Odnos prema dugogodišnjem korisniku

  • 21 August 2018
  • 33 odgovora
  • 10381 pregled

Sramota je da smo 20 godina u vipu cijela obitelj a oni nedaju nijednu postenu tarifu za normalnu cijenu. Uopce nema dogovora. Katastrofa! Nitko nikada nije bio u t-mobilu ali oni nude duplo bolju tarifu za manju cijenu. Sramotno je to sto vip boli briga za dugogodisnje korisnike, tako da nemojte prelazit u vip jer ce vas opljackat. Svi na t-mobile!

Odgovora 33

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ajde radije nemojte ništa pisat nego da se sramotite kad nemate što pametno napisat 😃
BF su čista komedija bili, a za strpljen spašen... Istina vrijedi, ali ne baš i za telekomunikacijske usluge i općenito išta što ti treba sad. U tom slučaju samo tražiš najbolju trenutnu opciju, pa onaj tko je ne nudi, samo nek i dalje planira dugoročne planove 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
Sličan staž, od prvog dana na VIP-u i uvijek sam dobio povoljniju ponudu i ostao na VIP-u. Da pogađam, ističe ti ugovorna obveza na mobilnoj i sad prije isteka pitaš što nude pa dobiš copy/paste odgovor sa neta?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Moram priznat mene danas iznenadili. Prvo poruka da mi počinje posljednji mjesec obračuna tarife sa popustima (danas točno za mjesec dana mi ističe ugovorna obveza) i da će mi nakon toga biti obračunata tarifa u punom iznosu. A onda ponuda za produženje, tarifa M sa 70 kuna popusta. Dakle, 5000 min/sms-ova i 10Gb interneta za 109 kuna uz povoljniji mob.
Popust na mobilnu je rezultat toga što osim mobilne imam još fiksni trio i duo. Kolega ima osim mobilne još samo duo pa je ponuda bila 50 kuna popusta.

Ja imam, trenutačno šest pretplata u Vip/A1, tri mobilne i tri fiksne, i za ovu mobilnu kojom odlazim sam dobio iz službe za brigu o korisnicima M tarifu uz 20Gb neta za 139kn, ali mobitel za neki smiješni popust, koji kada zbrojiš, aparat te iziđe više nego da ga kupiš u slobodnoj prodaji... :(

Sada ide mobilna, u 2. mjesec prva fiksna i tako dalje.... Ako A1 neće, ima ko hoće. 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
Tako nekako je i meni prošlo... ponudili skuplje i manje nego što sam imala dosad. Na novi uređaj frknuli, nisu ni pokušali ponudit nešto u okviru cijene koliko sam tada platila S7... Otišla na bonove do daljenjeg.
Razina korisnika 7
Bedž +3
To je ok, meni su nudili za tu cijenu samo 5Gb. Jedino što je mob bio praktički bez popusta.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Mene čeka u prosincu isto. Ako ne, bonovi...
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Tromy - i nije. Trenutno imam vip free + 1000 min/sms van mreže i 2Gb za 95 kn. Moram proučiti ponudu mobitela.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Popust na mobilnu je rezultat toga što osim mobilne imam još fiksni trio i duo. Kolega ima osim mobilne još samo duo pa je ponuda bila 50 kuna popusta.

Da, nažalost je tako. Iako je bnet brand, ne smatraju ga dijelom A1 kao što i bivši vip sattv nisu nikad smatrali temeljem za popust kao popust kad bi imao fiksnu uslugu. Isto tako nedavno sam čuo da "migraciju" tomato - a1 ne smatraju "migracijom" nego dijelom iste mreže (a1). Čudna su ta pravila.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@vbuncic - probaj na 0800 9126. Inače savjetujem da sve iskomuniciraš preko mail-a, da imaš crno na bijelo. ;)

Btw. znam da su ponude personalizirane ali možeš napisati što ti nude i za koliko? I naravno, javi daljnji tijek. 😉
evo da javim povratnu informaciju na ovaj broj 0800 9126 mi se nitko nije javljao pa sam zvao SZK i dali su mi drugi broj 0800 13 13 to je broj prodaje...uglavnom nakon što sam tamo nekog dobio (a trajalo je...) dali su mi broj direktno od službe za zadržavanje korisnika 0800 913 051 a tu sam nakon samo 35 minuta čekanja na javljanje rješio sve i dobio prvotnu ponudu tako da ćemo nakon par dana supruga i ja opet biti na A1...
šteta samo da su bile potrebne sve te zavrzlame...opet kažem Vi u A1 dajte konačno počnite malo brinuti više o svojim dugogodišnjim korisnicima...nitko ovdje ne traži ništa besplatno (mislim bilo bi super da se razumijemo 🙂, ali valjda smo nakon dugogodišnjeg staža zaslužili odmah u startu bolje ponude nego novi korisnici...eto toliko od mene...nadam se da ćete i vi ostali koji ste pred istekom ugovora uspjeti dobiti povoljne ponude za ostanak
Zato mi je i bio šok jer kada sam prije dvije godine produžavao ugovor dobio sam tu tarifu iako je nije bilo u ponudi.
Postoji ekipa kojoj mogu prodavat gluposti i davat 1000 minuta/sms za 130 kuna ali meni koji sada za neograničeno sve plaćam 110 kuna tu priču mogu zaboravit.
Ionako sam već pronašao drugu opciju koja je još jeftinija a zadovoljit će moje potrebe, ako se nešto ne promijeni do isteka UO.
Općenito je stanje sa svim operaterima da sve manje daju i pomalo je žalosno/zbunjujuće dok čitam razne prigovore drugih korisnika kako zapravo operatere ili nije briga za korisnike ili više nema kvalitetnog kadra koji bi to malo kvalitetnije odrađivao
Razina korisnika 5
Bedž +2
@gogsy1975

Nažalost ni ta fora više ne pali, barem kod mene, prebacio 2 broja u 3 mj, zvali iz VIPa nakon 2 mj i ponudili samo 200% skuplje nego što sam imao, u ponedjeljak selim sljedeća 2 broja te nevjerujem da će me uopće zvati.
Tako nekako je i meni prošlo... ponudili skuplje i manje nego što sam imala dosad. Na novi uređaj frknuli, nisu ni pokušali ponudit nešto u okviru cijene koliko sam tada platila S7... Otišla na bonove do daljenjeg.
Ti i ja smo c/p 🙂 Od ponedjeljka sam bonbon 🙂 Adio Vip, adio A1 😞
Bok svima, vjerujem da će vas se nazvati sa ponudom koja možda vama više odgovara. Nažalost teško je zadovoljiti želje i potrebe svakog korisnika.

Ne znam jeste li pratili (a još uvijek stignete) naše Black Friday popuste?

Osim toga stižu nam nadolazeći blagdani uz koje ćemo imati ponude i popuste u okvirima kojih, vjerujem možete naći nešto za sebe. Sretno! Žao mi je što ste razočarani, ali malo strpljenja nebi škodilo...
Eh, a kad im ne odgovara da budeš novi korisnik (recimo kad je novim korisnicima mukte prvih 6 mjeseci), onda će ti izvuć da si 1947. imao kabelsku preko Đuro d.o.o. kojeg je kasnije kupio Mate d.d. da bi ih u konačnici kupio Bnet koji je u vlasništvu Vipa, i da sukladno tome nisi novi nego postojećči korisnik i nema 6 mjeseci mukte
Razina korisnika 7
Bedž +3
U zadnje vrijeme ni ta služba više nije garancija niti je od neke sreće, al ako imaš ponudu od HT-a možda nešto uspiješ isposlovat bar u tom rangu. Sve skupa je puno preskupo i neisplativo u svakom slučaju.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nikad nije bilo moguće produljiti ugovor po tarifama koje više nisu u ponudi, osim ako ti kojim slučajem posebna služba to ne odobri ili ne slože novu tarifu s masovnim popustom. U zadnje vrijeme to se više ne događa i možeš ili na novo s bezveznim popustima, na bonove ili u drugu mrežu. Ja otišla na bonove i čekam neku akciju vrijednu pažnje u bilo kojoj mreži, ako je bude. Ako ne... tarife na bonove su skroz ok i ima izbora na svim mrežama.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Dosad uspješna varijanta. Kad istekne UO, prebaci broj na bonove. Kad prebaciš na bonove, napravi izlet u drugu mrežu na jedan dan i zvat će te navedena služba. Nažalost, uvijek kasno shvate da gube korisnika.

Postoje brojne teme i upisi pa ako ti se da, potraži malo. 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
@vbuncic - hvala, svakako javi jesi li ih dobio. 😉
Razina korisnika 2
Meni sluzba za zadrzavanje korisnika ponudila M tarifu za 179 kuna sa pdv i 10 kn naknadom sve u toj cijeni..i 20 GB prometa..znaci to je samo cijena oko 134 kune..

no ta cijena mi nije prihvatljiva jer sada plačam 135 kuna sve free..promet mi nije bitan toliki nego ukupna cijena mobilne tarife..da dugo sam u vipu..ili a1 oko 18 godina...i svaki puta sam uspio nesto rijesiti sa barem manjom pretplatom neho sto je prikazana za krajnje korisnike..no ova prva ponuda od 134 kune mi nije uredu..no budem cekao pa cemo vidjeti sto ce dalje ponuditi..i za koji iznos..
krasan je ovaj A1 nema šta...evo još dvoje sigurnih korisnika koji odlaze supruga nakon 4 godine a ja nakon 20g....isto bonbon...a vi gospodo u A1 super vam je taj novi oblik života...samo tako dalje
evo mene zvali iz službe za zadržavanje dan nakon što sam se prebacio u bonbon i ponudili jako dobru ponudu (tarifa + mobitel) za mene i suprugu.problem je taj što je bio dogovor da ćemo se čuti za par dana i nakon toga više nitko ne zove...kako ja mogu natrag do te službe za zadržavanje da provjerim da li ponuda i dalje stoji...zvao sam SZK i zena (koju istinu za reć nije baš bilo volja previše i razgovarati) kaže da oni nemaju ništa zabilježeno u sustavu. da pričekam par dana ako će mi se ponovno javiti iz službe a da ako ne, onda neka ponovno nazovem...poprilično neprofesionalno ...valjda je red da oni mene zovu ako me već žele zadržati...svašta
@gogsy1975 - hvala probat ću sutra pa javim kako je prošlo...
što se tiče ponude ne bih iznosio ovdje...pa imaš pm
Samo da se nadovežem sa svojim iskustvom od prije dva dana.
Dolazim u vip centar u mall-u u nadi da ću produžiti ugovor prije isteka jer sam htio uzeti novi uređaj i cijena je bila prihvatljiva,
da bi mi na moje iznanađenje djelatnik rekao da produženje moje tarife više nije moguće!?:?
Radi se o tarifi Bez granice L
Navodno je sad moguće produljenje ugovora isključivo uz odabir neke od aktualnih tarifa!?:?
Ne pada mi na pamet uzimat tarifu koja je duplo skuplja od ovoga što imam sada!
Čekam da ugovor istekne do kraja i ako se nešto ne promijeni slijedi odlazak iz vip-a

sramota 😞

Odgovori