Odnos prema dugogodišnjem korisniku
Sramota je da smo 20 godina u vipu cijela obitelj a oni nedaju nijednu postenu tarifu za normalnu cijenu. Uopce nema dogovora. Katastrofa! Nitko nikada nije bio u t-mobilu ali oni nude duplo bolju tarifu za manju cijenu. Sramotno je to sto vip boli briga za dugogodisnje korisnike, tako da nemojte prelazit u vip jer ce vas opljackat. Svi na t-mobile!
Stranica 2 / 2
Samo da se nadovežem sa svojim iskustvom od prije dva dana.
Dolazim u vip centar u mall-u u nadi da ću produžiti ugovor prije isteka jer sam htio uzeti novi uređaj i cijena je bila prihvatljiva,
da bi mi na moje iznanađenje djelatnik rekao da produženje moje tarife više nije moguće!?:?
Radi se o tarifi Bez granice L
Navodno je sad moguće produljenje ugovora isključivo uz odabir neke od aktualnih tarifa!?:?
Ne pada mi na pamet uzimat tarifu koja je duplo skuplja od ovoga što imam sada!
Čekam da ugovor istekne do kraja i ako se nešto ne promijeni slijedi odlazak iz vip-a
sramota 😞
Dolazim u vip centar u mall-u u nadi da ću produžiti ugovor prije isteka jer sam htio uzeti novi uređaj i cijena je bila prihvatljiva,
da bi mi na moje iznanađenje djelatnik rekao da produženje moje tarife više nije moguće!?:?
Radi se o tarifi Bez granice L
Navodno je sad moguće produljenje ugovora isključivo uz odabir neke od aktualnih tarifa!?:?
Ne pada mi na pamet uzimat tarifu koja je duplo skuplja od ovoga što imam sada!
Čekam da ugovor istekne do kraja i ako se nešto ne promijeni slijedi odlazak iz vip-a
sramota 😞
Tako nekako je i meni prošlo... ponudili skuplje i manje nego što sam imala dosad. Na novi uređaj frknuli, nisu ni pokušali ponudit nešto u okviru cijene koliko sam tada platila S7... Otišla na bonove do daljenjeg.
Nažalost ni ta fora više ne pali, barem kod mene, prebacio 2 broja u 3 mj, zvali iz VIPa nakon 2 mj i ponudili samo 200% skuplje nego što sam imao, u ponedjeljak selim sljedeća 2 broja te nevjerujem da će me uopće zvati.
U zadnje vrijeme ni ta služba više nije garancija niti je od neke sreće, al ako imaš ponudu od HT-a možda nešto uspiješ isposlovat bar u tom rangu. Sve skupa je puno preskupo i neisplativo u svakom slučaju.
Dosad uspješna varijanta. Kad istekne UO, prebaci broj na bonove. Kad prebaciš na bonove, napravi izlet u drugu mrežu na jedan dan i zvat će te navedena služba. Nažalost, uvijek kasno shvate da gube korisnika.
Postoje brojne teme i upisi pa ako ti se da, potraži malo. 😉
Postoje brojne teme i upisi pa ako ti se da, potraži malo. 😉
a kako dobiti bolje uvjete, ht ima sluzbu za zadrzavanje korisnika , a vip?
Sličan staž, od prvog dana na VIP-u i uvijek sam dobio povoljniju ponudu i ostao na VIP-u. Da pogađam, ističe ti ugovorna obveza na mobilnoj i sad prije isteka pitaš što nude pa dobiš copy/paste odgovor sa neta?
Stranica 2 / 2
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.