Riješeno

Plaćanje računa (homebox)

  • 14 Travanj 2021
  • 1 odgovor
  • 96 pregleda

Poštovanje, naišao sam na jedan obostrani propust u našoj vezi, naime jučer 13.4.2021 mi je isključen internet zbog 2 neplaćena računa (2. i 3. Mjesec)

Kontaktirao sam vašu službu za korisnike gdje mi je rečeno da 3 neplaćena računa rezultožiraju isključenjem, uzevši u obzir da je račun od 3. Mjeseca trebao biti podmiren do sutra 15.4.2021 ispada da ste mi internet isključili nakon jednog neplaćenog računa, uzevši u obzir dosadašnja iskustva sa operaterima mislim da će te ponovo uključenje naplatiti 70 kuna što smatram nepravednim s obzirom na čitavu situaciju u kojoj se nalazim, ali za sada tražim objašnjenje zašto mi je isključen internet, ako je moguće dati odgovor!

Lp

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 14 Travanj 2021, 23:23

@Razocaranikorisnik zabrana izlaznih usluga u pravilu se pokreće ako su otvorena tri računa - dva kojima je prošao datum dospijeća i jedan koji je u dospijeću. No, svakako možemo provjeriti što se dogodilo s tvojom uslugom. Podatke o vlasniku usluge za provjeru nam možeš poslati OVDJE

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1
Bedž +2

@Razocaranikorisnik zabrana izlaznih usluga u pravilu se pokreće ako su otvorena tri računa - dva kojima je prošao datum dospijeća i jedan koji je u dospijeću. No, svakako možemo provjeriti što se dogodilo s tvojom uslugom. Podatke o vlasniku usluge za provjeru nam možeš poslati OVDJE

Odgovori