Riješeno

opcija "weekly" se neće aktivirati

  • 25 May 2017
  • 16 odgovora
  • 1234 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 10 odgovora
imam tarifu "Hoću sve plus PROMO" i poslao sam opciju "weekly" na 13220
23.05 09:38
ali do sada opcija još nije aktivirana
"request already in process. wait for next sms notification"
već sam sto puta nazvao ali agenti samo kažu da ne mogu ništa učiniti i da sačekam. grrrrrrr
da li će se ikad neko pobrinut za ovaj problem?
grrrrrrrrrr
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 25 May 2017, 07:16

Pogledaj original

Odgovora 16

Razina korisnika 7
Bedž +3
Iz uvjeta korištenja:
Vipme Tjedna opcija dostupna je isključivo na Vipme Tourist tarifi.

Ne možeš je aktivirati na Hoću sve.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Prestrašno je da mu to nisu znali reći u SZK već mole za strpljenje.

Imam osjećaj da kad bi netko naručio ćevape od Vip mreže, dobio bi odgovor da mole za strpljenje i onda nakon dvadesetak dana dobio drugi odgovor da ćevapi nažalost nisu dostupni :8
ja imam turist karticu a tarifu nisam mjenjao.
"Unlimited surfing for entire week. Prepaid 4G SIM with tourist tarif" - piše na pakovanju
kupo sam je prošle godine i koristio već par puta.
zadnja weekly- opcija je istekla 02.05.17 u 20:00
i deaktivirao sam automatsko aktiviranje 01.05.17 u 08:27 - SMS je to potvrdio "At your request, weekly option will not be prolonged after its exiration..."
na "?" je odgovoreno "you do not have an option activated; to activate... send DALIY.."
sto sam i učinio 01.0517 u 22:44
ali ta opcija nikad nije aktivirana. zvao sam i onda više puta VIP ali su mi agenti uvijek isto govorili "sačekajte. aktivacija može trajati 24h"- što je ludost čekati na daily opciju 24h - ta usluga nema smisla! zbog neke greške ni nakon 24h nije bila aktivirana.
jedan od agenta je rekao jučer da ova nova aktivacija "weekly" ne funkcionira jer je "daily" još u procesu. t.z. nakon 3 sedmice niko se nije pobrinuo za taj problem iako sam vise puta zvao i gubio živce pošto mi je onda hitno trebao internet.
a sada ista stvar. prvo treba cekati 24h da bi se neko pobrinuo u 2. Levelu. a aktualan staus: "sačekajte... niste jedini... obrada problema može trajati 15 dana.... ne može se isplatiti ono sto je na računu..." ggrrrrrrrrr. poluditi ću!!
tko je aktivirao "riješeno"? bez mog odgovora?
kakv je to HOTLINE/FORUM.
ja jos uvijek čekam na aktivaciju opcije " weekly" na turist tarifi
a oni "riješeno" - ovdje kod VIPa ne zna niko što radi
Hallo VIP - pošaljite mi SMS o statusu. recite mi rok u kojem mislite riješili problem ili da ta usluga vise na postoji. ali nemojte reći "sačekajte" u beskonačno:@:@:@
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ma to riješeno forumska skripta sama valjda označi, ne obaziri se, 90% puta je besmisleno. Isto tako forum ti nije hotline, to je SZK, forum je samo forum i eventualno ako slučajno naleti slučajno netko povezan sa SZK može uletit i pokušat pomoć.
Jesi siguran da nekad nisi prihvatio promjenu tarife ti ili netko tvoj... Hoću tarife su jedno, turist ponuda je drugo
https://www.google.hr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.vipnet.hr/documents/10307706/0/FAQ_Vipme%2Btourist%2Btariff%2B30.5.2016.pdf/b286a91b-097b-493c-9b5e-ed4fb99f0bf2&ved=0ahUKEwiwpMLY0IrUAhVEFMAKHViNDrQQFgg0MAE&usg=AFQjCNHBgx9AHeyihtnYQIWqCSD0VzOvuw&sig2=d7Jn1ykfd-fq3c_TL-iFxA
naravno da sam siguran. niko osim mene ne koristi avaj telefon. a o tome nikad nije bilo govora.
to sam sve upusao samo ako netko naleti. to mi je jasno
hvala
Zvao sam opet VIP - priznao je da nisam jedini sa ovakvim problemom - aktivacije na turist tarifu - i da je žalba poslana i da moze potrajati 15 dana

što znači da treba primijeniti provajder


aktualno VIP ne nudi inernet-opcije "daily" i "weekly" na turist tarife
Razina korisnika 1
Bedž +3
Pozdrav nenu,

zamolila bih te da nam pošalješ u inbox broj o kojem se radi pa ćemo sve detaljno provjeriti i pokušati brzo riješiti poteškoću 🙂
jučer sam bio prisiljen kupiti novu turist karticu. a pošto nije bilo druge prilike opet od VIPa. aktiviranje je prošlo bez problema. samo što sad imam 3 telefona u džepu.

poslao sam vip_mirjani jučer pp a nakon što sam shvatio što znači inbox i na vip_inbox danas u 17h.
u 20:40 sam čak dobio ljubazan poziv. ispričavanje/obećavanje da će se u slijedeći par sati potruditi riješiti problem i da naravno sačekam/ a dobio sam i 75kn na račun

da vidimo što će se desiti:?
no dosada 00:30 - jos ništa

hvala na pozivu in na kn
šteta što nismo odmah tako
(zapamti: uvijek imaj rezevni telefon uzase :))
dali se je taj problem aktivacije weekly opcije rijesio?
hoću li sljedeći put moči aktivirati tu opciju ili ne?
na žalost
sad je prošlo 6 dana
do sada još se nitko nije javio.

jučer pp na vip_inbox. do sad bez odgovora.
sad opet pp na vip_inbox i vip_mirjani

opet zaboravljen i napušten :@:@:@


opet ista stvar pri aktiviranju opcije
moze li netko izbrisati staus "riješeno" ovoga threda?
glupo je kad ništa nije riješeno
Razina korisnika 4
Bok nenu
Provjerila sam s kolegama, još uvijek rade na rješavanju. Molim te za još malo strpljenja.
Napokon
dobio sam poziv da je greška ispravljena. da je aktivirana daily opcija i da su prebacili još 15kn na računu.

HVALA!

šteta što je trajalo mjesec dana. to može puno bolje
važno je da se iz toga uči i da
"svakoga dana u svakom pogledu sve više napredujemo"

lp
Razina korisnika 4
Nenu, drago mi je što je sve riješeno 🙂

Odgovori