PITANJE

ponašanje

  • 8 December 2021
  • 11 odgovora
  • 314 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 3 odgovora

Sramotno za tako veliku tvrtku da se prema korisnicima odnosi na takav način.

 

Znači u petak 03.12. kontaktiram službu za korisnike i dobijem vašega kolegu Dominika, te mu se obraćam sa zamolbom za produženje ugovora uz kupnju novog uređaja.

Pitao sam ga da li se može možda dogovoriti neka cijena kao što su nudili konkurenti (u ovom slučaju HT), te mi ponudi najbolju moguću opciju koja mi se i svidjela.

Rekao sam da ću malo razmisliti i dogovorili smo da me zove najkasnije u ponedjeljak 06.12.

 

Međutim, kako sam razmislio, sat vremena nakon razgovora u petak, ponovno kontaktiram službu za korisnike i tražim kolegu Dominika, te mi kolega kojega sam dobio, govori da će mu ostaviti poruku da mi se javi.

 

Prošao petak, rekoh možda je čovjek radio ujutro, pa se ne javlja.

 

Ponedjeljak 06.12. ponovno kontaktiram službu, da proslijede kolegi da se javi.....ponedjeljak je prošao, poziva nema, a istu radnju obavljam i utorak.....utorak je prošao, poziva nema. 

 

Sada mene interesira tko je ovdje lud????

 

Šta je zaista u cilju što više starih korisnika odj.... i privlačiti nove ili šta?

 

Mislim da je to ponašanje samo za otići kod konkurencije, koja je barem prema meni sa fiksnim uslugama, pokazala više nego ok, jer brinu za stare korisnike, pa vjerujem da će brinuti i za nove mobilne korisnike.


Odgovora 11

Razina korisnika 3
Bedž +3

@nickno :joy:  Radiš reda na Forumu, vidim ja. :slight_smile:  Šalu na stranu, mi smo uvijek tu i privatna poruka nam se uvijek može poslati za bilo kakvu individualnu provjeru, a sve ostalo je razmjena iskustava ili potraga za savjetom, no teško je bez suradnje. :relaxed:

Razina korisnika 6
Bedž +6

😛 bolje mu je da ne odgovori ili da dobro promisli kaj bu napisal, jer ovo može završiti jedino lockanjem teme. Kad dođe teta A1 i pošalje nas ko neposlušne klince svakog u svoj kut 😆😂😂😛. Evo, trolu smo zatrolali temu 😋😋

@nickno ckno ubada samo tako, ocekujemo odgovor @Dejo12 

Razina korisnika 6
Bedž +6

No, no, mulac jedan, vidi se da te je mama odgojila kao prasca , a već u prvom tvom postu je bilo vidljivo da si teška trolčina, koja očito svoje vrijeme (kad ne visiš na tic-tocu i sličnim zatupljujućim servisima) ne znaš pametnije trošiti nego trolati službu za korisnike, a onda i ovaj forum.

Možemo i o abortusima, jer i oni su aktualni, a ti si očito nusprodukt neuspjelog abortusa 🤣

Sa glupim ljudima mi se ne da rapravljati, a pogotovo ne s tobom jer si osoba koja ne na svaku poklopac nekome. Očito nemaš pametnijih stvari u životu za raditi, zato jesi toliko aktivna ovdje. Oćemo možda i o malo aktualnih stvari pričati, korona, rafali i tako slično. 😱 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa drugi su me samo prebacivali nazad njemu, jer su vidjeli da sam s njime razgovarao.

 

"Međutim, kako sam razmislio, sat vremena nakon razgovora u petak, ponovno kontaktiram službu za korisnike i tražim kolegu Dominika, te mi kolega kojega sam dobio, govori da će mu ostaviti poruku da mi se javi."

 

...dobro, onda ćemo se svi praviti da ovo ti nisi napisao 🤣. To ti je tak kad čovjek ne zna kaj želi, pa onda zeza druge ( bolje nego da sam napisala da trola 😉😛)

Pa drugi su me samo prebacivali nazad njemu, jer su vidjeli da sam s njime razgovarao.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Vidim ti si baš zvijezda foruma.....nije poanta u ponudi, nego je poanta da ako dogovoriš poziv, onda je trgovačka praksa i da se nazove pa taman to bilo i dan kasnije

 

Pa ako nije poanta u ponudi, onda ti je tu istu ponudu mogao obraditi bilo koji agent, a ne specifično taj Dominik 🤔. Ko da je bitno da baš mora biti specifična osoba, sklapaš ugovor s A1, a ne s Dominikom.🤪

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Dejo12 pozdrav, žao mi je radi iskazanog nezadovoljstva i ako te kolege nisu povratno kontaktirali. Možeš li mi samo javiti svoje podatke i kontakt broj mobitela OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere i proslijediti kolegama informacije vezano za povratni kontakt. Vjerujem da ćeš biti kontaktiran u najkraćem mogućem roku te da ćeš dogovoriti ponudu koja će ti odlično odgovarati. 

Vidim ti si baš zvijezda foruma.....nije poanta u ponudi, nego je poanta da ako dogovoriš poziv, onda je trgovačka praksa i da se nazove pa taman to bilo i dan kasnije

Razina korisnika 6
Bedž +6

"te mi ponudi najbolju moguću opciju koja mi se i svidjela."..

 ..a gle, prošla baba s kolačima i ne znam zakaj se ljutiš. Od svih operatera samo je A1 platio kaznu zbog mamljenja korisnika povoljnijim uvjetima od ostalih i dobili su zabranu za takvu praksu, tj. "služba za zadržavanje korisnika" ne postoji (službeno), a ti si propustio tu jedinu "neslužbenu" ponudu u petak i sad se bezrazložno ljutiš. 

Odgovori