sa stanjem stvari...
5g koliko postoji forum se pišu isti ovakvi postovi kao tvoj ili vrlo slični pa se ništa bitno nije promijenilo 🙂 teško da će sad odjednom samo zbog novog imena, pošto unatoč novoj politici evo u 5g nijedan operater nije propao.
U principu je njima to ionako samo prelijevanje brojeva. Ti ćeš sad nezadovoljan zbog ponude prijeć u HT ili Tele, njihovi će doć u VIP, za 2 g. opet ćete se rotirati. Kolo se vrti, njihov profit je svejedno stabilan, brojevi također, statistike zadovoljene. A korisnici će i ovako i onako neku uslugu koristit i novac potrošit.
5g koliko postoji forum se pišu isti ovakvi postovi kao tvoj ili vrlo slični pa se ništa bitno nije promijenilo 🙂 teško da će sad odjednom samo zbog novog imena, pošto unatoč novoj politici evo u 5g nijedan operater nije propao.
U principu je njima to ionako samo prelijevanje brojeva. Ti ćeš sad nezadovoljan zbog ponude prijeć u HT ili Tele, njihovi će doć u VIP, za 2 g. opet ćete se rotirati. Kolo se vrti, njihov profit je svejedno stabilan, brojevi također, statistike zadovoljene. A korisnici će i ovako i onako neku uslugu koristit i novac potrošit.
Zakaj ja kao postojeći korisnik ne smijem produljit ugovor prije isteka i to tako da si odaberem SKUPLJU tarifu (jer sad imam S, a želim uzeti M) i novi mobitel s popustom od 1200 kn. Dal ja smrdim? Ak se može produljiti minimalno 6 mjeseci prije isteka, onda to minimalno znači 6 i više, ako još znam čitati, a utvaram si da znam (ispričavam se ako griješim).
znači ako na vlaku smrti piše da smiju djeca od minimalno 6 godina, to znači da smiju samo ona od 0-6 godina?
Ne minimalno, nego maxsimalno 6 mjeseci prije isteka. I nova UO ti se naravno ne broji od tad, nego onda imaš 30 mjeseci ugovora još.
Možeš ti odmah "produljit" tako da platiš penale do isteka UO i odabereš novu pretplatu i uređaj. Možeš također uzet i još jednu novu pa kad ti ta druga istekne nju raskinit. To je tako otkad postoji Ugovorna obveza. Zapravo jedno vrijeme su svi smanjili na 3 mjeseca, pa je sad odnedavno opet vraćeno na 6.
Možeš ti odmah "produljit" tako da platiš penale do isteka UO i odabereš novu pretplatu i uređaj. Možeš također uzet i još jednu novu pa kad ti ta druga istekne nju raskinit. To je tako otkad postoji Ugovorna obveza. Zapravo jedno vrijeme su svi smanjili na 3 mjeseca, pa je sad odnedavno opet vraćeno na 6.
Možeš ti odmah "produljit" tako da platiš penale do isteka UO i odabereš novu pretplatu i uređaj. Možeš također uzet i još jednu novu pa kad ti ta druga istekne nju raskinit. To je tako otkad postoji Ugovorna obveza. Zapravo jedno vrijeme su svi smanjili na 3 mjeseca, pa je sad odnedavno opet vraćeno na 6.
a jbg, onda piše krivo. a za penale pretpostavljam da moram ić u poslovnicu pitat? nije ni važno kad onda moram milijardu kuna to platit 😃
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.