Riješeno

Poklon bon za Konzum

  • 19 December 2021
  • 17 odgovora
  • 1869 pregleda

Pozdrav !

Novi sam korisnik A1. Također su mi obečali konzum poklon bon. Napominjem da su me uključili i već sam platio prvi račun A1. Također su me tražili da im pošaljem račun od starog operatera(za prijevremeni raskid) i dokaz  o uplati. Od tada se niko ne javlja na e-mail. Zvao sam i službu za prodaju. Tamo također niko ne želi razgovarati na ovu temu. Kao oni će mene nazvati.

Jel ima neko ideju kako se ovo može utjerati??

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 20 December 2021, 22:44

Pogledaj original

Odgovora 17

Namjerno te živciraju, ove godine ništa od bona….sada ćete neki tu dežurni uputiti da pošalješ svoje podatke da detaljno provjere gdje je zapelo đinglbels, đinglbels….

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Zdrave01  :hand_splayed_tone2:
Prilikom ugovaranja ponude, što je komunicirano, u kojem roku možeš očekivati Konzum poklon bon? Je li taj rok već prošao? Ako si se javio na e-mail sluzba.za.korisnike@a1.hr i naveo svoje osobne podatke i pojasnio o čemu se radi, odgovor na e-mail ćeš sigurno primiti.

Obečali su mi kad platim račun za prijevremeni raskid ugovora i dostavim im potvrdu, što sam ja učinio 06.12.21. na e-mail potvrde@a1.hr ali otada nema nikakvog odgovora. Koji bi rok bio primjeren prema uobičajenoj praksi??

2x14 radnih dana

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Zdrave01 e-mail adresa na koju je potrebno poslati svu dokumentaciju je potvrda@A1.hr , a ne potvrde@A1.hr kako si ti naveo :thinking:  Savjetujem ti da to još jednom provjeriš, a ako je e-mail adresa bila neispravna proslijedi nam isti na točnu adresu kako bi dobio traženu povratnu informaciju. 

Poštovana!

Poslao sam na potvrda@A1.hr svu dokumentaciju, 10.12.2021. u 18,43.  Isti dan u 18.46 sam dobio automatski odgovor da je moj-mail zapriljen. Poslije više ništa. Da pošaljem još jedamput.

Piši djedu Mrazu

Prika moj pročitaj moj post gdje sam napisao svoj dojam nakon pola godine u A1. Znaš kako, da jedva čekam da prođe još tih 18 mjeseci. Plačam za 5 brojeva 800 kn, da je samo 1 broj platio bi penale. Lažu stari moj, mene su totalno prevarili na spiku samo da prenesem 5 brojeva u A1, a od te stotinke ništa više nije kako su rekli. Sada taj koji me je kao vodio nije više zadužen za mojih 5 brojeva. Pazite se ljudi iako vam je gotovo dok se tu obraćate. 

Prevara, iznenadio sam se kao nikad.

Meni kartica/poklon bon nije dostavljena i dobio sam zaključak da mi je poslana i da A1 neće slati novu jer nemaju osnove. Nakon neznam koliko poziva i prigovora i uvjeravanja da mi kartica stiže 15 dana od potpisa ugovora.

Prigovor na HAKOM!

Pitao sam tetu u Konzumu na blagajni di su bonovi - rekla je da je sve bonove jedan dostavljač  potrošio. A slijedeće sličice budu kad bude svjetsko prvenstvo u Kataru...pital sam je i kaj sad, veli a niš kaj sad?

Razina korisnika 3
Bedž +3

Prevara, iznenadio sam se kao nikad.

Meni kartica/poklon bon nije dostavljena i dobio sam zaključak da mi je poslana i da A1 neće slati novu jer nemaju osnove. Nakon neznam koliko poziva i prigovora i uvjeravanja da mi kartica stiže 15 dana od potpisa ugovora.

Ako smo prilikom sklapanja ugovora dogovorili poklon karticu, svakako je trebaš dobiti. Javi nam svoje podatke porukom OVDJE pa provjerimo što se događa. 

Prevara, iznenadio sam se kao nikad.

Meni kartica/poklon bon nije dostavljena i dobio sam zaključak da mi je poslana i da A1 neće slati novu jer nemaju osnove. Nakon neznam koliko poziva i prigovora i uvjeravanja da mi kartica stiže 15 dana od potpisa ugovora.

Ako smo prilikom sklapanja ugovora dogovorili poklon karticu, svakako je trebaš dobiti. Javi nam svoje podatke porukom OVDJE pa provjerimo što se događa. 

Javio sam se ja HAKOMu. Vaši djelatnici su me samo, najblaže rećeno; “otkantali” nakon zavlačenja od mjesec i više dana.

Svakako se možeš javiti OVDJE s osobnim podacima da provjerimo tvoj zahtjev. 

Dana 27. 12.2021. Instaliran mi je Internet u stan uz koji je trebao doći i poklon bon Konzuma od 500 kuna. Prvo je rečeno da stiže 7 dana od instalacije i pokretanja usluge. Nakon isteka tih 7 dana, rečeno mi je da se čeka 24 dana i da stiže Hap exoresom. Nakon isteka 24 dana, pišem email na A1 prema uputama koje sam dobila od korisničke službe. Danima nije bilo odgovora. Odgovor stiće 25.01. - da je pokrenuta procedura za dostavu bona. 29.01. opet zovem i mladić mi kaže da bon stiže 24 dana od registracije usluge i da je meni usluga registrirana tek 29.01.2022. Naravno da to nije točno jer je instalirano 27.12.2021. Također je plaćen prvi račun.Za 10 minuta zovem opet i dobijem informaciju da bon stiže 7 dana od instalacije usluge. Bona još uvijek nema, a koliko čitam na forum A1 nisam usamljeni slučaj. Tako da je ovo očita prevara. Inače, nemamo problema s dostavom pošte.

Stiže za Valentinovo :joy:

Stiže za Valentinovo :joy:

Evidentno. 

Odgovori