PITANJE

Placanje racuna

  • 20 Travanj 2021
  • 5 odgovora
  • 79 pregleda

Kolega je isao platiti moje racune, skeniranjem koda, naime zbog nove aplikacije banke ni on ni ja nismo isli za tim da je sve upisano jer smo skenirali. Da bi nakon 2 dana isli provjeravati jer mi jos uvjek stoji da sam dužan, kodnije bio kako treba te moji podatci nisu upisani na uplati. Njegovo je ime i prezime, te poziv na broj nije upisan. Mozeno li kako tu uplatu preknjizit na mene ili stornirat istu? 


Odgovora 5

Trebao bi poslati potvrdu o uplati na e-mail adresu sluzba.za.korisnike@A1.hr kako bi bila ispravno proknjižena.

Bedž +1

Pozdrav @Luka051, slobodno nam možeš proslijediti potvrdu o plaćenom računu putem e-maila na adresu sluzba.za.korisnike@A1.hr po uputi od @Kavopija kako bi kolege napravili provjere vezano za tvoju nedospjelu uplatu. Molim te samo da u e-mail navedeš i informacije o vlasniku usluge te za koju liniju, broj mobitela ili šifru korisnika si izvršio plaćanje računa.

Sve je poslano jos jucer, cekam odgovor

 

Sve je rjeseno, hvala

Razina korisnika 2
Bedž +2

@Luka051 Super, drago mi je da je knjiženje već ispravljeno :)

Odgovori