Odnos prema dugogodišnjem korisniku

  • 21 August 2018
  • 33 odgovora
  • 7446 pregleda

Sramota je da smo 20 godina u vipu cijela obitelj a oni nedaju nijednu postenu tarifu za normalnu cijenu. Uopce nema dogovora. Katastrofa! Nitko nikada nije bio u t-mobilu ali oni nude duplo bolju tarifu za manju cijenu. Sramotno je to sto vip boli briga za dugogodisnje korisnike, tako da nemojte prelazit u vip jer ce vas opljackat. Svi na t-mobile!

Odgovora 33

Razina korisnika 7
Bedž +3
Sličan staž, od prvog dana na VIP-u i uvijek sam dobio povoljniju ponudu i ostao na VIP-u. Da pogađam, ističe ti ugovorna obveza na mobilnoj i sad prije isteka pitaš što nude pa dobiš copy/paste odgovor sa neta?
Sličan staž, od prvog dana na VIP-u i uvijek sam dobio povoljniju ponudu i ostao na VIP-u. Da pogađam, ističe ti ugovorna obveza na mobilnoj i sad prije isteka pitaš što nude pa dobiš copy/paste odgovor sa neta?
a kako dobiti bolje uvjete, ht ima sluzbu za zadrzavanje korisnika , a vip?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Dosad uspješna varijanta. Kad istekne UO, prebaci broj na bonove. Kad prebaciš na bonove, napravi izlet u drugu mrežu na jedan dan i zvat će te navedena služba. Nažalost, uvijek kasno shvate da gube korisnika.

Postoje brojne teme i upisi pa ako ti se da, potraži malo. 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
U zadnje vrijeme ni ta služba više nije garancija niti je od neke sreće, al ako imaš ponudu od HT-a možda nešto uspiješ isposlovat bar u tom rangu. Sve skupa je puno preskupo i neisplativo u svakom slučaju.
Razina korisnika 4
Bedž +2
@gogsy1975

Nažalost ni ta fora više ne pali, barem kod mene, prebacio 2 broja u 3 mj, zvali iz VIPa nakon 2 mj i ponudili samo 200% skuplje nego što sam imao, u ponedjeljak selim sljedeća 2 broja te nevjerujem da će me uopće zvati.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Tako nekako je i meni prošlo... ponudili skuplje i manje nego što sam imala dosad. Na novi uređaj frknuli, nisu ni pokušali ponudit nešto u okviru cijene koliko sam tada platila S7... Otišla na bonove do daljenjeg.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Mene čeka u prosincu isto. Ako ne, bonovi...
Samo da se nadovežem sa svojim iskustvom od prije dva dana.
Dolazim u vip centar u mall-u u nadi da ću produžiti ugovor prije isteka jer sam htio uzeti novi uređaj i cijena je bila prihvatljiva,
da bi mi na moje iznanađenje djelatnik rekao da produženje moje tarife više nije moguće!?:?
Radi se o tarifi Bez granice L
Navodno je sad moguće produljenje ugovora isključivo uz odabir neke od aktualnih tarifa!?:?
Ne pada mi na pamet uzimat tarifu koja je duplo skuplja od ovoga što imam sada!
Čekam da ugovor istekne do kraja i ako se nešto ne promijeni slijedi odlazak iz vip-a

sramota 😞
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nikad nije bilo moguće produljiti ugovor po tarifama koje više nisu u ponudi, osim ako ti kojim slučajem posebna služba to ne odobri ili ne slože novu tarifu s masovnim popustom. U zadnje vrijeme to se više ne događa i možeš ili na novo s bezveznim popustima, na bonove ili u drugu mrežu. Ja otišla na bonove i čekam neku akciju vrijednu pažnje u bilo kojoj mreži, ako je bude. Ako ne... tarife na bonove su skroz ok i ima izbora na svim mrežama.
Zato mi je i bio šok jer kada sam prije dvije godine produžavao ugovor dobio sam tu tarifu iako je nije bilo u ponudi.
Postoji ekipa kojoj mogu prodavat gluposti i davat 1000 minuta/sms za 130 kuna ali meni koji sada za neograničeno sve plaćam 110 kuna tu priču mogu zaboravit.
Ionako sam već pronašao drugu opciju koja je još jeftinija a zadovoljit će moje potrebe, ako se nešto ne promijeni do isteka UO.
Općenito je stanje sa svim operaterima da sve manje daju i pomalo je žalosno/zbunjujuće dok čitam razne prigovore drugih korisnika kako zapravo operatere ili nije briga za korisnike ili više nema kvalitetnog kadra koji bi to malo kvalitetnije odrađivao
Zapravo je najžalosnija činjenica da je svaki od operatera sebe uvjerio da ima najbolje ponude na tržištu. Vipnetovac je meni kad sam odlazio na bonove s pretplate rekao da se više neću voditi kao njihov korisnik nego novi korisnik ako se budem htio vratiti u Vipnet pretplatu. A evo gore navedeni gospodin je jedan u moru primjera brige Vipneta o svojim dugogodišnjim korisnicima.
Eh, a kad im ne odgovara da budeš novi korisnik (recimo kad je novim korisnicima mukte prvih 6 mjeseci), onda će ti izvuć da si 1947. imao kabelsku preko Đuro d.o.o. kojeg je kasnije kupio Mate d.d. da bi ih u konačnici kupio Bnet koji je u vlasništvu Vipa, i da sukladno tome nisi novi nego postojećči korisnik i nema 6 mjeseci mukte
Tako nekako je i meni prošlo... ponudili skuplje i manje nego što sam imala dosad. Na novi uređaj frknuli, nisu ni pokušali ponudit nešto u okviru cijene koliko sam tada platila S7... Otišla na bonove do daljenjeg.
Ti i ja smo c/p 🙂 Od ponedjeljka sam bonbon 🙂 Adio Vip, adio A1 😞
Razina korisnika 4
Bedž +2
@dejanp
ja na BonBonu super zadovoljan, nemreš potrošiti da se ubiješ (osim interneta ako si manijak ma JuBiTou)
Razina korisnika 7
Bedž +3
Moram priznat mene danas iznenadili. Prvo poruka da mi počinje posljednji mjesec obračuna tarife sa popustima (danas točno za mjesec dana mi ističe ugovorna obveza) i da će mi nakon toga biti obračunata tarifa u punom iznosu. A onda ponuda za produženje, tarifa M sa 70 kuna popusta. Dakle, 5000 min/sms-ova i 10Gb interneta za 109 kuna uz povoljniji mob.
Razina korisnika 4
Bedž +2
To nije loša ponuda.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Tromy - i nije. Trenutno imam vip free + 1000 min/sms van mreže i 2Gb za 95 kn. Moram proučiti ponudu mobitela.
Razina korisnika 7
Bedž +3
To je ok, meni su nudili za tu cijenu samo 5Gb. Jedino što je mob bio praktički bez popusta.
Moram priznat mene danas iznenadili. Prvo poruka da mi počinje posljednji mjesec obračuna tarife sa popustima (danas točno za mjesec dana mi ističe ugovorna obveza) i da će mi nakon toga biti obračunata tarifa u punom iznosu. A onda ponuda za produženje, tarifa M sa 70 kuna popusta. Dakle, 5000 min/sms-ova i 10Gb interneta za 109 kuna uz povoljniji mob.
Neizrecivo mi je drago zbog tebe, naime, meni ističe pretplata početkom veljače 2019. godine, a obzirom da početkom sljedećeg mjeseca idem van u EU na 4 mjeseca kontaktirao sam A1 u namjeri da i meni daju da otplatim ostatak ugovorne obveze (pretplata uzeta bez mobitela) i da mi daju tu tarifu (109 umjesto 179 kn) no odjebali su me uz objašnjenje da je ta tarifa nuđena samo korisnicima koju su preko godine dana na bonovima i to je bilo "aktualno" do kraja rujna.

Na kraju će se desiti to da ću otplatiti obvezu odjednom i migrirati sa brojem, samo je žalosno da se sa njima ne može ništa riješiti prijevremeno, već poduzimanjem po meni bezveznih koraka migracije broja.

Što se tiče te tarife, tijekom informiranja meni ju nude za 169 kn, s time da bih uz 5 gb prometa dobio još 5 gb zbog aktiviranog e-računa, na moj upit zašto ne mogu dobiti još 5 gb jer sam korisnik Bnet interneta (uvjet da imam njihove fiksne usluge), objašnjeno mi je da Bnet nije A1 (tko je tu lud)???

Svašta ćemo mi još doživjeti od A1...

Pozdrav
Razina korisnika 7
Bedž +3
Popust na mobilnu je rezultat toga što osim mobilne imam još fiksni trio i duo. Kolega ima osim mobilne još samo duo pa je ponuda bila 50 kuna popusta.

Da, nažalost je tako. Iako je bnet brand, ne smatraju ga dijelom A1 kao što i bivši vip sattv nisu nikad smatrali temeljem za popust kao popust kad bi imao fiksnu uslugu. Isto tako nedavno sam čuo da "migraciju" tomato - a1 ne smatraju "migracijom" nego dijelom iste mreže (a1). Čudna su ta pravila.
Popust na mobilnu je rezultat toga što osim mobilne imam još fiksni trio i duo. Kolega ima osim mobilne još samo duo pa je ponuda bila 50 kuna popusta.

Ja imam, trenutačno šest pretplata u Vip/A1, tri mobilne i tri fiksne, i za ovu mobilnu kojom odlazim sam dobio iz službe za brigu o korisnicima M tarifu uz 20Gb neta za 139kn, ali mobitel za neki smiješni popust, koji kada zbrojiš, aparat te iziđe više nego da ga kupiš u slobodnoj prodaji... :(

Sada ide mobilna, u 2. mjesec prva fiksna i tako dalje.... Ako A1 neće, ima ko hoće. 😉
Pa tarifu mozes koristiti i u EU ,zasto raskidas?
Ako je bilo namijenjeno meni, zato sto sad placam 125 kn te cu istekom placati 240 kn, a necu biti u mogucnosti nista poduzeti jer sam van RH. Takoder, novom pretplatom (10 gb) vani cu moci trositi 7,5 gb.
krasan je ovaj A1 nema šta...evo još dvoje sigurnih korisnika koji odlaze supruga nakon 4 godine a ja nakon 20g....isto bonbon...a vi gospodo u A1 super vam je taj novi oblik života...samo tako dalje
Bok svima, vjerujem da će vas se nazvati sa ponudom koja možda vama više odgovara. Nažalost teško je zadovoljiti želje i potrebe svakog korisnika.

Ne znam jeste li pratili (a još uvijek stignete) naše Black Friday popuste?

Osim toga stižu nam nadolazeći blagdani uz koje ćemo imati ponude i popuste u okvirima kojih, vjerujem možete naći nešto za sebe. Sretno! Žao mi je što ste razočarani, ali malo strpljenja nebi škodilo...

Odgovori