Riješeno

Osiguranje ekrana - otkazivanje usluge

  • 20 September 2021
  • 1 odgovor
  • 1085 pregleda

.

icon

Najbolji odgovor od A1_Drazen 20 September 2021, 17:34

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Josip Dejanović, na uslugu Osiguranje ekrana nema ugovorne obveze i možeš isključiti uslugu kad god poželiš :) Osiguranje nije moguće otkazati pozivom. Isključenje usluge možeš zatražiti na jedan od sljedećih načina:

  • putem Moj A1 aplikacije i Moj A1 portala
    • odaberi tab Profil i tamo ti je dostupna kartica Osiguranje uređaja
    • Klikom na Deaktiviraj uslugu - na sljedećem koraku trebaš upisati e-mail adresu i odabrati razlog otkazivanja
  • slanjem emaila L’AMIE službi za korisnike na adresu: osiguranjeekrana@lamie-direct.com
  • slanjem pisma poštom na adresu: L'AMIE AG lifestyle insurance services, Hasanerstrasse 2, 4020 Linz, Austrija

Pisani zahtjev treba sadržavati:

  • broj police
  • telefonski broj linije
  • ime, prezime
  • adresa
  • naziv uređaja
  • IMEI uređaja

Odgovori