Riješeno

Osiguranje zaslona

  • 2 April 2021
  • 3 odgovora
  • 271 pregled

Bok, može pomoć oko ovog? 

Prošli mjesec sam u dodatnoj potrošnji vidio osiguranje ekrana (koje sam ugovorio, za 24 kune mjesečno) te je ono prošli mjesec izašlo 72 kune, a količina 7, račun se zatvorio jučer i čekam kad će mi ga izdati. 

Danas ulazim u MojA1 app, dodatna potrošnja: osiguranje ekrana 48 kuna, količina 2 😒

SZK poslan mail prije 6 dana od strane platežno odgovorne osobe - odgovora pogađate - NEMA. 

Screenshot priložen.

 

icon

Najbolji odgovor od Filip_FORUM 7 April 2021, 12:52

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 1
Bedž +2

Pozdrav @Filip_FORUM molim te da nam se javiš s podacima privatnom porukom [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] kako bismo mogli napraviti provjeru. Mateja

Ekipa javljam se, A1 je riješio problem.

Dakle, formirali su mi račun jučer i jučer odgovorili da je greška u sustavu, ispričali se da je problem s njihove strane i smanjili dotični račun 🙂

mail koji sam dobio od njih je sluzba.za.korisnike@a1.hr

 

dakle može lock teme i kvačica riješeno :cheer:

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Filip_FORUM super, drago mi je da je sve već riješeno :D 

Odgovori