Odnos prema dugogodišnjem korisniku

  • 21 August 2018
  • 33 odgovora
  • 7522 pregleda

Sramota je da smo 20 godina u vipu cijela obitelj a oni nedaju nijednu postenu tarifu za normalnu cijenu. Uopce nema dogovora. Katastrofa! Nitko nikada nije bio u t-mobilu ali oni nude duplo bolju tarifu za manju cijenu. Sramotno je to sto vip boli briga za dugogodisnje korisnike, tako da nemojte prelazit u vip jer ce vas opljackat. Svi na t-mobile!

Odgovora 33

Moja kratka prica:
Bivsi zaposlenik Vipneta koji je imao godinama Bnet. Pocetkom ove godine sam se selio u novi stan gdje nema Bnet infrastrukture, vec samo parica.
Prvo sam isao na otkazivanje ugovora u Vip centar, posto mi Vip (u to doba) nije bila prva opcija po cijeni i usluzi. Otisao u Vip centar, gdje mi stricek rekao da nazovem jedan 0800 broj i tamo dogovorim sve.
Zvao taj broj i teta mi objasnila da mogu 'prebaciti' uslugu. Rekao sam tad da mi treba Internet+TV. Teta provjerila i isto rekla da je moguce spojiti samo preko parice. Ujedno sam istaknuo da mi je bitno da je bez ugovorne obaveze. Teta mi ponudila uslugu od (ako se dobro sjecam) 230kn. Jos sam vise puta pitao sto je sa naknadom za prikljucenje, posto se inace placa ako je bez ugovorne obaveze, ali mi je onda rekla da je ta naknada 0, te da trebam otici u Vip centar za ugovoriti to.
OK, super... odem ja opet u Vip centar gdje mi stricek kaze 'a ne, ne.... to nije moguce', prvo da cijena nije 230kn, vec cca 40kn vise + naknada za spajanje od kojih 1000kn.
Naravno dam sam blago posizio. Jedno kazu na telefon, drugo tamo, te sam u rekordnom roku otkazao sve usluge.
Razina korisnika 2
Meni sluzba za zadrzavanje korisnika ponudila M tarifu za 179 kuna sa pdv i 10 kn naknadom sve u toj cijeni..i 20 GB prometa..znaci to je samo cijena oko 134 kune..

no ta cijena mi nije prihvatljiva jer sada plačam 135 kuna sve free..promet mi nije bitan toliki nego ukupna cijena mobilne tarife..da dugo sam u vipu..ili a1 oko 18 godina...i svaki puta sam uspio nesto rijesiti sa barem manjom pretplatom neho sto je prikazana za krajnje korisnike..no ova prva ponuda od 134 kune mi nije uredu..no budem cekao pa cemo vidjeti sto ce dalje ponuditi..i za koji iznos..
evo da javim povratnu informaciju na ovaj broj 0800 9126 mi se nitko nije javljao pa sam zvao SZK i dali su mi drugi broj 0800 13 13 to je broj prodaje...uglavnom nakon što sam tamo nekog dobio (a trajalo je...) dali su mi broj direktno od službe za zadržavanje korisnika 0800 913 051 a tu sam nakon samo 35 minuta čekanja na javljanje rješio sve i dobio prvotnu ponudu tako da ćemo nakon par dana supruga i ja opet biti na A1...
šteta samo da su bile potrebne sve te zavrzlame...opet kažem Vi u A1 dajte konačno počnite malo brinuti više o svojim dugogodišnjim korisnicima...nitko ovdje ne traži ništa besplatno (mislim bilo bi super da se razumijemo 🙂, ali valjda smo nakon dugogodišnjeg staža zaslužili odmah u startu bolje ponude nego novi korisnici...eto toliko od mene...nadam se da ćete i vi ostali koji ste pred istekom ugovora uspjeti dobiti povoljne ponude za ostanak
Razina korisnika 7
Bedž +3
@vbuncic - hvala, svakako javi jesi li ih dobio. 😉
@gogsy1975 - hvala probat ću sutra pa javim kako je prošlo...
što se tiče ponude ne bih iznosio ovdje...pa imaš pm
Razina korisnika 7
Bedž +3
@vbuncic - probaj na 0800 9126. Inače savjetujem da sve iskomuniciraš preko mail-a, da imaš crno na bijelo. ;)

Btw. znam da su ponude personalizirane ali možeš napisati što ti nude i za koliko? I naravno, javi daljnji tijek. 😉
evo mene zvali iz službe za zadržavanje dan nakon što sam se prebacio u bonbon i ponudili jako dobru ponudu (tarifa + mobitel) za mene i suprugu.problem je taj što je bio dogovor da ćemo se čuti za par dana i nakon toga više nitko ne zove...kako ja mogu natrag do te službe za zadržavanje da provjerim da li ponuda i dalje stoji...zvao sam SZK i zena (koju istinu za reć nije baš bilo volja previše i razgovarati) kaže da oni nemaju ništa zabilježeno u sustavu. da pričekam par dana ako će mi se ponovno javiti iz službe a da ako ne, onda neka ponovno nazovem...poprilično neprofesionalno ...valjda je red da oni mene zovu ako me već žele zadržati...svašta
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ajde radije nemojte ništa pisat nego da se sramotite kad nemate što pametno napisat 😃
BF su čista komedija bili, a za strpljen spašen... Istina vrijedi, ali ne baš i za telekomunikacijske usluge i općenito išta što ti treba sad. U tom slučaju samo tražiš najbolju trenutnu opciju, pa onaj tko je ne nudi, samo nek i dalje planira dugoročne planove 😉
Bok svima, vjerujem da će vas se nazvati sa ponudom koja možda vama više odgovara. Nažalost teško je zadovoljiti želje i potrebe svakog korisnika.

Ne znam jeste li pratili (a još uvijek stignete) naše Black Friday popuste?

Osim toga stižu nam nadolazeći blagdani uz koje ćemo imati ponude i popuste u okvirima kojih, vjerujem možete naći nešto za sebe. Sretno! Žao mi je što ste razočarani, ali malo strpljenja nebi škodilo...
krasan je ovaj A1 nema šta...evo još dvoje sigurnih korisnika koji odlaze supruga nakon 4 godine a ja nakon 20g....isto bonbon...a vi gospodo u A1 super vam je taj novi oblik života...samo tako dalje
Ako je bilo namijenjeno meni, zato sto sad placam 125 kn te cu istekom placati 240 kn, a necu biti u mogucnosti nista poduzeti jer sam van RH. Takoder, novom pretplatom (10 gb) vani cu moci trositi 7,5 gb.
Pa tarifu mozes koristiti i u EU ,zasto raskidas?
Popust na mobilnu je rezultat toga što osim mobilne imam još fiksni trio i duo. Kolega ima osim mobilne još samo duo pa je ponuda bila 50 kuna popusta.

Ja imam, trenutačno šest pretplata u Vip/A1, tri mobilne i tri fiksne, i za ovu mobilnu kojom odlazim sam dobio iz službe za brigu o korisnicima M tarifu uz 20Gb neta za 139kn, ali mobitel za neki smiješni popust, koji kada zbrojiš, aparat te iziđe više nego da ga kupiš u slobodnoj prodaji... :(

Sada ide mobilna, u 2. mjesec prva fiksna i tako dalje.... Ako A1 neće, ima ko hoće. 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
Popust na mobilnu je rezultat toga što osim mobilne imam još fiksni trio i duo. Kolega ima osim mobilne još samo duo pa je ponuda bila 50 kuna popusta.

Da, nažalost je tako. Iako je bnet brand, ne smatraju ga dijelom A1 kao što i bivši vip sattv nisu nikad smatrali temeljem za popust kao popust kad bi imao fiksnu uslugu. Isto tako nedavno sam čuo da "migraciju" tomato - a1 ne smatraju "migracijom" nego dijelom iste mreže (a1). Čudna su ta pravila.
Moram priznat mene danas iznenadili. Prvo poruka da mi počinje posljednji mjesec obračuna tarife sa popustima (danas točno za mjesec dana mi ističe ugovorna obveza) i da će mi nakon toga biti obračunata tarifa u punom iznosu. A onda ponuda za produženje, tarifa M sa 70 kuna popusta. Dakle, 5000 min/sms-ova i 10Gb interneta za 109 kuna uz povoljniji mob.
Neizrecivo mi je drago zbog tebe, naime, meni ističe pretplata početkom veljače 2019. godine, a obzirom da početkom sljedećeg mjeseca idem van u EU na 4 mjeseca kontaktirao sam A1 u namjeri da i meni daju da otplatim ostatak ugovorne obveze (pretplata uzeta bez mobitela) i da mi daju tu tarifu (109 umjesto 179 kn) no odjebali su me uz objašnjenje da je ta tarifa nuđena samo korisnicima koju su preko godine dana na bonovima i to je bilo "aktualno" do kraja rujna.

Na kraju će se desiti to da ću otplatiti obvezu odjednom i migrirati sa brojem, samo je žalosno da se sa njima ne može ništa riješiti prijevremeno, već poduzimanjem po meni bezveznih koraka migracije broja.

Što se tiče te tarife, tijekom informiranja meni ju nude za 169 kn, s time da bih uz 5 gb prometa dobio još 5 gb zbog aktiviranog e-računa, na moj upit zašto ne mogu dobiti još 5 gb jer sam korisnik Bnet interneta (uvjet da imam njihove fiksne usluge), objašnjeno mi je da Bnet nije A1 (tko je tu lud)???

Svašta ćemo mi još doživjeti od A1...

Pozdrav
Razina korisnika 7
Bedž +3
To je ok, meni su nudili za tu cijenu samo 5Gb. Jedino što je mob bio praktički bez popusta.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Tromy - i nije. Trenutno imam vip free + 1000 min/sms van mreže i 2Gb za 95 kn. Moram proučiti ponudu mobitela.
Razina korisnika 4
Bedž +2
To nije loša ponuda.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Moram priznat mene danas iznenadili. Prvo poruka da mi počinje posljednji mjesec obračuna tarife sa popustima (danas točno za mjesec dana mi ističe ugovorna obveza) i da će mi nakon toga biti obračunata tarifa u punom iznosu. A onda ponuda za produženje, tarifa M sa 70 kuna popusta. Dakle, 5000 min/sms-ova i 10Gb interneta za 109 kuna uz povoljniji mob.
Razina korisnika 4
Bedž +2
@dejanp
ja na BonBonu super zadovoljan, nemreš potrošiti da se ubiješ (osim interneta ako si manijak ma JuBiTou)
Tako nekako je i meni prošlo... ponudili skuplje i manje nego što sam imala dosad. Na novi uređaj frknuli, nisu ni pokušali ponudit nešto u okviru cijene koliko sam tada platila S7... Otišla na bonove do daljenjeg.
Ti i ja smo c/p 🙂 Od ponedjeljka sam bonbon 🙂 Adio Vip, adio A1 😞
Eh, a kad im ne odgovara da budeš novi korisnik (recimo kad je novim korisnicima mukte prvih 6 mjeseci), onda će ti izvuć da si 1947. imao kabelsku preko Đuro d.o.o. kojeg je kasnije kupio Mate d.d. da bi ih u konačnici kupio Bnet koji je u vlasništvu Vipa, i da sukladno tome nisi novi nego postojećči korisnik i nema 6 mjeseci mukte
Zapravo je najžalosnija činjenica da je svaki od operatera sebe uvjerio da ima najbolje ponude na tržištu. Vipnetovac je meni kad sam odlazio na bonove s pretplate rekao da se više neću voditi kao njihov korisnik nego novi korisnik ako se budem htio vratiti u Vipnet pretplatu. A evo gore navedeni gospodin je jedan u moru primjera brige Vipneta o svojim dugogodišnjim korisnicima.
Zato mi je i bio šok jer kada sam prije dvije godine produžavao ugovor dobio sam tu tarifu iako je nije bilo u ponudi.
Postoji ekipa kojoj mogu prodavat gluposti i davat 1000 minuta/sms za 130 kuna ali meni koji sada za neograničeno sve plaćam 110 kuna tu priču mogu zaboravit.
Ionako sam već pronašao drugu opciju koja je još jeftinija a zadovoljit će moje potrebe, ako se nešto ne promijeni do isteka UO.
Općenito je stanje sa svim operaterima da sve manje daju i pomalo je žalosno/zbunjujuće dok čitam razne prigovore drugih korisnika kako zapravo operatere ili nije briga za korisnike ili više nema kvalitetnog kadra koji bi to malo kvalitetnije odrađivao
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nikad nije bilo moguće produljiti ugovor po tarifama koje više nisu u ponudi, osim ako ti kojim slučajem posebna služba to ne odobri ili ne slože novu tarifu s masovnim popustom. U zadnje vrijeme to se više ne događa i možeš ili na novo s bezveznim popustima, na bonove ili u drugu mrežu. Ja otišla na bonove i čekam neku akciju vrijednu pažnje u bilo kojoj mreži, ako je bude. Ako ne... tarife na bonove su skroz ok i ima izbora na svim mrežama.

Odgovori