Riješeno

Ponuda mobitela uz produljenje ugovora

  • 10 August 2019
  • 23 odgovora
  • 3578 pregleda

Razina korisnika 1
  • Forum rekreativac početnik
  • 18 odgovora
Za koji dan stičem pravo za povlaštenu kupnju uz produljenje pretplate. Medutim, u razgovoru s agenticom saznajem da bih tu kupnju(a bez doplate tj. otplaćivanje mjesečnih rata za uređaj), mogao ostvariti jedino ako pređem na skuplju L tarifu. Postoje i neke ponude u okviru Web shopa gdje se također može kupit uređaj uz povlaštenu kupnju pa me to malo zbunjuje.. Zanima me na koje mobitele mogu računat uz ostanak na sadašnjoj M pretplati (179 kuna), ili uz neku simboličnu jednokratnu nadoplatu. Ne prelazi mi se na novu, skuplju tarifu ali bi trebao neki novi mobitel jer je sadašnji dao svoje.
icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 10 August 2019, 17:40

Pogledaj original

Odgovora 23

Razina korisnika 3
Bedž +3
Pozdrav marlon,

ponudu uređaja koje možeš uzeti uz produljenje ugovorne obveze možeš provjeriti na stranici https://bit.ly/2NhNEzX. Uz uređaje su navedene cijene uz sve tarife, ako se odlučiš zadržati Mobilnu M tarifu.
Razina korisnika 1
Hvala vam, pogledati ću.
Razina korisnika 3
Bedž +3
Nema na čemu, marlon.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ako nemaš neke velike potrebe za tarifnim modelom sa puno minuta i interneta, razmotri i mogućnost kupnje u trgovini na rate plus neki manji prepaid a nisi ugovorno vezan. Ili napiši ovdje koji mob želiš, kolika ti je mjesečna potreba interneta i poziva pa možda dobiješ koji pametniji savjet. 😉
Razina korisnika 1
Nažalost, moj pokušaj produljenja ugovora uz kupnju novog uređaja lagano se pretvorio u noćnu moru. U nedjelju 18. 08 gledam ponudu mobitela u web shopu. Namjera mi je bila uzet Huawei P20 lite ali slučajnim odabirom "naručujem" bitno skuplji model, Huawei Mate 20 Lite..(nažalost, chat opcija mi se nije nudila jer bi kroz nju lakše riješili stvar). Odmah kontaktiram službu za korisnike i tražim storniranje narudžbe. Agent s kojim razgovaram uvjerava me da će to "kad prođe kroz sustav" biti "danas, najkasnije sutra riješeno" a narudžba poništena. Znajući da se takva stvar zna zakomplicirati, isti dan JOŠ NEKOLIKO PUTA razgovaram sa službom za korisnike, usput se raspitujući za neke druge opcije, drugi uređaj. Nažalost, P20 više nije u ponudi. Da budem siguran hoće li uopće više biti, jedna agentica obećaje da će se raspitati za taj uređaj i da će me najkasnije u četvrtak o tome obavijestiti. Međutim, u utorak ujutro naziva me Luka iz službe za korisnika (odjel prodaje), kaže da je upoznat s mojom slučajem, obavještava me da P20 lite zaista neće u dogledno vrijeme bit u ponudi te nudi pomoć oko odabira novog uređaja i pravljenje narudžbe: preko web - shopa, s 500 kuna popusta, bez rata, uz jednokratno plaćanje prilikom pouzeća. Odlučio sam se za P Smart 2019. Luka od mene traži kod za popust u web-shopu, OIB, IMBG i sl. i prolazimo sve faze pravljenja NOVOG UGOVORA . Uglavnom, taj bi me uređaj uz produljenje pretplate, bez rata prilikom preuzimanja koštao 149 kuna. Luka me uvjerava da je ponuda stornirana i da će mi novi uređaj biti dostavljen kroz desetak dana. Super. Međutim, par sati kasnije na mobitel mi stiže neobična poruka: "Paket vam je kod susjede Anđe Kovačec, nije vas bilo pa sam tamo ostavio".. Međutim, mene je itekako bilo, bio sam kod kuće sam, ulazna vrata su bila otvorena i dostavljač mi je lako mogao uručiti paket, kao što je i propisano. Nazivam broj dostavljača i u razgovoru me dotični upućuje "da to riješim s njima" (valjda A1). Ne podižem paket nego nazivam službu za korisnike. Baš u tom trenutku susjeda mi donosi paket. Supruga joj vraća 10 kuna. Još uvijek sam u aktivno razgovoru s agenticom. Pitam je što mi je činiti. Naime, zaista nisam siguran je li to došao P Smart ( nije ni agentica, a na paketu nema tog podatka). Ponekad se zbilja znalo dogodit da mi neki sličan paket stigne isti dan. Uz suglasnost agentice, otvaram paket. U njemu je, uz sve popratne papire, HMate 20 lite! Zbunjeni smo oboje. Shvaćamo da prva narudžba bez obzira na dogovor, obećanja, usmena jamstva i pravljenje novog ugovora, nije poništena. Naravno, ne želim uzeti taj mobitel, jer je skuplji od P Smarta. Agentica me obavještava da pričekam dok se stvar ne riješi, da ću skoro biti kontaktiran. Vraćam neotvoreni paket s mobitelom i papirima nazad u kutiju i čekam. Danas ujutro ponovno zovem službu za korisnike, tražim Luku. Nakon podužeg čekanja agentica me obavještava da Luka trenutno nije dostupan ali da će me nazvati kasnije. Nakon par sati Luka se javlja. S, moram priznat, neobičnim zahtjevom: da mobitel poštom pošaljem natrag kako bi prošao testiranje da nije otvaran, bla, bla.. A što traje nekih 14 dana. Puca mi film. Dakle, nakon svega, svih "pokvarenih telefona" (ne mojom greškom), neodrađenog storna, bizarne dostave uređaja i narudžbe za koju mi je rečeno (u utorak) da je stornirana, ja moram vratiti poštom paket natrag ("takva je procedura") i dodatno strepit hoće li nešto opet poći po krivo. Jer što očekivati nakon svega što se izdogađalo u tih par dana? Svađam se s Lukom i nabrajam sve one greške u koracima koje su počinjene. Nula bodova. Papagajski ponavlja da nisam trebao preuzeti (?) niti otvarati paket, bez obzira što mi je upravo njegova kolegica to sugerirala. Sve je snimljeno, svi razgovori i lako je provjerljivo. Krajnje iznerviran, kažem mu da ću paket osobno odnijeti u A1 i tražit razgovor s nadređenima, tj. odgovornima. U Vip-u sam 16-17 godina. Žena i dvije kćeri su također dugogodišnje korisnice Vip-a (A1)., deseci hiljada kuna godišnje s naših računa proslijeđeno je u blagajnu Vip/A1. Ne znam kakav ja to status nakon svega imam, zlatni, srebrni ili platinasti, tek, nakon ovog iskustava, čini mi se ama baš nikakav. Ev. junk.
Razina korisnika 1
Samo da nadopunim post oko one krajnje bizarne dostave. Dakle, dostavljač dolazi do mog dvorišnog ulaza, brunda, navodno i trubi mada su kućna vrata desetak metara dalje bila ŠIROM OTVORENA a ja u kući sam samcat, i na kraju paket uručuje nekoj ženi koja je slučajno stajala ispred kuće. Dakle, paket koji sam ja trebao ev. preuzeti, vidjeti o čemu se radi i potpisati, dostavljač ostavlja njemu potpuno nepoznatoj osobi na cesti.. Da je to bila neka druga mustra, mogla je paket jednostavno uzeti, reći hvala i otići svojim putem. Ludo, ludo, ludo! Dakako, sve ovakove nebuloze (uz one već opisane) u pravilu plaća famozni krajnji korisnik - svojim vremenom, naknadnom gnjavažom, troškovima i živciranjem. Sve se preko njegovih leđa lomi. Takova je naime, "procedura".
Razina korisnika 5
Bedž +6
Gle, ti si otvorio paket, ali nisi otvarao originalnu kutiju od P20 lite. To znači da je mobitel i dalje originalno zapakiran, a kako si ti sklopio ugovor na daljinu, imaš 14 dana vremena za raskid ugovora bez penala. Pa ti lijepo odi u A1 i raskini ugovor. Ne moraš čak ni navesti razlog zašto želiš raskid ugovora, bitno je da nisi otvarao mobitel. Ni u kojem slučaju ne čekaj da vidiš kako će se situacija razvijati (što predlaže agentica), jer bi ti se moglo desiti da završiš sa dva ugovora.

A ako ti u A1 kažu da moraš poštom vratiti mobitel, traži potvrdu da agent koji ti je to rekao izda potvrdu da paket nije otvaran jer valjda na svoje oči vidi da je to tako. Mada nisam sigurna da je to baš jedina procedura. Ugovor možeš raskinuti u A1 poslovnici, pa nisi mobitel kupio od njihovih partnera, već baš od A1.

A uostalom, nisi potpisao ugovor, jel tak? Ti si ga dobio na potpis, a bez tvog potpisa, ugovor je nevažeći, jer valjda jednu kopiju moraš vratiti A1? Ne znam, nisam nikad potpisivala ugovor
Razina korisnika 1
Sutra ću se raspitati u Društvu za zaštitu potrošača i HAKOM-u a
i kod svog odvjetnika. Mobitel je origin alno zapakiran , s naljepnicama na kutiji. Na samom paketu ništa nije pisalo što je unutra, pomalo fantomska pošiljka, meni osobno neuručena niti sam išta potpisao. Ne znam ide li još uvijek ona emisija Potrošački kod ali i njih sam spreman konzultirati.
Razina korisnika 5
Bedž +6
Odi prvo u A1 i vidi što će ti reći, mislim da ne bi trebao imati problema
Razina korisnika 1
Oni traže da ja mobitel poštom pošaljem natrag. Pouzeće je vjerojatno značajno, jer se računaju dva smjera. Želio bih sam mobitel vratiti jer više nikome ne vjerujem nakon svega. I prije sam ponekad vraćao rutere ili Maxtv prijemnik, provjeren je sadržaj, preuzet i to je to.
Razina korisnika 1
Da sad ne spominjem kakova je to nepotrebna gnjavaža. Kćer mi je invalid, planiramo ovih dana na more. Ali kad nejde, nejde.
Razina korisnika 5
Bedž +6
Evo ovdje pogledaj što moraš uraditi

http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12616

A kao što sam već i rekla, ti ugovor koji si dobio poštom NE MORAŠ potpisati, a bez tvog potpisa ugovor je nevažeći, jer potpisanu kopiju moraš vratiti A1

https://www.google.com/amp/s/www.vecernji.hr/amp/biznis/telekomi-bez-privilegija-stop-sklapanju-ugovora-telefonom-1284942

Sorry, prvi link ne radi, uguglaj raskid ugovora sklopljenog na daljinu i bit će prvi, a pročitaj i ostale.
Razina korisnika 5
Bedž +6
A često nešto nenadano iskrsne kod tih ugovora i dodatno zakomplicira stvari. Ja zato ne volim ugovore, mobitele više ne kupujem kod operatera, već u slobodnoj prodaji ili direktno od proizvođača, tj.kod njihovih službenih predstavnika na rate, koristim prepaid pa sam bez brige, nisam vezana za nikog 🙂
Razina korisnika 1
Upravo je nevjerojatno da se ugovor u četiri dana uz sva obećanja nije stornirao nego se taj nevažeći šalje takoreći na slijepo, nakon što je u međuvremenu napravljen novi ugovor. Totalno netransparentno, nemam riječi. Nakon svega sumnjam na app.
Razina korisnika 1
Ali oni peru ruke, niko nije kriv,. Desna ne zna što lijeva radi, njihovii odjeli su ko naše županije i općine, svaka po svome.
Razina korisnika 5
Bedž +6
A vidi vidi što sam pronašla, posebno je zanimljiv čl.46 😀

https://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-zaštiti-potrošača


Razina korisnika 5
Bedž +6
Dakle, ti si stornirao narudzbu (bilo bi bolje da si to uradio pismenim putem) i iako si to uradio usmeno, ti razgovori bi trebali biti snimljeni, dakle zatražiš te snimke i lijepo dokažeš da su ti poslali mobitel za kojeg su prvotno rekli da ga nemaju više, a to je onda i debelo zavaravajuća praksa trgovca. I budući da si stornirao narudžbu, ti si dobio sada već NEŽELJENU robu, a oni su ti ipak poslali-to znači da su ti ga-POKLONILI 🤣😂
Razina korisnika 1
Ne, krivo si malo pohvatala. Narudžba je trebala biti stornirana nakon slučajnog krivog odabira u web- shopu. Sve je bilo to obećano s njihove strane ali svejedno mi je na adresu stigao taj paket, nakon što smo u utorak ugovorili drugu, novu narudžbu.
Razina korisnika 5
Bedž +6
Da, da, skužila sam da sam krivo skužila 😀.
Trebao si odmah putem njihovog obrasca zatražiti raskid ugovora, a oni su ti trebali reći da jedino pismenim putem možeš zatražiti raskid ugovora, a ne obećavati ti da će ugovor biti storniran. Ako to još nisi uradio, brzo piši, jer bi ti se stvarno moglo desiti da završiš sa dva ugovora.
Ili napravi kako su ti rekli- mobitel, zajedno sa NEPOTPISANIM ugovorom pošalješ nazad u A1, preporučeno sa obaveznom povratnicom da je pošiljka isporučena.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ključna riječ je "nakon slučajnog krivog odabira" a nakon toga kreće automatika i obećanja ali automatika je koliko znamo neumoljiva. Kao i brak, kad potpišeš, krenu problemi, nezaustavljivo. 😂

Savjete imaš, sve znaš, inicirano je krivo s tvoje strane i sad treba "živci zbor", tipkanja, pisanja, vremena da sve legne na svoje. Sve je snimljeno i iskomunicirano tako da će se riješiti, samo treba vremena. 😉
Bedž +1
Pozdrav @marlon,

svakako mi se sa svojim podacima javi OVDJE, volio bih cijeli proces dodatno provjeriti.

Cijeli će se slučaj, bez sumnje, riješiti. Samo mi pošalji navedeno, probat ću pogurati cijeli proces 🙂
Razina korisnika 1
Pozdrav @marlon,

svakako mi se sa svojim podacima javi OVDJE, volio bih cijeli proces dodatno provjeriti.

Cijeli će se slučaj, bez sumnje, riješiti. Samo mi pošalji navedeno, probat ću pogurati cijeli proces 🙂

Filipe, ostavit ću podatke mada su oni poznati A1 korisničkoj službi, pogotovo nakon svih tih silnih telefoniranja zadnjih dana. U biti ja i ne tražim neki poguranac, krivo mi je da tako nešto uopće i postoji, pogotovo kod svih tih redovnih mehanizama koji su na raspolaganju i koji bi trebali biti podrazumijevajući, maksimalno transparentni (kao da je boldano) i korektni, a ne često dvosmisleni, pomalo zavaravajući i birokratski. Već sam spomenuo, moja porodica od četiri člana je na A1 pretplati već dugo godina. A to je debelo preko 2000 eura kroz dvogodišnji ugovor. A1 u takovim situacijama zapravo gubi novac, članstvo i renome.

Pretplatnik sam VIPa od prvog dana u Hrvatskoj, prije toga od prvog dana kod A1 u Austriji. Svi računi plaćeni na vrijeme, mobitel nisam kupio zadnjih 18 godina. Poslali ste mi ponudu za novo Huawei, i nakon toga odbili zahtjev za kupnju. Čestitam !

Uz poštovanje

Damir F.

 

Odgovori