Riješeno

Plaćanje Mastercardom

  • 15 May 2019
  • 12 odgovora
  • 2203 pregleda

  • Aktivni forumaš početnik
  • 12 odgovora
Prije 15 dana sam doplatio račun Mastercardom sebi, supruzi, kćeri, sestri po 60 kuna i još nismo dobili dodatih 20% (12 kuna)! Zašto? Poslao sam pitane preko chat-a također ali čekam danima, čekam...
icon

Najbolji odgovor od ZET 28 September 2019, 17:58

Samo prva uplata u mjesecu Mastercadom donosi 20%,

Zašto to nije nigdje napisano?

Evo razgovora na chatu sa službom za korisnike

Hrvoje:

17:40:56

Pozdrav Zdravko

Jeste li ovaj mjesec vršili obnovu tim putem?

Zdravko:

17:41:47

Da, 15 kn

Na početku mjeseca

Hrvoje:

17:42:13

Tada Vam je došao SMS sa potvrdom 20% bonusa?

Zdravko:

17:42:19

Da

Hrvoje:

17:42:52

Navedeni bonus od 20% je moguće iskoristiti jednom u mjesec dana po broju.

Zdravko:

17:43:53

Zašto to nigdje ne piše? Onda bih odmah uzeo veći bon?

Hrvoje:

17:46:35

Nije po bonu već po obnovi po pojedinom broju.

Navedeno je pod naših uvjetima korištenja pri dnu naše web stranice.
Pogledaj original

Odgovora 12

Bedž
@ZET drago mi je da si riješio svoju situaciju s pozitivnim ishodom 🙂 Sve detalje o našim uslugama uvijek možeš naći u uvjetima korištenja 🙂
Evo nakon prigovora elektroničkom poštom, su mi uplatili 10 kn.
Samo prva uplata u mjesecu Mastercadom donosi 20%,
Zašto to nije nigdje napisano?
Evo razgovora na chatu sa službom za korisnike
Hrvoje:
17:40:56
Pozdrav Zdravko
Jeste li ovaj mjesec vršili obnovu tim putem?
Zdravko:
17:41:47
Da, 15 kn
Na početku mjeseca
Hrvoje:
17:42:13
Tada Vam je došao SMS sa potvrdom 20% bonusa?
Zdravko:
17:42:19
Da
Hrvoje:
17:42:52
Navedeni bonus od 20% je moguće iskoristiti jednom u mjesec dana po broju.
Zdravko:
17:43:53
Zašto to nigdje ne piše? Onda bih odmah uzeo veći bon?
Hrvoje:
17:46:35
Nije po bonu već po obnovi po pojedinom broju.
Navedeno je pod naših uvjetima korištenja pri dnu naše web stranice.
Poslije su mi rekli da nema veze koja je uplata u mjesecu!
Na svaku uplatu se dobije 20%.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Vidim prije 2 mjeseca ste pisali da je bila druga uplata u mjesecu i da ste znali pravilo da samo prva uplata dobije 20%, da biste pričekali još jedan dan. Nije li to i sada slučaj? Znači, 3 prepaid broja punim i nadoplaćujem Mastercardom i nikada ništa nije zaštekalo... 😞
Evo opet, jučer kupio sebi i supruzi i dobio 20% dodatnih kuna, jutros kupio kćeri i nije dobila!
I sada dopisivanje, zvanje, maltretiranje...
Razina korisnika 4
Toliko muke za 12kn... proživio istu stvar za videoteku (kupljen jedan film, a prikaže se drugi)
Sjelo je nakon dva mjeseca natezanja i potrošenih sate i sate vremena za pisanje prigovora!
Razina korisnika 3
Bedž +3
@ZET Jesu li kćer i supruga riješile svoje račune? Zašto bismo radili APP? Što imamo od toga? Javne prigovore? Ne, baš nasuprot, ne znam tko bi htio prodike. 🤓 Molim te, ako nije u međuvremenu riješeno, neka svaka za sebe sa svojeg broja uputi poziv i riješit će se ubrzo.
Evo sad mi je sjelo, 20 dana nakon uplate.
Međutim, supruzi i kćeri još nije sjelo jer se nisu žalile!
Ja sam im sa svojom karticom uplatio bon ali se one same moraju žaliti!
Ne mogu ja dati prigovor! Koja ludost!
Znači, očito svjesno krše dogovor i neće da isprave grešku, nego APP (Ako prođe prođe).
Ko se žali dobit će 20% a tko se ne žali neće dobiti.
Prva nadoplata u mjesecu! To nisam vidio nigdje da se spominje, uvjetuje!
Nije prva nadoplata u mjesecu, nego druga! Sačekao bih još jedan dan da sam znao da je to uvjet!
Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok ZET,

promotivne kune trebaju ti biti vidljive na računu u roku od 24 sata ako se radi o prvoj nadoplati u mjesecu. Ako promocija nije vidljiva na tvom računu u tom roku treba se javiti Službi za korisnike na besplatan broj 0800 091 091 budući da jedino tako kolege mogu napraviti provjeru i ispravak, ako je potreban. Možeš mi napisati što su ti kolege na chatu javili, jesu li uspjeli provjeriti ili poslan zahtjev za provjeru?

Odgovori