Odnos prema dugogodišnjem korisniku

  • 21 August 2018
  • 33 odgovora
  • 10381 pregled


Prikaži prvu objavu

Odgovora 33

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ajde radije nemojte ništa pisat nego da se sramotite kad nemate što pametno napisat 😃
BF su čista komedija bili, a za strpljen spašen... Istina vrijedi, ali ne baš i za telekomunikacijske usluge i općenito išta što ti treba sad. U tom slučaju samo tražiš najbolju trenutnu opciju, pa onaj tko je ne nudi, samo nek i dalje planira dugoročne planove 😉
evo mene zvali iz službe za zadržavanje dan nakon što sam se prebacio u bonbon i ponudili jako dobru ponudu (tarifa + mobitel) za mene i suprugu.problem je taj što je bio dogovor da ćemo se čuti za par dana i nakon toga više nitko ne zove...kako ja mogu natrag do te službe za zadržavanje da provjerim da li ponuda i dalje stoji...zvao sam SZK i zena (koju istinu za reć nije baš bilo volja previše i razgovarati) kaže da oni nemaju ništa zabilježeno u sustavu. da pričekam par dana ako će mi se ponovno javiti iz službe a da ako ne, onda neka ponovno nazovem...poprilično neprofesionalno ...valjda je red da oni mene zovu ako me već žele zadržati...svašta
Razina korisnika 7
Bedž +3
@vbuncic - probaj na 0800 9126. Inače savjetujem da sve iskomuniciraš preko mail-a, da imaš crno na bijelo. ;)

Btw. znam da su ponude personalizirane ali možeš napisati što ti nude i za koliko? I naravno, javi daljnji tijek. 😉
@gogsy1975 - hvala probat ću sutra pa javim kako je prošlo...
što se tiče ponude ne bih iznosio ovdje...pa imaš pm
Razina korisnika 7
Bedž +3
@vbuncic - hvala, svakako javi jesi li ih dobio. 😉
evo da javim povratnu informaciju na ovaj broj 0800 9126 mi se nitko nije javljao pa sam zvao SZK i dali su mi drugi broj 0800 13 13 to je broj prodaje...uglavnom nakon što sam tamo nekog dobio (a trajalo je...) dali su mi broj direktno od službe za zadržavanje korisnika 0800 913 051 a tu sam nakon samo 35 minuta čekanja na javljanje rješio sve i dobio prvotnu ponudu tako da ćemo nakon par dana supruga i ja opet biti na A1...
šteta samo da su bile potrebne sve te zavrzlame...opet kažem Vi u A1 dajte konačno počnite malo brinuti više o svojim dugogodišnjim korisnicima...nitko ovdje ne traži ništa besplatno (mislim bilo bi super da se razumijemo 🙂, ali valjda smo nakon dugogodišnjeg staža zaslužili odmah u startu bolje ponude nego novi korisnici...eto toliko od mene...nadam se da ćete i vi ostali koji ste pred istekom ugovora uspjeti dobiti povoljne ponude za ostanak
Razina korisnika 2
Meni sluzba za zadrzavanje korisnika ponudila M tarifu za 179 kuna sa pdv i 10 kn naknadom sve u toj cijeni..i 20 GB prometa..znaci to je samo cijena oko 134 kune..

no ta cijena mi nije prihvatljiva jer sada plačam 135 kuna sve free..promet mi nije bitan toliki nego ukupna cijena mobilne tarife..da dugo sam u vipu..ili a1 oko 18 godina...i svaki puta sam uspio nesto rijesiti sa barem manjom pretplatom neho sto je prikazana za krajnje korisnike..no ova prva ponuda od 134 kune mi nije uredu..no budem cekao pa cemo vidjeti sto ce dalje ponuditi..i za koji iznos..
Moja kratka prica:
Bivsi zaposlenik Vipneta koji je imao godinama Bnet. Pocetkom ove godine sam se selio u novi stan gdje nema Bnet infrastrukture, vec samo parica.
Prvo sam isao na otkazivanje ugovora u Vip centar, posto mi Vip (u to doba) nije bila prva opcija po cijeni i usluzi. Otisao u Vip centar, gdje mi stricek rekao da nazovem jedan 0800 broj i tamo dogovorim sve.
Zvao taj broj i teta mi objasnila da mogu 'prebaciti' uslugu. Rekao sam tad da mi treba Internet+TV. Teta provjerila i isto rekla da je moguce spojiti samo preko parice. Ujedno sam istaknuo da mi je bitno da je bez ugovorne obaveze. Teta mi ponudila uslugu od (ako se dobro sjecam) 230kn. Jos sam vise puta pitao sto je sa naknadom za prikljucenje, posto se inace placa ako je bez ugovorne obaveze, ali mi je onda rekla da je ta naknada 0, te da trebam otici u Vip centar za ugovoriti to.
OK, super... odem ja opet u Vip centar gdje mi stricek kaze 'a ne, ne.... to nije moguce', prvo da cijena nije 230kn, vec cca 40kn vise + naknada za spajanje od kojih 1000kn.
Naravno dam sam blago posizio. Jedno kazu na telefon, drugo tamo, te sam u rekordnom roku otkazao sve usluge.

Odgovori