Dugogodišnji sam korisnik usluga Bneta, Vipneta, pa A1, kao i drugih providera, ali postupci A1 zadnjih godinu dana otprilike, mogu samo protumačiti kao drsko pljačkanje i varanje korisnika, pa nije loše da i drugi vide čime se uvaženi A1 služi.
Ukratko, više godina koristim VIP-ove usluge interneta i fiksnog telefona u vikendici u mjestu u Šibensko-kninskoj županiji (inače živim u Splitu) i to 6 mjeseci godišnje (od 1.svibnja do 1.studenoga) uz ugovor na 24 mjeseca.Naravno, to sve skupa traje 4 godine, jer mi je 6 mjeseci uređaj u vikendici “uspavan” . Moram priznati da sam bio vrlo zadovoljan uslugom i hvalio sam susjedima A1 na sva usta (ranije je sa VIP-om ponekad bilo problema...), a prava patnja počela je prošlog ljeta (2020.god). Moj uređaj službenog naziva Homebox/Officebox ZTE MF283+ uredno je uključen 1.svibnja i sve je bilo OK uz mjesečnu tarifu od 150 Kn, dok mi nije došao račun za lipanj od nekih 220 Kn! Zvao sam Službu za korisnike i tražio objašnjenje, a ženski glas mi je rekao da mi je vjerojatno ugovor istekao, pa sam ostao bez bonusa! Zatim je provjerila i rekla da su oni pogriješili, jer moj ugovor za Homebox/Officebox ističe 27.prosinca 2020., ali da će ona obavijestiti kolege i da će to odmah ispraviti, a da ja platim 150 Kn kao i za ranije račune…
Trebam li navoditi da su mi računi i nakon toga dolazili sa povećanom cijenom, a ja sam uredno plaćao 150 Kn i konačno, po povratku u Split,razriješio problem u A1 centru, gdje je ljubazna djelatnica kontaktirala Zg i razgovarala vjerojatno s nekim normalnim, pa mi računi više nisu stizali!
Od A1 sam u međuvremenu dobio nekoliko obavijesti da mi ugovor ističe 27.12.2020 i da ga mogu odmah produljiti...Pitao sam ih mogu li napraviti ugovor po dosadašnjim uvjetima (Homebox + telefon za 150 Kn mjesečno),ali su me tužnim glasom izvijestili da Homeboxa takvog više nema, da umjesto njega mogu uzeti Flatbox Duo, što sam odbio, jer mi ta opcija po ničemu nije odgovarala… Naravno, nikakav ugovor nisam sklopio!
No, glavni šokovi tek dolaze! U lipnju 2021. mi stiže od A1 račun za uključenje uređaja Homebox Turbo (koji nikad nisam imao!)i telefona u vikendici u iznosu od 276,16 Kn. Nisam uopće reagirao niti platio , držeći da je neki smotani djelatnik A1 poslao račun, a da nije ni promislio šta radi. Niti je provjerio situaciju sa ugovorom…
Kako u to vrijeme nisam bio u vikendici, a inače sam je ovo ljeto malo koristio i nitko nije bio u njoj, router i svu dokumentaciju sam donio u Split, jer sam namjeravao opet otići u A1 centar i tamo sve razjasniti te pokazati račune koji su i dalje nastavili stizati sa cijenom od 220,00 Kn mjesečno. Neka mlađa djelatnica je to sve mudro proučila i rekla da nema problema i da će ona sve srediti...
Nije sredila ništa, a u međuvremenu su me dva puta zvali iz A1 da vide hoću li platiti račune odnosno da se uvjere jesam li materijal za deranje i dokle mogu ići. Ljubazna gospođa (rekla je da se zove Gabi) mi se prva javila, bila je dovoljno strpljiva da sasluša moju priću, a onda je provjerila i rekla da na mom broju u vikendici nije zabilježen nikakav promet i da je tamo internet mrtav, što je samo potvrdilo moje riječi.
Dakle, ugovor ne postoji, ne postoji nikakav usmeni ili pismeni trag sa moje strane da prihvaćam ponovno uključenje, internet i telefon nisu korišteni, niti su u funkciji, a računi stižu?!
Nedavno mi se javila neka djelatnica A1 i glasom čuvarice u konc-logoru me pokušavala uvjeriti da sam ja, kada mi je istekao ugovor, trebao njih zvati i reći im šta namjeravam glede sklapanja novog, no, lijepo sam joj objasnio da su oni mene nekoliko puta upozoravali da mi ugovor ističe 27.12.2020 godine, i da nisam smatrao da imam bilo kakvu obvezu da A1 kontaktiram. Ugovor je istekao i točka! Dotična je spominjala čak i ovrhu, ali sam joj rekao da nemam ništa protiv čak i da stvar dođe do suda, jer nisam davno bio u Metropoli, pa bi rado razgledao glavni grad o njihovom trošku…
Zadnji račun stigao mi je za kolovoz, što znači da trebaju stići još dva (rujan i listopad), ako ne bude dodatnih iznenađenja, a bilo ih je! Prije dva dana, u srijedu oko 15 sati, pojavio mi se na mobitelu SMS sa porukom “da moram u roku od 3 dana podmiriti dug od 936,16 Kn prema A1!” Ustanovio sam da je SMS poslala stanovita dugovno-utjerivačka tvrtka CEI Zagreb d.o.o., koja otkupljuje od banaka, providera, poduzeća itd dugove nesretnika i onda ih sama utjeruje. Kako nisam reagirao, niti ih nazvao na broj koji su priložili, jutros me na mobitel nazvao ženski glas iz CEI-a, tražila je od mene neke podatke, a izvijestila me da oni nisu otkupili moj dug prema A1, već samo nastoje da ga platim. Rekla mi je da će me još zvati, da će mi slati neke papire (opomene itd)…
Uvjerio sam dotičnu da nemam ni slučajno namjeru nasjesti na pokvarenu podvalu A1, te da mogu samo sanjati da će vidjeti moju uplatu!!!
Za svaki slučaj odmah sam provjerio račune na Moj A1 i na svim računima (odnose se na internet, TV i telefon u Splitu) lijepo stoji da su računi podmireni i da nemam nikakvih dugovanja!
Akcija i reakcija još traju, spominju se ovrhe, sud itd, stoga ću vas redovito izvještavati o situaciji i događanjima, jer sve to može danas-sutra nekome biti od koristi kad lovci u mutnom naoštre kandže i počnu derati naivne korisnike!
Srdačan pozdrav forumašima, posebno svima onima koji su imali toliko strpljenja da prouče ovaj moj “roman” do kraja
Najbolji odgovor od A1_Leona
Pogledaj original