Riješeno

Plaćanje računa

  • 5 June 2022
  • 1 odgovor
  • 139 pregleda

Poštovani,

prekinula sam uslugu sa A1 prije isteka ugovora. Zanima me hoću li preostale račune dobiti doma na kućnu adresu kako bi ih mogla podmiriti?

Ne mogu ući u A1 aplikaciju i vidjeti što mi tamo piše jer sam se prebacila na drugu mrežu. 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 6 June 2022, 23:59

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž +3

@PetraV zadnji račun dobit ćeš na isti način na koji si primala račune i do samog raskida usluge. Moj A1 usluga je isključena samim isključenjem broja iz naše mreže, a ako si račune primala tim putem, možeš nam se javiti OVDJE sa svojim podacima pa ćemo provjeriti što možemo napraviti.