Riješeno

Plaćanje računa

  • 2 September 2022
  • 1 odgovor
  • 129 pregleda

Tata je dobio ugovor od vas prije kojih mjesec dana, za tarifu mala+  te nije dobio račun preko kojega može podmiriti 99 kuna koliko piše u ugovoru. Može li se platiti na neki drugi način da ne upisuje privatne pšodatke kartice u a1 aplikaciju?

 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Dolores 2 September 2022, 21:27

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @Kopić Matej, ako tata nije dobio račun, a uslugu koristi više od mjesec dana, rekla bih da je dostavljen na neki drugi način od traženog putem e-maila. Kako bismo mogli provjeriti postavljeni način dostave računa, pošalji nam privatnu poruku OVDJE u kojoj će se nalaziti očevi podaci kao vlasnika usluge. Provjeru ćemo izvršiti sukladno našim mogućnostima. 

Odgovori