Odnos prema dugogodišnjem korisniku

  • 21 August 2018
  • 33 odgovora
  • 10392 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 33

Razina korisnika 5
Bedž +2
@dejanp
ja na BonBonu super zadovoljan, nemreš potrošiti da se ubiješ (osim interneta ako si manijak ma JuBiTou)
Razina korisnika 5
Bedž +2
To nije loša ponuda.
Zapravo je najžalosnija činjenica da je svaki od operatera sebe uvjerio da ima najbolje ponude na tržištu. Vipnetovac je meni kad sam odlazio na bonove s pretplate rekao da se više neću voditi kao njihov korisnik nego novi korisnik ako se budem htio vratiti u Vipnet pretplatu. A evo gore navedeni gospodin je jedan u moru primjera brige Vipneta o svojim dugogodišnjim korisnicima.
Sličan staž, od prvog dana na VIP-u i uvijek sam dobio povoljniju ponudu i ostao na VIP-u. Da pogađam, ističe ti ugovorna obveza na mobilnoj i sad prije isteka pitaš što nude pa dobiš copy/paste odgovor sa neta?
a kako dobiti bolje uvjete, ht ima sluzbu za zadrzavanje korisnika , a vip?
Razina korisnika 1
Pa tarifu mozes koristiti i u EU ,zasto raskidas?
Moram priznat mene danas iznenadili. Prvo poruka da mi počinje posljednji mjesec obračuna tarife sa popustima (danas točno za mjesec dana mi ističe ugovorna obveza) i da će mi nakon toga biti obračunata tarifa u punom iznosu. A onda ponuda za produženje, tarifa M sa 70 kuna popusta. Dakle, 5000 min/sms-ova i 10Gb interneta za 109 kuna uz povoljniji mob.
Neizrecivo mi je drago zbog tebe, naime, meni ističe pretplata početkom veljače 2019. godine, a obzirom da početkom sljedećeg mjeseca idem van u EU na 4 mjeseca kontaktirao sam A1 u namjeri da i meni daju da otplatim ostatak ugovorne obveze (pretplata uzeta bez mobitela) i da mi daju tu tarifu (109 umjesto 179 kn) no odjebali su me uz objašnjenje da je ta tarifa nuđena samo korisnicima koju su preko godine dana na bonovima i to je bilo "aktualno" do kraja rujna.

Na kraju će se desiti to da ću otplatiti obvezu odjednom i migrirati sa brojem, samo je žalosno da se sa njima ne može ništa riješiti prijevremeno, već poduzimanjem po meni bezveznih koraka migracije broja.

Što se tiče te tarife, tijekom informiranja meni ju nude za 169 kn, s time da bih uz 5 gb prometa dobio još 5 gb zbog aktiviranog e-računa, na moj upit zašto ne mogu dobiti još 5 gb jer sam korisnik Bnet interneta (uvjet da imam njihove fiksne usluge), objašnjeno mi je da Bnet nije A1 (tko je tu lud)???

Svašta ćemo mi još doživjeti od A1...

Pozdrav
Ako je bilo namijenjeno meni, zato sto sad placam 125 kn te cu istekom placati 240 kn, a necu biti u mogucnosti nista poduzeti jer sam van RH. Takoder, novom pretplatom (10 gb) vani cu moci trositi 7,5 gb.
Moja kratka prica:
Bivsi zaposlenik Vipneta koji je imao godinama Bnet. Pocetkom ove godine sam se selio u novi stan gdje nema Bnet infrastrukture, vec samo parica.
Prvo sam isao na otkazivanje ugovora u Vip centar, posto mi Vip (u to doba) nije bila prva opcija po cijeni i usluzi. Otisao u Vip centar, gdje mi stricek rekao da nazovem jedan 0800 broj i tamo dogovorim sve.
Zvao taj broj i teta mi objasnila da mogu 'prebaciti' uslugu. Rekao sam tad da mi treba Internet+TV. Teta provjerila i isto rekla da je moguce spojiti samo preko parice. Ujedno sam istaknuo da mi je bitno da je bez ugovorne obaveze. Teta mi ponudila uslugu od (ako se dobro sjecam) 230kn. Jos sam vise puta pitao sto je sa naknadom za prikljucenje, posto se inace placa ako je bez ugovorne obaveze, ali mi je onda rekla da je ta naknada 0, te da trebam otici u Vip centar za ugovoriti to.
OK, super... odem ja opet u Vip centar gdje mi stricek kaze 'a ne, ne.... to nije moguce', prvo da cijena nije 230kn, vec cca 40kn vise + naknada za spajanje od kojih 1000kn.
Naravno dam sam blago posizio. Jedno kazu na telefon, drugo tamo, te sam u rekordnom roku otkazao sve usluge.

Odgovori