Riješeno

Paypal 2factor autentifikacija

  • 10 February 2021
  • 6 odgovora
  • 185 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 4 odgovora

Ne mogu pristupiti mom paypal računu. Imam uključenu onu 2factor autentifikaciju kod koje vam pošalju sigurnosni kod na broj mobitela koji imaju u bazi i taj kod onda upišete da bi mogli nastaviti sa loginom u svoj račun. No meni taj kod nikada ne stigne. Googlao sam i izgleda da više ljudi ima problem taj. Riješenje je uvijek da se kontaktira mobilni operater i da im se kaže da prestanu blokirati kratke brojeve. Eto tako piše.

Može li mi pomoći netko iz A1 oko toga?

icon

Najbolji odgovor od A1_Mateja 10 February 2021, 20:11

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 1
Bedž +3

@Duxcro vidim da si nam istu informaciju javio i u inboxu. Proslijedit ćemo to na daljnju provjeru ;)

Kontaktirali su me iz službe za korisnike i rekli da pokušam opet 3 puta i javim vrijeme kada sam probao. Ne radi. Pokušano 16.02. 12:39, 12:40, 12:42.

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Duxcro molim te da nam se javiš privatnom porukom sa podacima OVDJE kako bi dodatno provjerili da li imaš aktivne zabrane prema premium rated brojevima. 

@A1_Mateja , pa lijepo je naveo da je u pitanju PayPal, dakle nema veze s bankom, već s uslugom primanja i slanja poruka s premium brojeva, za koje OP misli da ih vi blokirate.

@Duxcro ,provjeri u mobitelu da li ti je uključena opcija za te premium brojeve, ako ti je postavljena na nikad, onda ne možeš slati ni primati poruke s kratkih brojeva

Također poništi preusmjeravanja na svom broju pomoću onih starih kodova ##002# tipka za poziv


Pokušao sam. Bez uspjeha. :(

Razina korisnika 6
Bedž +6

@A1_Mateja , pa lijepo je naveo da je u pitanju PayPal, dakle nema veze s bankom, već s uslugom primanja i slanja poruka s premium brojeva, za koje OP misli da ih vi blokirate.

@Duxcro ,provjeri u mobitelu da li ti je uključena opcija za te premium brojeve, ako ti je postavljena na nikad, onda ne možeš slati ni primati poruke s kratkih brojeva

Također poništi preusmjeravanja na svom broju pomoću onih starih kodova ##002# tipka za poziv

Razina korisnika 1
Bedž +2

Pozdrav @Duxcro možeš li nam navesti da li je u pitanju kupovina uređaja preko A1 Webshopa, ili kupovina A1 bona? Ili se radi o kupovini online nevezano za A1 usluge? Svakako sugeriram da provjeriš s bankom da li je ispravno konfiguriran 3D secure kod koji je potreban prilikom online kupovine. Mateja

Odgovori