Riješeno

poblem sa računom

  • 12 December 2022
  • 1 odgovor
  • 87 pregleda

Pozdrav ovako zanima me jedna informacija u petak sam platio racun od 1301.56 kuna i rekli su mi da ce se aktivirati u ponedeljak do 12 sati ali nažalost ništa se nije desilo pa me zanima di je problem 

icon

Najbolji odgovor od A1_Magdalena 12 December 2022, 14:36

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Zagi_33 

Uplata se knjiži automatizmom, unutar 1-3 dana od provedene uplate radnim danima.

U slučaju da je došlo do isključenja usluge radi nepodmirenog računa koji je sada plaćen, potrebno je pričekati knjiženje uplate, a reaktivacija usluge vrši se također automatizmom unutar 24 sata od proknjižene uplate.
Za dodatnu provjeru možeš nam OVDJE poslati svoje podatke. 

Odgovori