Sramotno za tako veliku tvrtku da se prema korisnicima odnosi na takav način.
Znači u petak 03.12. kontaktiram službu za korisnike i dobijem vašega kolegu Dominika, te mu se obraćam sa zamolbom za produženje ugovora uz kupnju novog uređaja.
Pitao sam ga da li se može možda dogovoriti neka cijena kao što su nudili konkurenti (u ovom slučaju HT), te mi ponudi najbolju moguću opciju koja mi se i svidjela.
Rekao sam da ću malo razmisliti i dogovorili smo da me zove najkasnije u ponedjeljak 06.12.
Međutim, kako sam razmislio, sat vremena nakon razgovora u petak, ponovno kontaktiram službu za korisnike i tražim kolegu Dominika, te mi kolega kojega sam dobio, govori da će mu ostaviti poruku da mi se javi.
Prošao petak, rekoh možda je čovjek radio ujutro, pa se ne javlja.
Ponedjeljak 06.12. ponovno kontaktiram službu, da proslijede kolegi da se javi.....ponedjeljak je prošao, poziva nema, a istu radnju obavljam i utorak.....utorak je prošao, poziva nema.
Sada mene interesira tko je ovdje lud????
Šta je zaista u cilju što više starih korisnika odj.... i privlačiti nove ili šta?
Mislim da je to ponašanje samo za otići kod konkurencije, koja je barem prema meni sa fiksnim uslugama, pokazala više nego ok, jer brinu za stare korisnike, pa vjerujem da će brinuti i za nove mobilne korisnike.
Najbolji odgovor od A1_Boris
Pogledaj original