Riješeno

Ponovno aktiviranje Spikalice

  • 14 June 2021
  • 3 odgovora
  • 14709 pregleda

Poštovani,

izgleda nisam na vrijeme aktivirala Spikalicu. Zakasnila sam jako malo. U poruci sam dobila obavijest da će mi se Spikalica uključliti nakon što obnovim bon. Međutim, od toga ništa, a sav bon potrošila sam u 2 dana, jer nisam znala da nemam Spikalicu.

Dakle, ako vam je bio cilj da kupim novi bon, uspjeli ste; kupila sam. Vi u A1 kao da smišljate način kako da izgubite pretplatnike. 

Može li se uopće naknadno uključiti Spikalica? Ako ne, onda guknite. Ako da, uključlite mi. Nemam vremena, niti volje za sve ovo.

 

UPDATE

Dakle, ponovno sam obnovila bon za 30 kuna (u petak isto za 30); dobila poruku da aktiviram tarifu Spikalica. Ali..FALI MI 4 KUNE. Dakle, opet 30 kuna. Za tarifu od 34 kune mjesečno, potrošila sam 90 kuna. Svaka čast, to treba smisliti.

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 14 June 2021, 19:53

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 1
Bedž +3

Pozdrav Darinka,

ako nisi onemogućila opciju reaktivacije, onda se svaka tarifa obnavlja nakon što se na račun stavi dovoljan iznos.

Tarifa se tada obnavlja u roku od sat vremena, ali je potrebno pričekati poruku o uključenju tarife prije nego što se nastavi pozivati, slati SMS-ove i koristiti MB-e. Naime, korištenjem usluga prije aktivacije same tarife se troše kune s računa te ako stanje računa padne ispod iznosa koji je potreban za reaktivaciju tarife, ne može doći do njezine obnove. 

Spikalicu možeš najlakše aktivirati putem Moj A1 aplikacije ili slanjem SMS poruke sadržaja A na 13170. Preporučujem gašenje mobilnog interneta do zaprimanja SMS poruke o aktivaciji tarife.

Hvala na odgovoru.

Ali u petak i subotu nisam koristila mobilni internet, jer si dijelim Wifi mrežu sa Tele2 kad sam doma. U nedjelju sam izašla iz kuće i uključila Mobilne podatke, te uskoro ostala bez internet veze, jer sam potrošila bon ne znajući da nemam Spikalicu.

Zašto Spikalica nije uključena već u petak navečer?

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @Darinka, možeš li mi samo proslijediti broj mobitela o kojem je riječ OVDJE kako bih ovim putem mogao napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj.

Odgovori