Riješeno

Optika Potpisivanje ugovora

  • 27 October 2021
  • 1 odgovor
  • 198 pregleda

Pozdrav svima,

Prije više od mjesec dana potpisali smo 2 ugovora za mobilne tarife, kao i ugovor za optiku koji ide preko infrastrukture Tcom-a.

Što se tiče mobilnih tarifa sve funkcionira super.

Optika, se još uvijek uvodi :)
Dva puta, nakon potpisivanja ugovora smo dobili termin za instalaciju, i dva puta je otkazan od strane A1.
Moje je pitanje, koliko mi još treba da čekamo uvođenje optike, i puštanje u rad sustava koji je dogovoren?
Iz korisničke službe koju zovem malte ne svaki dan, konkretan odgovor nisam dobio. Niko mi ništa ne može obećati, i niko nema konkretan odgovor.

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaN 28 October 2021, 14:35

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @Dejan1412  , hvala ti na odabiru naših usluga, i drago mi je čuti da si zadovoljan mobilnim tarifama. 🙂 Žao mi je zbog čekanja na uključenje fiksnih usluga, zato bih te zamolila da nam pošalješ privatnu poruku OVDJE . Pošalji nam podatke vlasnika usluge, nakon detaljnije provjere povratno ćemo te kontaktirati s detaljnijim informacijama. Nadam se brzom uključenju usluge. 

Odgovori