PITANJE

Paypal 2factor autentifikacija

  • 10 February 2021
  • 6 odgovora
  • 96 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 4 odgovora

Ne mogu pristupiti mom paypal računu. Imam uključenu onu 2factor autentifikaciju kod koje vam pošalju sigurnosni kod na broj mobitela koji imaju u bazi i taj kod onda upišete da bi mogli nastaviti sa loginom u svoj račun. No meni taj kod nikada ne stigne. Googlao sam i izgleda da više ljudi ima problem taj. Riješenje je uvijek da se kontaktira mobilni operater i da im se kaže da prestanu blokirati kratke brojeve. Eto tako piše.

Može li mi pomoći netko iz A1 oko toga?


Odgovora 6

Razina korisnika 1
Bedž +2

Pozdrav @Duxcro možeš li nam navesti da li je u pitanju kupovina uređaja preko A1 Webshopa, ili kupovina A1 bona? Ili se radi o kupovini online nevezano za A1 usluge? Svakako sugeriram da provjeriš s bankom da li je ispravno konfiguriran 3D secure kod koji je potreban prilikom online kupovine. Mateja

Razina korisnika 5
Bedž +6

@A1_Mateja , pa lijepo je naveo da je u pitanju PayPal, dakle nema veze s bankom, već s uslugom primanja i slanja poruka s premium brojeva, za koje OP misli da ih vi blokirate.

@Duxcro ,provjeri u mobitelu da li ti je uključena opcija za te premium brojeve, ako ti je postavljena na nikad, onda ne možeš slati ni primati poruke s kratkih brojeva

Također poništi preusmjeravanja na svom broju pomoću onih starih kodova ##002# tipka za poziv

@A1_Mateja , pa lijepo je naveo da je u pitanju PayPal, dakle nema veze s bankom, već s uslugom primanja i slanja poruka s premium brojeva, za koje OP misli da ih vi blokirate.

@Duxcro ,provjeri u mobitelu da li ti je uključena opcija za te premium brojeve, ako ti je postavljena na nikad, onda ne možeš slati ni primati poruke s kratkih brojeva

Također poništi preusmjeravanja na svom broju pomoću onih starih kodova ##002# tipka za poziv


Pokušao sam. Bez uspjeha. :(

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Duxcro molim te da nam se javiš privatnom porukom sa podacima OVDJE kako bi dodatno provjerili da li imaš aktivne zabrane prema premium rated brojevima. 

Kontaktirali su me iz službe za korisnike i rekli da pokušam opet 3 puta i javim vrijeme kada sam probao. Ne radi. Pokušano 16.02. 12:39, 12:40, 12:42.

Razina korisnika 1
Bedž +2

@Duxcro vidim da si nam istu informaciju javio i u inboxu. Proslijedit ćemo to na daljnju provjeru ;)

Odgovori