Riješeno

Plaćanje računa - neispunjeni ili neispravni podaci

  • 20 April 2021
  • 13 odgovora
  • 150 pregleda

Kolega je isao platiti moje racune, skeniranjem koda, naime zbog nove aplikacije banke ni on ni ja nismo isli za tim da je sve upisano jer smo skenirali. Da bi nakon 2 dana isli provjeravati jer mi jos uvjek stoji da sam dužan, kodnije bio kako treba te moji podatci nisu upisani na uplati. Njegovo je ime i prezime, te poziv na broj nije upisan. Mozeno li kako tu uplatu preknjizit na mene ili stornirat istu? 

icon

Najbolji odgovor od A1_Drazen 27 May 2021, 21:11

Pogledaj original

Odgovora 13

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Ante7890, molim te pošalji nam potvrdu uplate na email sluzba.za.korisnike@A1.hr, u email-u napiši osobne podatke i za koju uslugu je navedena uplata. Po primitku email-a s potvrdom, napravit ćemo ispravak knjiženja tvoje uplate :)

Pozdrav, imam problem s računima vezano za vaše usluge. Naime bio sam u zaostatku s plaćanjem za 2 i 3 mjesec, prije 2 dana sam uplatio te račune u iznosu od 577,62kn. Uplatu sam izvršio na račun a1 koji sam dobio u poruci, nažalost nisam upisao Model i poziv na broj. U banci su mi rekli da su novci na vašem računu ali da vi ne možete znati od koga su uplaćeni pa mi je rečeno da se obratim službi za korisnike. Imam potvrdu o plaćanju u pdf obliku pa ako treba mogu vam je prosljedit

Razina korisnika 2
Bedž +2

@Luka051 Super, drago mi je da je knjiženje već ispravljeno :)

Sve je rjeseno, hvala

Sve je poslano jos jucer, cekam odgovor

 

Razina korisnika 1
Bedž +1

Pozdrav @Luka051, slobodno nam možeš proslijediti potvrdu o plaćenom računu putem e-maila na adresu sluzba.za.korisnike@A1.hr po uputi od @Kavopija kako bi kolege napravili provjere vezano za tvoju nedospjelu uplatu. Molim te samo da u e-mail navedeš i informacije o vlasniku usluge te za koju liniju, broj mobitela ili šifru korisnika si izvršio plaćanje računa.

Razina korisnika 1
Bedž +1

Trebao bi poslati potvrdu o uplati na e-mail adresu sluzba.za.korisnike@A1.hr kako bi bila ispravno proknjižena.

Razina korisnika 7
Bedž +3
Odgovor na mail stiže u roku od 15 dana, nažalost. Kad pošalješ, dobiš automatski odgovor da je zaprimljen i da će ti se javit u najkraćem mogućem roku. Možda netko od modova ubrza. 😉
Uz poslanu potvrdu o uplati stavila sam u naslov “ Provjera knjiženja “ , sve po savjetima.
No, nisam dobila povratni e-mail, a kamo li da je problem rjeseni...
Već nekoliko dana onemogućeni su pozivi, SMS poruke te podatkovni promet, nitko nepoduzimanje ništa...
Razina korisnika 3
@Kinga htjela bih se samo nadovezati da uz poslanu potvrdu o uplati putem e-maila, a na adresu: sluzba.za.korisnike@vipnet.hr svakako u naslov staviš "Provjera knjiženja" te dodatno navedeš ili pretplatnički broj ili šifru korisnika za koju si izvršio plaćanje.
Razina korisnika 1
Bedž +1
Pozdrav Kinga. Slobodno nam pošalji kopiju uplatnice na e-mail adresu sluzba.za.korisnike@vipnet.hr pa će kolege iz financija naknadno proknjižiti spornu uplatu.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Da sačuvaš živce, savjetujem da nazoveš broj SZK i slijediš putanju do Odjela za račune i reklamacije (najbolje u uredovno vrijeme) i njima sve objasniš, poskeniraš uplatnicu i dogovoriš da ćeš poslati na mail jer forum nije službeno mjesto za reklamacije i pritužbe i eventualno ako se netko od moderatora ponudi provjeriti ali to traje.
Pozdrav!

Došlo je do komplikacija, vezano uz plaćanje računa...
Račun je bio plaćeni putem mzabe.
Problem je što kod unosa nije bio navedeni poziv na broj, te račun “nije” podmireni...
Molila bi za provjeru dugovanja prema VIPnet-u.

Sa poštovanjem!
Kinga Pacek

Odgovori