Riješeno

Pomoć s mpin-om

  • 1 August 2022
  • 3 odgovora
  • 30 pregleda

Pozdrav. Aktivirala sam mPIN preko smo poruke,u međuvremenu sam zaboravila taj mPIN, zvala službu,kažu da to jedino preko maila promijeniti taj mPIN. Poslala im mail i naravno nakon 10 dana stiže odgovor da jedino to mogu obaviti pozivom službi za korisnike. Netko zeza ili? Ja ih ne mislim opet zvati ili slati mailove. Na internetu ne vidim kako sama da taj mPIN promijenim. Može netko pomoći? Hvala

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 1 August 2022, 15:29

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @niki_32 🖐🏻
mPIN dolazi u povratnoj SMS poruci nakon 24 sata i preporuka je da ga se pohrani na tajno mjesto radi onemogućavanja zloupotreba i njega se može zatražiti pozivom u Službu za korisnike. Žao mi je ako je prilikom komunikacije s podrškom došlo do nesporazuma, no ukoliko je riječ o mPIN-u koji služi umjesto potpisa prilikom potvrđivanja transakcije kupnje A1 bona, uputa je zaista takva.

Stiglo je, hvala. 😁

Razina korisnika 3
Bedž +3

Vjerujem da sve uredno radi. 😉

Odgovori