Riješeno

Oprez! Lovci u mutnom!!!

  • 1 October 2021
  • 25 odgovora
  • 479 pregleda

Dugogodišnji sam korisnik usluga Bneta, Vipneta, pa A1, kao i drugih providera, ali postupci A1 zadnjih godinu dana otprilike, mogu samo protumačiti kao drsko pljačkanje i varanje korisnika, pa nije loše da i drugi vide čime se uvaženi A1 služi.

Ukratko, više godina koristim VIP-ove usluge interneta i fiksnog telefona u vikendici u mjestu u Šibensko-kninskoj županiji (inače živim u Splitu)  i to 6 mjeseci godišnje (od 1.svibnja do 1.studenoga) uz ugovor na 24 mjeseca.Naravno, to sve skupa traje 4 godine, jer mi je 6 mjeseci uređaj u vikendici “uspavan” . Moram priznati da sam bio vrlo zadovoljan uslugom i hvalio sam susjedima A1 na sva usta (ranije je sa VIP-om ponekad bilo problema...), a prava patnja počela je prošlog ljeta (2020.god). Moj uređaj službenog naziva Homebox/Officebox ZTE MF283+ uredno je uključen 1.svibnja i sve je bilo OK uz mjesečnu tarifu od 150 Kn, dok mi nije došao račun za lipanj od nekih 220 Kn! Zvao sam Službu za korisnike i tražio objašnjenje, a ženski glas mi je rekao da mi je vjerojatno ugovor istekao, pa sam ostao bez bonusa! Zatim je provjerila i rekla da su oni pogriješili, jer moj ugovor za Homebox/Officebox ističe 27.prosinca 2020., ali da će ona obavijestiti kolege i da će to odmah ispraviti, a da ja platim 150 Kn kao i za ranije račune…

Trebam li navoditi da su mi računi i nakon toga dolazili sa povećanom cijenom, a ja sam uredno plaćao 150 Kn i konačno, po povratku u Split,razriješio problem u A1 centru, gdje je ljubazna djelatnica kontaktirala Zg i razgovarala vjerojatno s nekim normalnim, pa mi računi više nisu stizali!

Od A1 sam u međuvremenu dobio nekoliko obavijesti da mi ugovor ističe 27.12.2020 i da ga mogu odmah produljiti...Pitao sam ih mogu li napraviti ugovor po dosadašnjim uvjetima (Homebox + telefon za 150 Kn mjesečno),ali su me tužnim glasom izvijestili da Homeboxa takvog više nema, da umjesto njega mogu uzeti Flatbox Duo, što sam odbio, jer mi ta opcija po ničemu nije odgovarala… Naravno, nikakav ugovor nisam sklopio!

No, glavni šokovi tek dolaze! U lipnju 2021. mi stiže od A1 račun za uključenje uređaja Homebox Turbo (koji nikad nisam imao!)i telefona u vikendici u iznosu od 276,16 Kn. Nisam uopće reagirao niti platio , držeći da je neki smotani djelatnik A1 poslao račun, a da nije ni promislio šta radi. Niti je provjerio situaciju sa ugovorom…

Kako u to vrijeme nisam bio u vikendici, a inače sam je ovo ljeto malo koristio i nitko nije bio u njoj, router i svu dokumentaciju sam donio u Split, jer sam namjeravao opet otići u A1 centar i tamo sve razjasniti te pokazati račune koji su i dalje nastavili stizati sa cijenom od 220,00 Kn mjesečno. Neka mlađa djelatnica je to sve mudro proučila i rekla da nema problema i da će ona sve srediti...

Nije sredila ništa, a u međuvremenu su me dva puta zvali iz A1 da vide hoću li platiti račune odnosno da se uvjere jesam li materijal za deranje i dokle mogu ići. Ljubazna gospođa (rekla je da se zove Gabi) mi se prva javila, bila je dovoljno strpljiva da sasluša moju priću, a onda je provjerila i rekla da na mom broju u vikendici nije zabilježen nikakav promet i da je tamo internet mrtav, što je samo potvrdilo moje riječi.

Dakle, ugovor ne postoji, ne postoji nikakav usmeni ili pismeni trag sa moje strane da prihvaćam ponovno uključenje, internet i telefon nisu korišteni, niti su u funkciji, a računi stižu?!

Nedavno mi se javila neka djelatnica A1 i glasom čuvarice u konc-logoru me pokušavala uvjeriti da sam ja, kada mi je istekao ugovor, trebao njih zvati i reći im šta namjeravam glede sklapanja novog, no, lijepo sam joj objasnio da su oni mene nekoliko puta upozoravali da mi ugovor ističe 27.12.2020 godine, i da nisam smatrao da imam bilo kakvu obvezu da A1 kontaktiram. Ugovor je istekao i točka! Dotična je spominjala čak i ovrhu, ali sam joj rekao da nemam ništa protiv čak i da stvar dođe do suda, jer nisam davno bio u Metropoli, pa bi rado razgledao glavni grad o njihovom trošku…

Zadnji račun stigao mi je za kolovoz, što znači da trebaju stići još dva (rujan i listopad), ako ne bude dodatnih iznenađenja, a bilo ih je! Prije dva dana, u srijedu oko 15 sati, pojavio mi se na mobitelu SMS sa porukom “da moram u roku od 3 dana podmiriti dug od 936,16 Kn prema A1!” Ustanovio sam da je SMS poslala stanovita dugovno-utjerivačka tvrtka CEI Zagreb d.o.o., koja otkupljuje od banaka, providera, poduzeća itd dugove nesretnika i onda ih sama utjeruje. Kako nisam reagirao, niti ih nazvao na broj koji su priložili, jutros me na mobitel nazvao ženski glas iz CEI-a, tražila je od mene neke podatke, a izvijestila me da oni nisu otkupili moj dug prema A1, već samo nastoje da ga platim. Rekla mi je da će me još zvati, da će mi slati neke papire (opomene itd)…

Uvjerio sam dotičnu da nemam ni slučajno namjeru nasjesti na pokvarenu podvalu A1, te da mogu samo sanjati da će vidjeti moju uplatu!!!

Za svaki slučaj odmah sam provjerio račune na Moj A1 i na svim računima (odnose se na internet, TV i telefon u Splitu) lijepo stoji da su računi podmireni i da nemam nikakvih dugovanja!

Akcija i reakcija još traju, spominju se ovrhe, sud itd, stoga ću vas redovito izvještavati o situaciji i događanjima, jer sve to može danas-sutra nekome biti od koristi kad lovci u mutnom naoštre kandže i počnu derati naivne korisnike!

Srdačan pozdrav forumašima, posebno svima onima koji su imali toliko strpljenja da prouče ovaj moj “roman” do kraja

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 14 October 2021, 23:14

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 25

Razina korisnika 1
Bedž +1

Pozdrav @amstaff210,

Nakon isteka ugovorne obveze pretplatnički ugovor se ne raskida, nego nastavlja bez promotivnih pogodnosti ostvarenih sklapanjem ugovorne obveze. Operater nije dužan obavijestiti potrošača o isteku ugovorne obveze. Za račune možeš uputiti pisanu reklamaciju u roku od 30 dana od dospijeća računa, kako bi dobio uputu o pravnom lijeku ukoliko bi rješenje reklamacije bilo negativno, odnosno ukoliko ne bude u tvoju korist. Do rješenja pisane reklamacije nisi dužan platiti račune. Neplaćanjem računa nećeš ništa postići nego dodatne probleme i još veći trošak.

 

Lijepi pozdrav. 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ovako na prvu mogu reći da si u startu pogriješio što si "pitao" a dotični ili dotične su ti "rekle". Sa svim operaterima jedina komunikacija je pisani trag mailom što nisam vidio iz opisanog da imaš. 😕 Ili ako znaš datum i vrijeme kad ti je rečeno, isto navedeš u pisanoj pritužbi pa preslušaju razgovor.

No  ako ti u MojA1 piše da nemaš dugova, vjerojatno je to nedostatak komunikacije između A1 i dotične firme, odnosno nitko iz A1 dotičnima nije javio grešku pa vjerujem da će ti se netko od moderatora ponuditi da mu se javiš u inbox sa podacima i razrješiti slučaj uz nažalost tvoje čekanje i grickanje noktiju.

Vjerujem da nije nikakva drama, komunikacija unutar službi je katastrofalna (isprike onima koji savjesno obavljaju svoj posao).

 

Edit: Sad tek vidim da nisi raskinuo Ugovor, onda ti cijena potpisane usluge ide bez popusta a budući da nisi plaćao iste, još su ti navalili i neke troškove. :(

Razina korisnika 3
Bedž

A meni i dalje nije jasan termin ‘popust uz ugovornu obvezu’. Koja je razlika u visini pretplate sa ugovornom obvezom i bez nje?

Pitam jer sam čitao kometare nekih Homeboxaša kojima je istekao ugovor, da im je cijena pretplate ostala nepromijenjena.

Razina korisnika 1
Bedž +1

Bok @Ord,

Cijena ostaje nepromijenjena ukoliko je pri sklapanju ugovora cijena bila redovna, ali kako se ugovor ne smije produljiti bez popusta dodjeljuje se popust za vezivanje ugovorom. Popust traje 24 obračunska razdoblja i bez njega ili bez kupnje bilo kakvog uređaja se ne smije staviti ugovorna obveza.

 

Lijepi pozdrav.

NIŠTA NIJE RIJEŠENO

Oprez! Lovci u mutnom!!! (2)

 

Kako sam na kraju svog prvog teksta na ovom forumu pod naslovom “Oprez! Lovci u mutnom!!! (objavljen 1.listopada 2021.)  obećao da ću cijenjeni forumaški puk redovito izvještavati o novostima glede trakavice sa mojim Homeboxom, istekom ugovora, uključivanjem uređaja bez mog pristanka po novoj, većoj tarifi, neplaćanjem računa zbog toga, te naporima A1 da me ipak oderu kao zadnju budalu, evo ispunjavam obećanje, jer se ludilo iz utrobe bastiona A1 - nastavlja!

Dakle, stigao mi je račun za Homebox u vikendici za rujan. Da ne idem u detalje i opet ponavljam priču iz početka - molio bih forumaše koje ova tema možda zanima da pažljivo pročitaju moj “roman” - “Oprez! Lovci u mutnom!!!” objavljen 1.10.2021 na ovom forumu, jer sam ga pisao kao upozorenje korisnicima usluga A1 što ih može zadesiti, te da bolje razumiju nastavak…

Račun za rujan, koji spominjem, iznosio je 117,34 Kn ?!?!?! Raniji računi uredno su stizali sa cifrom 220,00 Kn! Netko je opet pobrkao lončiće u A1 ili je nešto drugo u pitanju, ne znam, a neću se ni raspitivati kod Službe za korisnike jer njihovi odgovori su najčešće u stilu “hebe lud zbunjenoga!”

I da ponovim glavno - ugovor za Homebox/Officebox i fiksni telefon, koji sam koristio u vikendici, istekao je 27.prosinca 2020, o čemu me A1 više puta obavijestio SMS porukama i ponudom da produljim ugovor i uzmem novi uređaj (Flatbox Duo). Nisam reagirao, a u lipnju 2021.mi je stigao račun za svibanj (276,16 kn), pa za lipanj, srpanj, kolovoz (sve po 220,00 Kn) i sada za rujan 117,34 KN! Očekujem još račun za listopad, jer sam obično koristio u vikendici Homebox 6 mjeseci godišnje! I to od 2010. godine, kada je  VIP uveo takvu uslugu. Račune nisam platio niti namjeravam platiti, jer NEPOBITNE ČINJENICE - istekli ugovor, uključenje bez znanja i privole korisnika, te apsolutno nekonzumiranje usluge  A1 u vikendici, spreman sam braniti i pred sudom, ako do toga ili, nedaj Bože, ovrhe dođe!

Ovaj nastavak, kao ni prvi tekst, nije pitanje niti zamolba za pomoć već UPOZORENJE korisnicima A1 što od tog providera mogu očekivati. Stoga bih molio vrijedne forumaše koji budu željeli komentirati ili odgovarati na ovaj post, da prvo pomno prouče sve što sam u oba nastavka naveo, jer sam se uvjerio da neki, čak i visoko rangirani (!), pišu a da su tek letimično pogledali moju ispovijest!

Zahvaljujem na ustupljenom prostoru uz obećanje da će novi događaji (ako ih bude) donijeti i nove nastavke na ovom forumu!

Srdačan pozdrav

Razina korisnika 7
Bedž +3

Zar još nisi naučio razliku između Ugovora i Ugovorne obveze?

Ugovor ističe  kad jedna od ugovornih strana raskine ugovor. Dakle, on traje dok ga ne raskineš.

Ugovorna obveza - obično na 24 mjeseca i za vrijeme iste koristiš Uslugu po povlaštenoj cijeni.

Nisi raskinuo, a to što nisi koristio je tvoj problem. Usluga (da upališ) stoji na raspolaganju. Dakako, po punoj cijeni. Iz tog razloga treba paziti da se pri isteku Ugovorne obveze ili raskine Ugovor ili produži na slijedećih 24 mjeseca (uz popust). Dobro kažeš, ti nisi reagirao i samo si nabijaš probleme i dalje.

Razina korisnika 5
Bedž +6

Nema tu nikakvih lovaca u mutnom, na tvoju žalost, @gogsy1975  ti je vrlo dobro objasnio razliku između Ugovora i Ugovorne obveze.

Evo moj primjer. Davne nemam pojma koje godine potpisala sam Ugovornu obvezu na B.net Tv uslugu. 24 mjeseca sam je plaćala povoljnije, nisam produžila ugovor i nastavila plaćati istu uslugu nekih 20 kuna skuplje. OK. Pa je još dok je postojao B.net, ta usluga poskupila jedno 2 puta. OK. Pa je Vipnet preuzeo B.net i još dvaput u međuvremenu poskupio istu uslugu. Pa dodao i onih 20 kn nameta za sve fiksne usluge. Pa me B.net Tv s početnih 115 kuna danas košta 170 kuna. Dobila besplatno pripadajuću A1 opremu za prijem tv kabelskog signala, jer je b.netova oprema u međuvremenu bitno ostarjela i krepala nakon jednog nevremena. Ali ja koristim i dalje b.net tv uslugu koju više nije ni moguće uključiti, a to sve zahvaljujući davno sklopljenom Ugovoru sa B.netom. Dakle, ja koristim SAMO tv uslugu.. Da danas idem sklapati Ugovor sa A1 morala bih uzeti i internet, jer A1 više nema u ponudi SAMO tv uslugu. Eee, vidiš- to ti je snaga Ugovora. A1 mi je dužan isporučiti SAMO tv uslugu, mada je više nema. Zašto? Jer ja nikad nisam raskinula Ugovor sa B.netom, tj.sada sa A1. 

A ti se samo inati, pa misli da ne trebaš raskinuti Ugovor i da ne trebaš platiti ono kaj si Ugovorom (nikad raskinutim) ugovorio 😉

Zar još nisi naučio razliku između Ugovora i Ugovorne obveze?

Ugovor ističe  kad jedna od ugovornih strana raskine ugovor. Dakle, on traje dok ga ne raskineš.

Ugovorna obveza - obično na 24 mjeseca i za vrijeme iste koristiš Uslugu po povlaštenoj cijeni.

Nisi raskinuo, a to što nisi koristio je tvoj problem. Usluga (da upališ) stoji na raspolaganju. Dakako, po punoj cijeni. Iz tog razloga treba paziti da se pri isteku Ugovorne obveze ili raskine Ugovor ili produži na slijedećih 24 mjeseca (uz popust). Dobro kažeš, ti nisi reagirao i samo si nabijaš probleme i dalje.


Opet gogsy1975 dijeli lekcije, ne mogu se oteti dojmu - kao da je glasnogovornik A1! Tvrdi da ne radi za njih, pa zašto čovjeku ne vjerovati, no, svejedno ostajem pri svome da si trebao detaljno, možda i nekoliko puta, pročitati oba moja posta! Dakle, da ponovim: nisam reagirao na njihovu obavijest - da mi ugovor ističe 27.prosinca 2020. godine - kao ni na ponudu da produljim ugovor i prihvatim novi, jer mi ni uređaj ni uvjeti nisu odgovarali!

A sad pročitaj i donji citat koji sam za tebe skinuo sa Središnjeg portala za potrošaće:

U slučaju da su izmjene cijena usluga nepovoljnije za korisnika u odnosu na ranije ugovorene cijene ili da novi predloženi paket, umjesto staroga koji se ukida, ne odgovara njegovim korisničkim potrebama - korisnik ima pravo raskinuti pretplatnički ugovor bez naknade, uključujući i naknade za prijevremeni raskid ugovora. Pravo se može ostvariti u roku od 30 dana od dana objave izmjena. Korisnici kojima je istekla ugovorna obveza, a ne žele plaćati skuplju uslugu, ionako mogu bez plaćanja naknade prijeći drugom operatoru...

Kako nisam reagirao na ponudu A1, jer mi je raniji ugovor istekao, a nova ponuda mi ne odgovara, a osim toga komunikacija sa A1 likovima je totalno zbunjujuća, jer jedan govori jedno, drugi drugo, a neki pišu po ovom forumu nešto treće, što bi i sam shvatio da si - ponavljam - pomno proučio moje pisanije, jer tamo sam detaljno naveo kakve sam nebulozne odgovore dobijao u komunikaciji sa A1! Pa i računi za nedogovorenu i potajno uključenu uslugu Homeboxa u vikendici se razlikuju, zbog čega sam i postavio na forum svoj drugi post, koji je objavljen 8.listopada 2021. Vjerojatno ti je u brzini da sakupiš još koju stotinu ili tisuću odgovora ta sitnica promakla...:tired_face::sweat::laughing:

Nema tu nikakvih lovaca u mutnom, na tvoju žalost, @gogsy1975  ti je vrlo dobro objasnio razliku između Ugovora i Ugovorne obveze.

Evo moj primjer. Davne nemam pojma koje godine potpisala sam Ugovornu obvezu na B.net Tv uslugu. 24 mjeseca sam je plaćala povoljnije, nisam produžila ugovor i nastavila plaćati istu uslugu nekih 20 kuna skuplje. OK. Pa je još dok je postojao B.net, ta usluga poskupila jedno 2 puta. OK. Pa je Vipnet preuzeo B.net i još dvaput u međuvremenu poskupio istu uslugu. Pa dodao i onih 20 kn nameta za sve fiksne usluge. Pa me B.net Tv s početnih 115 kuna danas košta 170 kuna. Dobila besplatno pripadajuću A1 opremu za prijem tv kabelskog signala, jer je b.netova oprema u međuvremenu bitno ostarjela i krepala nakon jednog nevremena. Ali ja koristim i dalje b.net tv uslugu koju više nije ni moguće uključiti, a to sve zahvaljujući davno sklopljenom Ugovoru sa B.netom. Dakle, ja koristim SAMO tv uslugu.. Da danas idem sklapati Ugovor sa A1 morala bih uzeti i internet, jer A1 više nema u ponudi SAMO tv uslugu. Eee, vidiš- to ti je snaga Ugovora. A1 mi je dužan isporučiti SAMO tv uslugu, mada je više nema. Zašto? Jer ja nikad nisam raskinula Ugovor sa B.netom, tj.sada sa A1. 

A ti se samo inati, pa misli da ne trebaš raskinuti Ugovor i da ne trebaš platiti ono kaj si Ugovorom (nikad raskinutim) ugovorio 😉

 

Draga nickno primi moju iskrenu sućut glede tvojih nevolja sa B.netom i njihovim nasljednicima,  no, naši problemi se uveliko razlikuju iako je u oba slučaja krivica isključivo na providerima. I ja sam u Splitu koristio B.net, koristim još uvijek u istom stanu - sada A1 - internet, TV i telefon i to x(puta) dva, jer jedan komplet je na moje ime, a drugi isti koristi supruga, razlikuju se samo u paketima - jedan ima sportski, a drugi filmski. Ovo sam naveo samo usput da ne bi neko pomislio da sam mentalno poremećeni progonitelj tvrtke A1. Sve račune za njihove usluge inače plaćamo uredno bez dana zakašnjenja i nemamo primjedbi na kvalitetu.

Što se pak tiče Homeboxa u vikendici - ne inatim se bez veze nego ne podnosim da me netko vuče za nos i pokušava me prevariti. U takvim situacijama idem do kraja...

Razina korisnika 5
Bedž +6

To ti misliš da se naši problemi razlikuju (tj.ja nemam problema s razumijevanjem da sam pristala na veću cijenu samim time što NISAM raskinula ugovor nakon prestanka ugovorne obveze, a ti u tome vidiš problem, ALI- Ugovor ti nije prestao važiti nakon što ti je istekao popust Ugovorne obveze. Za prestanak važenja Ugovora isti se MORA RASKINUTI , jer nereagiranje bilo raskidom ili potpisivanjem novog ugovora-a A1 ti je poslao ponudu sms-om, Ugovor se prešutno smatra važećim i obvezuje obje strane o poštivanju njegovih odredbi.

"I da ponovim glavno - ugovor za Homebox/Officebox i fiksni telefon, koji sam koristio u vikendici, istekao je 27.prosinca 2020, o čemu me A1 više puta obavijestio SMS porukama i ponudom da produljim ugovor i uzmem novi uređaj (Flatbox Duo). Nisam reagirao, "

 

"Evo moj primjer. Davne nemam pojma koje godine potpisala sam Ugovornu obvezu na B.net Tv uslugu. 24 mjeseca sam je plaćala povoljnije, nisam produžila ugovor i nastavila plaćati istu uslugu nekih 20 kuna skuplje."

 

Ti  očito ne razumiješ da ugovorna obveza od 12 ili 24 mjeseca, obvezuje isporučitelja usluga (A1 i svih ostalih) da će ti u periodu od-do uslugu koja inače košta npr.200 kuna isporučivati za npr.100 kuna, a kad istekne tih 12 ili 24 mjeseca, ako ti ne raskineš ugovor ili ne potpišeš novi s novom obvezom, pristaješ koristiti uslugu i dalje, po cijeni od 200 kuna.

To ti misliš da se naši problemi razlikuju (tj.ja nemam problema s razumijevanjem da sam pristala na veću cijenu samim time što NISAM raskinula ugovor nakon prestanka ugovorne obveze, a ti u tome vidiš problem, ALI- Ugovor ti nije prestao važiti nakon što ti je istekao popust Ugovorne obveze. Za prestanak važenja Ugovora isti se MORA RASKINUTI , jer nereagiranje bilo raskidom ili potpisivanjem novog ugovora-a A1 ti je poslao ponudu sms-om, Ugovor se prešutno smatra važećim i obvezuje obje strane o poštivanju njegovih odredbi.

"I da ponovim glavno - ugovor za Homebox/Officebox i fiksni telefon, koji sam koristio u vikendici, istekao je 27.prosinca 2020, o čemu me A1 više puta obavijestio SMS porukama i ponudom da produljim ugovor i uzmem novi uređaj (Flatbox Duo). Nisam reagirao, "

 

"Evo moj primjer. Davne nemam pojma koje godine potpisala sam Ugovornu obvezu na B.net Tv uslugu. 24 mjeseca sam je plaćala povoljnije, nisam produžila ugovor i nastavila plaćati istu uslugu nekih 20 kuna skuplje."

 

Ti  očito ne razumiješ da ugovorna obveza od 12 ili 24 mjeseca, obvezuje isporučitelja usluga (A1 i svih ostalih) da će ti u periodu od-do uslugu koja inače košta npr.200 kuna isporučivati za npr.100 kuna, a kad istekne tih 12 ili 24 mjeseca, ako ti ne raskineš ugovor ili ne potpišeš novi s novom obvezom, pristaješ koristiti uslugu i dalje, po cijeni od 200 kuna.

 

Nemam ja problema sa razumijevanjem, ali izgleda imam problema sa adminima ovog foruma, jer moj odgovor na komentar superforumaša gogsy1975, koji je reagirao na moj post “Lovci u mutnom”(2), nisu objavili, jer ga “proučavaju”. Iako nisam napisao ništa neprimjereno, osim što sam gogsyja1975 malo “bocnuo”, jer mi se ne sviđa njegov način komunikacije. No, možda je razlog blokadi bio slijedeći citat iz Središnjeg portala za potrošaće Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, a koji se odnosi na elektroničke komunikacije:

U slučaju da su izmjene cijena usluga nepovoljnije za korisnika u odnosu na ranije ugovorene cijene ili da novi predloženi paket, umjesto staroga koji se ukida, ne odgovara njegovim korisničkim potrebama - korisnik ima pravo raskinuti pretplatnički ugovor bez naknade, uključujući i naknade za prijevremeni raskid ugovora. Pravo se može ostvariti u roku od 30 dana od dana objave izmjena. Korisnici kojima je istekla ugovorna obveza, a ne žele plaćati skuplju uslugu, ionako mogu bez plaćanja naknade prijeći drugom operatoru.

Moja situacija sa Homeboxom u vikendici upravo spada pod navedeni pasus, jer su mi nudili produljenje uguvora uz novi uređaj i uvjete, koji mi nisu odgovarali (Flatbox Duo), pa nisam ni reagirao. Na što ste se ti i gogsy1975 uhvatili kao sumanuti i pružili mi priliku da u ovoj polemici poentiram upravo oružjem iz A1 arsenala. Opet citat:

Krajnji korisnik može ugovoriti novo obvezno trajanje ugovora temeljem zahtjeva ili prihvatom ponude A1. Zahtjev ili prihvat ponude A1 Krajnji korisnik može podnijeti, odnosno izjaviti pisanim putem ili drugim aktivnim ponašanjem iz kojeg se sa sigurnošću može zaključiti postojanje volje Krajnjeg korisnika, pri čemu se ŠUTNJA Krajnjeg korisnika neće smatrati njegovim pristankom. “

Citat je preuzet iz javnog dokumenta zvanog Opći uvjeti poslovanja A1 Hrvatska i to iz članka 5. - Zasnivanje pretplatničkog odnosa!

Sve sam ti lijepo objasnio draga nickno, a iz svega ovoga možda profitiraju i drugi forumaši, koji nemaju ni volje ni živaca kopati po propisima i ratovati sa providerima.

Naravno, samo u slučaju ako ovaj moj odgovor izađe na ovom Forumu, odnosno ako ga ne budu predugo “proučavali” moderatori :nerd::nerd::nerd: !

Srdačan pozdrav čitateljima!

 @nickno

Odgovorio sam na tvoj post, vrlo detaljno i poučno, ali sam od moderatora dobio poruku:

Your post has been submitted. It will be published after a review by our moderators.

Isto mi je poručeno i jučer (subota 9.10.2021) nakon što sam poslao odgovor na komentar gogsy1975.

Naravno, nijedan moj odgovor nije objavljen na ovom forumu, očito sam naivac kad sam mislio da pod “šeširom” A1 bilo šta može biti OK?!

Baš me zanima dijele li se bedževi za neobjavljene postove ?!

 

Razina korisnika 5
Bedž +6

Ah, nisi ni prvi ni jedini kojima to desilo, potpuno razumijem tvoju frustraciju nakon uloženog vremena pisanja posta, i onda dobiš poruku od automatskog moderatora. To je neki bug sa forumom, nije ti nitko "živ" blokirao odgovor, jednostavno se desi, pa možeš i poslati privatnu poruku bilo kojem moderatoru da ti "odblokira" post. 

Čudan je taj bug - javlja se kad u postovima citiram zakonske i ostale propise, koji A1 baš i ne idu u prilog. Zato sam malo skeptičan da će se i nakon zamolbe moderatorima moji komentari pojaviti na Forumu?!

Razina korisnika 5
Bedž +6

Hm, neke linkove automatski filtrira kao spamerske 🤣, ako si stavil i link, tak recimo ne smiješ linkati mob#hr, hop, evo bot moderatora 😅😂 (umjesto # dođe točka, ali onda bi me bloknulo, samo a1 zna zakaj je tak )

Zahvaljujem na objašnjenju @nickno . sad i ja znam zakaj je tak...

KONAČNO RJEŠENJE

 

Oprez! Lovci u mutnom!!! (3)

 

Iskreno se nadam da je ovo moj finalni post na Homebox temu, o kojoj sam se dosta raspisao zadnjih desetak dana, a također se ufam da vrli moderatori neće ovaj tekst “poslati na provjeru” i zatim ga - ne objaviti! Kao što su već dva puta napravili sa mojim komentarima upućenim odgovorima pojedinih forumaša…

Ukratko, u vikendici koristim internet od 2010.godine, kada je VIP takvu uslugu uveo. Koristim ga godišnje 6 mjeseci od 1.svibnja do 1.studenoga, a kako uvijek sklapam ugovor na 24 mjeseca - logično je da cijeli proces traje četiri godine. Naravno, račune (150,00 Kn mjesečno) sam plaćao samo za razdoblje kada je Homebox bio uključen…

Detaljno sam situaciju opisao u prvom postu “Oprez! Lovci u mutnom!!!”, pa  ću ovdje samo navesti osnovno, a ujedno podučiti pojedine forumaše kako uistinu stoji situacija sa produljenjem ugovora itd, jer su u svojim odgovorima davali sasvim krive podatke!

U listopadu prošle godine dobijam od A1 SMS sa ponudom sa prijeđem na Flatbox Duo, jer mi ugovor ističe 27.prosinca 2020.  Kako nije više postojala mogućnost da produljim ugovor uz postojeće uvjete (Homebox internet + fiksni telefon za 150,00 Kn mjesečno) odbio sam ponudu i  nisam reagirao na SMS-ove koji su često stizali iz A1. No, bez ikakvog dogovora ili ugovora A1 mi u svibnju 2021.uključuje internet u vikendici što doznajem iz računa sa novom cijenom i, naravno, tarifom za uključenje, koji dobijam u lipnju. Homebox nisam uopće spajao, što su mi u A1 potvrdili, a kako račune nisam plaćao, natovarili su mi na vrat neke utjerivače dugova (CEI Zagreb d.o.o.), kojima sam lijepo rekao da neću platiti ni kune…

U svom “lovu u mutnom” A1 je zanemario i vlastita pravila, što dokazuje i slijedeći pasus:

Krajnji korisnik može ugovoriti novo obvezno trajanje ugovora temeljem zahtjeva ili prihvatom ponude A1. Zahtjev ili prihvat ponude A1 Krajnji korisnik može podnijeti, odnosno izjaviti pisanim putem ili drugim aktivnim ponašanjem iz kojeg se sa sigurnošću može zaključiti postojanje volje Krajnjeg korisnika, pri čemu se ŠUTNJA Krajnjeg korisnika neće smatrati njegovim pristankom. “

Citat je preuzet iz javnog dokumenta zvanog Opći uvjeti poslovanja A1 Hrvatska i to iz članka 5. - Zasnivanje pretplatničkog odnosa!

Dakle, bez ikakvog ugovora ili moga pristanka, čak i bez moga znanja A1 uključuje internet u vikendici po novoj, većoj cijeni, uporno šalje račune i zatim mi šalju naporne i dosadne “headhuntere” ne bi li me pokolebali. No, ne bu išlo!

A evo još malo propisa:

U slučaju da su izmjene cijena usluga nepovoljnije za korisnika u odnosu na ranije ugovorene cijene ili da novi predloženi paket, umjesto staroga koji se ukida, ne odgovara njegovim korisničkim potrebama - korisnik ima pravo raskinuti pretplatnički ugovor bez naknade, uključujući i naknade za prijevremeni raskid ugovora. Pravo se može ostvariti u roku od 30 dana od dana objave izmjena. Korisnici kojima je istekla ugovorna obveza, a ne žele plaćati skuplju uslugu, ionako mogu bez plaćanja naknade prijeći drugom operatoru.

Ovaj članak nalazi se na  Središnjem portalu za potrošaće Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, a odnosi se na elektroničke komunikacije!

Srdačan pozdrav

Amstaff210

Razina korisnika 5
Bedž +6

Samo si previdio jednu činjenicu, a to je tvoj Ugovor koji si potpisao sa A1, a kojem je Ugovorna obveza istekla u 12.mjesecu, ali Ugovor ti i dalje VRIJEDI, bez Ugovorne obveze (ili popusta) po punoj, uobičajenoj cijeni za tu uslugu. A1 ti nije "podvalio" NOVI" ugovor, a to najbolje možeš vidjeti i po tome što ti je uslugu uključio kao i zadnjih dvije godine- na pola godine-KAKO SI I UGOVORIO S NJIMA!

Dakle, da ponovim- nakon 27.12.2020 ti si mogao SVAKI dan otkazati Ugovor i to bez ikakvih penala, jer nakon tog datuma tebi je počeo teći Ugovor BEZ UGOVORNE OBVEZE, dakle POPUSTA NA KOJI SE A1 OBVEZAO DA ĆE TI TRAJATI 24 MJESECA,a nakon toga-AKO NE OTKAŽEŠ UGOVOR ISPORUČIVAT ĆE TI ISTU USLUGU PO PUNOJ CIJENI!

Dakle, po treći put- TI nisi raskinuo ugovor, nisi ni potpisao novi, a A1 (ni itko drugi) ne može ti ni po Zakonu o obveznim odnosima prestati isporučivati uslugu, budući da niti A1 niti ti niste ništa poduzeli po pitanju POSTOJEĆEG Ugovora.

 

"Krajnji korisnik može ugovoriti novo obvezno trajanje ugovora temeljem zahtjeva ili prihvatom ponude A1. Zahtjev ili prihvat ponude A1 Krajnji korisnik može podnijeti, odnosno izjaviti pisanim putem ili drugim aktivnim ponašanjem iz kojeg se sa sigurnošću može zaključiti postojanje volje Krajnjeg korisnika, pri čemu se ŠUTNJA Krajnjeg korisnika neće smatrati njegovim pristankom. “

Da li ti razumiješ ovo što si sam citirao?  Ništa od navedenog nije vezano za tvoj slučaj:

1.NISI potpisao NOVO obvezno razdoblje- znači ti si u svakom momentu mogao odabrati drugog operatera nakon 27.12.2020. Jesi li to uradio? Nisi.

2.Da li ti je A1 bez tvog pristanka (ili tvojom šutnjom) nametnuo Flatbox Duo? NIJE- a to bi bilo nametanje NOVOG ugovora bez pristanka. A1 ti je samo nastavio isporučivati uslugu prema VAŽEĆEM Ugovoru bez ugovorne obveze, kojeg si mogao raskinuti stoput prije 1.svibnja- ali to nisi učinio. Dobivaš ugovorenu uslugu (kao i ja ugovoreni prošireni b.net tv -ma vidi čuda li čudnoga- b.net više ne postoji, ali ma vidi ti "lopovskog,podvaljetskog" A1- na računima mi i dalje piše PROŠIRENI B.NET TV PAKET)

 

A da malo pažljivije pročitaš i proučiš posebno citirane propise, koje sam naveo. Ovako samo ponavljaš isto… Sorry, bez veze me pokušavaš uvjeriti u nešto što ne igra. Dakle, pročitaj opet, pa opet itd , ili se raspitaj kod nekoga tko je učio pravo...

Razina korisnika 5
Bedž +6

A ti malo bolje prouči zakone o ugovorima i ugovornim obvezama- to NIJE isto.

Sve stoji kako si napisao. Ali ti NEMAŠ novo obvezno razdoblje, NEMAŠ novi ugovor, već STARI koji ističe raskidom jedne od ugovornih strana. Ugovor NEMA ograničeni rok trajanja, UGOVORNA OBVEZA IMA!!

Razina korisnika 5
Bedž +6

@amstaff210 , kako li si samo preskočio ovo odmah na početku?

 

 

Ali neka si ti svoj slučaj iznio ovdje. Kao upozorenje svim potrošačima što će im se desiti ako smatraju da prestankom ugovorne obveze prestaje važiti ugovor. Desiti će im se isto što i tebi. Bolje je da nauče na tvojoj grešci nego da si nabiju bespotrebne troškove samo zato što su bili prelijeni RASKINUTI UGOVOR NA VRIJEME!

Zvijezdo foruma, ostavi se demagogije i prijetnji nesretnim potrošaćima: “ Desiti će im se isto što i tebi. Bolje je da nauče na tvojoj grešci nego da si nabiju bespotrebne troškove samo zato što su bili prelijeni RASKINUTI UGOVOR NA VRIJEME! “ Kao da si na platnom spisku A1, toliko se pjeniš da se možda koji nesretni pretplatnik ne bi izvukao iz kandži “lovaca u mutnom”…

Zato se i ne čudim što nisi u stanju pročitati propise niti ih razumjeti, niti shvatiti o čemu ja pišem...

Zato, još jedamput: A1 je bez moga znanja, moga pristanka i uopće bilo kakve obavijesti uključio internet u mojoj vikendici. Uključio je paket koji mi ne odgovara ni po čemu, a znatno je skuplji i zahtijevniji od ranijeg, kojeg sam koristio 4 godine. Da su oni samo uključili internet kao ranijih godina i prema stavkama ugovora, koji je istekao, bez problema bih prihvatio tu opciju i nastavio koristiti Homebox, uz redovito plaćanje računa, pa ti ne bi imala šta ovdje mudrovati i sakupljati bedževe…

Zato, zvijezdo, sjedni - 1!

Ja ću i dalje na ovom forumu, kao i na drugima, izvještavati čitatelje o svim novostima, koje se u mojem ratu sa A1 i njihovim sljedbenicima pojave. Neka ljudi znaju kako “lovci u mutnom” djeluju…

Hvala ti što si svojim sudjelovanjem u polemici o ovoj temi znatno pomogla, iako vjerojatno toga nisi ni svijesna!

Razina korisnika 5
Bedž +6

Što tebi nije jasno? Priznao si sam da ti ugovor nisi raskinuo,a tu činjenicu u tvom traktatu su uočili svi koji su ti odgovorili i lijepo su te upozoravali na razliku između ugovora i ugovorne obveze. To što si ti u svojoj glavi umislio da prestankom ugovorne obveze prestaje i sam ugovor proturiječi ti i sam portal za potrošače,a sada si počeo i vrijeđati.

Pravi lovac u mutnom si ti, ne želiš priznati da si u krivu i da si se vlastitom krivnjom našao u nepotrebnom dugu i sad očajno tražiš nekoga da ti pronađe rupu u zakonu koja bi te oslobodila plaćanja obveze koju vlastitom krivnjom nisi raskinuo.

Nitko tebi ne brani da pišeš na bilo kojem forumu i pri tom ispadaš glup u nastojanju dokazivanja da je nešto bijelo, kad svi vide da je crno. 🤣

Razina korisnika 5
Bedž +6

Ja ti toplo savjetujem da već sutra odeš u A1 i raskineš ugovor. To te ne oslobađa plaćanja svih dostiglih dugovanja, ali se bar tvoj dug neće povećavati. 

A ja ću ti, kao zvijezda foruma, još jednom strpljivo objasniti i pobiti svaku tvoju rečenicu, jer, na tvoju žalost-nisi u pravu.

 

"Zato, još jedamput: A1 je bez moga znanja, moga pristanka i uopće bilo kakve obavijesti uključio internet u mojoj vikendici."- A1 je na osnovu potpisanog ugovora prije 10 godina tebi nastavio isporučivati uslugu od 1.svibnja do 1.studenog. i

 

"Uključio je paket koji mi ne odgovara ni po čemu, a znatno je skuplji i zahtijevniji od ranijeg, kojeg sam koristio 4 godine."- prestala ti je ugovorna obveza 27.12.2020,od tog datuma A1 ti je počeo naplaćivati uslugu 220 kn, po trenutno važećem cjeniku, budući da ti nisi tražio raskid ugovora.

 

"Da su oni samo uključili internet kao ranijih godina i prema stavkama ugovora, koji je istekao, bez problema bih prihvatio tu opciju i nastavio koristiti Homebox, uz redovito plaćanje računa,"- kontradiktorna izjava, proturječiš sam sebi. Napisao si kako ti je A1 "tužnim glasom" rekao kako uvjeti po kojima si plaćao 150 kuna nisu više mogući, znači nisu ti mogli ponuditi istu ugovornu obvezu kao prethodnih 10 godina. Dakle, prestankom ugovorne obveze A1 ti može (i je) počeo naplaćivati uslugu po trenutno važećem cjeniku, tj.bez popusta,tj.bez ugovorne obveze,tj.ti si tada mogao istog trenutka tražiti raskid ugovora bez plaćanja naknade,tj.više te nikakva obveza nije držala da i dalje uslugu dobivaš od A1. Što si ti učinio? Ništa. Niti raskinuo ugovor (kojeg si potpisao prije 10 godina) niti si prešao kod drugog operatera.

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@amstaff210 pročitala sam cijelu ovu raspravu i samo ti mogu potvrditi ono što su ti @nickno i @gogsy1975 više puta objasnili i naveli - ugovor i ugovorna obveza nisu ista stvar.

Ugovor se, što je i vidljivo  na screenshotu koji je objavila @nickno sklapa na neodređeno vrijeme, dok god s jedne strane (nas kao operatora ili tebe kao korisnika) ne zatraži raskid. Ugovorna obveza je stavka ugovora i ona kao takva može isteći. Na svakom ugovoru je navedeno trajanje ugovorne obveze i kolika se naknada tijekom iste naplaćuje, kao i iznos popusta koji ostvaruješ. Nakon isteka ugovorne obveze, gase se i pogodnosti koje si njome ostvario i naplaćuje se puna cijena prema prihvaćenom ugovoru. Ne moraš prihvatiti našu ponudu za produljenje ugovorne obveze i naravno da te nitko na to ne može natjerati, no u tom slučaju uslugu nastavljaš koristiti prema ugovorenoj tarifi (paketu) samo bez promocija i pogodnosti koje si ostvario tijekom ugovorne obveze. Dio o prihvatu ponude koji si naveo odnosi se na ugovaranje nove ugovorne obveze ili ugovora. No, to ne vrijedi za situacije u kojima ti već imaš ugovor koji je aktivan. Na taj ugovor si već pristao prilikom samog ugovaranja, i prihvat ponude je potreban isključivo ako nešto po njemu mijenjaš npr. ugovaraš novu ugovornu obvezu s novim paketom i pogodnostima. Takvu promjenu je potrebno prihvatiti. No, prema svemu što navodiš, takva promjena nije napravljena ni zatražena pa samim time nije bio potreban ni prihvat ponude i nastavio se primjenjivati već ranije prihvaćen i ugovoren ugovor. 

Svaka pretplatnička usluga naplaćuje se neovisno o tome koliko je korištena sukladno definiranoj mjesečnoj naknadi. Kao što si i sam naveo, nisi zatražio raskid i nisi reagirao na naše ponude. U redu, no prema tome je usluga i dalje ostala aktivna i naplaćivala se sukladno ugovoru koji je i dalje bio ili je aktivan. Ako ti uvjeti nakon isteka ugovorne obveze nisu odgovarali i nisi htio nastaviti koristiti uslugu, bilo je potrebno zatražiti raskid ugovora. U slučaju da se računi ne podmiruju, dolazi do prvo djelomičnog, a nakon toga i potpunog isključenja usluge. Ako dugovanje ni nakon potpunog isključenja nije podmireno, ugovor se raskida. Ako ni nakon raskida ugovora dugovanje nije plaćeno, isto se predaje na postupak prisilne naplate. 

Nadalje, iako nemam uvid u konkretnu situaciju, ovo što navodiš vezano uz aktivaciju usluge bez tvog znanja povezujem s dugovanjem. Ako si imao određeno dugovanje koje si podmirio, a usluga je zbog istog bila djelomično ili potpuno isključena (naravno, u slučaju da tad nije nastupio raskid ugovora zbog neplaćenih računa), po podmirenju dugovanja usluga se ponovno aktivira i može se nastaviti koristiti. Ako je do toga došlo, pretpostavljam da je tvoj ugovor i dalje aktivan pa ti svakako savjetujem da podneseš zahtjev za raskid. Napominjem, ako se u međuvremenu opet nakupilo dugovanje isto je prvo potrebno podmiriti da bi raskid mogao biti izvršen. Druga opcija koja može biti je ta da si zatražio mirovanje usluge. Ako je usluga u mirovanju, ona će se nakon isteka perioda mirovanja sama od sebe aktivirati i to nije potrebno posebno tražiti jer usluga ne može beskonačno biti u mirovanju. 

Također, htjela bih dodati kako promocije i pogodnosti ne miruju tijekom mirovanja usluge tj. promocije i pogodnosti se obračunavaju na računima tijekom 24 mjeseca od ugovaranja ugovorne obveze. No, mirovanjem usluge se produljuje ugovorna obveza. To je, kao i sve ostalo navedeno, definirano uvjetima korištenja naših usluga na koje pristaješ prilikom potpisivanja ugovora. Uvjeti korištenja svih naših usluga javno su dostupni na našoj stranici, a pristupiti im možeš OVDJE

S obzirom na to da je forum prije svega mjesto za konstruktivne rasprave, ovu temu zatvaram jer kreće u krivom smjeru. Ako ti je potrebna dodatna pomoć, provjera ili informacija, stojimo ti na raspolaganju i možeš nam se javiti OVDJE