Riješeno

Odjava usluge

  • 12 December 2018
  • 18 odgovora
  • 5603 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 5 odgovora
Jel ikako moguće odjavit uslugu bez poziva na 0800 913 051. Polako gubim snagu viseći na telefonu dok čekam da se jave (danas sve zajedno oko 3 sata). U zadnja dva tjedna interakcija sa vašom službom za korisnike pretvorila me od najvjernijeg A1 fana (20 godina korisnik) do želje da po svaku cijenu što prije pobjegnem.
icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 21 January 2019, 17:56

Pogledaj original

Odgovora 18

Hvala bogu rješeno napokon.
kako ste to uspjeli? sto sve trebam da bi odjavio pretplatu putem tog broja?
Treba vam prvo snage i izdržljivosti da satima zovete taj broj a zatim odlučnosti i mudrosti da odbijete sva lažna obećanja i isprike koje će vam na tom broju servirati. Nakon toga uživajte u životu bez Vipa... A da još prije toga morate i u neki njihov centar fizički otići i uzeti nekakav kod bez kojeg nema odjave.
Razina korisnika 7
Bedž +3
kako ste to uspjeli? sto sve trebam da bi odjavio pretplatu putem tog broja?

Odeš u a1 centar, kažeš što želiš odjavit i dobiješ isprintan obrazac sa brojem na koji se trebaš pozvat kad nazoveš taj broj. Ako stvarno ništa ne želiš, kažeš im da ne želiš i riješeno. Ako ti nešto ponude, traži službeni pisani trag na mail. Ako kažu da ne šalju na mail, razgovor se snima i na njega i obećanje se možeš pozvati. Osobno, nikad nikakvih sati čekanja i nikad lažnih obećanja. Ako je nešto i bilo krivo rečeno od strane operatera, nakon žalbe je riješeno u moju korist i priznata je greška operatera.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Da se nadopunim budući ne mogu editirati prethodni post. Danas zvao dotične jer mi u petak ističe UO na mobilnoj pa zatražio prelazak na bonove, čekao 18 minuta. Pitanje "što su Vam ponudili kolege", kažem ja jeftiniju tarifu i skuplji mobitel (čisto me čudi da nemaju uvid ili zabilješku što mi je ponuđeno ali dobro) i ponude mi jeftiniji mobitel (popust 500 kuna) ali skuplju tarifu za 60 kuna mjesečno. Pa sad, tko tu koga više. 😃 Uglavnom, bonovi pa ću vidjeti.
Eto dva čovjeka dva razilčita iskustva. Ja ih konkretno nisam ni tražio uređaj nego jedino htio ostati njihov korisnik na novijoj povoljnijoj tarifi bez ugovorne obaveze. Pokazali su nula posto interesa ne da mi ispune zahtjev nego niti da se jave, niti da me saslušaju i niti da daju bilokakav smisleni odgovor. Čak niti kad sam ih obavijestio da već imam od drugog operatera jeftiniju i bolju ponudu. Jako dugo godina sam im tolerirao sitnije nepodopštine i lijenost tješeći se da su Vipovci ipak tehnički superiorni i po brzini i kvaliteti signala. Sad svaki mogu svjedočiti da to više nije tako i da ih je i konkurecija po baš svemu prešišala. Zato na kraju za rastanak ipak jedno veliko hvala vipovcima šta su me otrijeznili i prisilili na prekid suradnje kad već ja sam nisam mogao.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@frakx - tarife su takve kakve jesu, nitko ti ne želi dati popust ako se ugovorno ne obvežeš na 24, pa taman i bez mobitela. Iz tog razloga pri potpisu uvijek dobiješ popust, jer si obećao vjernost kroz 24. Meni su ponudili istu cijenu za produženje sa punooo toga više ali nemam stvarno potrebu za pretplatom ukoliko se uz nju ne veže neki "povoljniji" premium mob. E sad, ako si dobio neku ponudu izvan okvira a ispod pulta, to je isto tako da te samo privuče. Pretpostavljam da HT to ima ili tele2 sa svojim "nečarapičnoMekanom" ponudom ali isto tako vjerujem da si se morao vezati na 24.
Nema govora da želim nekog reklamirat samo sam podjelio svoje mišljenje i iskustvo sa A1-Vipom a to nažalost po svemu takvo kako sam napisao.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ovdje teško da pisanjem protesta možeš izvući neku povoljniju tarifu, više forumaš pomogne forumašu iskustvima, savjetima. Po bombastičnom naslovu mislio sam da je odjava usluge Sizifov posao ali danas sam se uvjerio da to nije tako na vlastitom primjeru. Više živaca su mi uzeli drugi operateri kod kojih sam bio (i nikad više) nego A1. A to što bi napisao ponudu i kod koga prelaziš (ako prelaziš) možeš samo napraviti na ovom forumu jer drugi ili nemaju forum ili im je forumski stupanj tolerancije 0 pa brišu svaki upis koji im ne odgovara na zidu facebook-a. 😉
Post nisam napisao iz protesta nego jer stvarno iz očaja nisam više znao šta da poduzmem. Pisanje po forumu nikad nije bilo previše bitno ni značajno niti bi ovo uopće pisao da sam normalno odjavio uslugu. Od operatera sam korisnik bio svo vrijeme isključivo i samo kod Vip-a tako da ne mogu komentirati druge operatere. Sad ću sve odjaviti ne zato jer sam ogročen što nisam dobio bolju tarifu nego zato jer su postali toliko drski i bezobrazni da sam ih ja kao skoro dvo-desetljetni korisnik morao tjednima moliti i preklinjati da bi se neki balavac uopće udostojio normalno komunicirati samnom. Tebi i onima koji ostaju želim sreću sa A1a ja ću za to vrijeme da me novi operater mami sa puno boljim pristupom, cijenom i kvalitetom usluge.
Treba vam prvo snage i izdržljivosti da satima zovete taj broj a zatim odlučnosti i mudrosti da odbijete sva lažna obećanja i isprike koje će vam na tom broju servirati. Nakon toga uživajte u životu bez Vipa... A da još prije toga morate i u neki njihov centar fizički otići i uzeti nekakav kod bez kojeg nema odjave.


kod mene je problem sto pretplata nije ugovorena na mene,a osoba na koju glasi ne moze jer vise ne zivi tu...danas sam bio kod njih i probo,ali kazu da za to treba osobna,iako je ugovor istekao...isto tako i za taj kod koji ste napomenuli,pretpostavljam da trebam osobnu te osobe i te ostale stvari da bi dobio kod,sto isto ne mogu
Razina korisnika 4
Bedž +4
Ne znam sta su ti tamo natrabunjali, ali znam da sam ja uspio raskinut ugovor slanjem maila na zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr i da su mi na kraju raskinuli ugovor tako (premda mi nisu odgovorili no raskinuli su). Samo posaljes oib ili sifru korisnika osobe na koju glasi ugovor (ili to ta osoba moze) i broj* koji se raskida
*ako se radi o mobitelu
Razina korisnika 5
Bedž +2


kod mene je problem sto pretplata nije ugovorena na mene,a osoba na koju glasi ne moze jer vise ne zivi tu...danas sam bio kod njih i probo,ali kazu da za to treba osobna,iako je ugovor istekao...isto tako i za taj kod koji ste napomenuli,pretpostavljam da trebam osobnu te osobe i te ostale stvari da bi dobio kod,sto isto ne mogu


Uvijek postoji opcija ako osoba na koju glasi ne želi/može raskinuti ugovor da se računi ne plate pa će VIP sam ugasiti uslugu a ta osoba dobiti ovrhu 😎
Razina korisnika 2
Bedž +3
Samo vlasnik pretplate može raskinuti pretplatnički odnos. Isto je kod ugovoranja usluge, ne možeš uz nečiju osobnu iskaznicu doći i potpisati ugovor te kupiti mobitel uz tu pretplatu. Ako je vlasnik usluge u inozemstvu, može raskid zatražiti pisanim putem (putem e-maila). Ako e-mail nije potvrđen, onda u prilogu e-maila treba dostaviti potpisani zahtjev uz presliku osobne iskaznice i navesti svoje podatke te podatke o usluzi za koju se traži raskid.
Samo vlasnik pretplate može raskinuti pretplatnički odnos. Isto je kod ugovoranja usluge, ne možeš uz nečiju osobnu iskaznicu doći i potpisati ugovor te kupiti mobitel uz tu pretplatu. Ako je vlasnik usluge u inozemstvu, može raskid zatražiti pisanim putem (putem e-maila). Ako e-mail nije potvrđen, onda u prilogu e-maila treba dostaviti potpisani zahtjev uz presliku osobne iskaznice i navesti svoje podatke te podatke o usluzi za koju se traži raskid.
ovo uopce nije istina - evo mjesec dana cekam taj raskid, a sve uredno poslano na mail. i zahtjev i preslik osobne i oib. samo dobijem obecanja kako se rjesava i da ce uskoro biti gotovo, pa navodite da ste pokusali zvati ali neuspjelo. kartica nije u telefonu odavno cisto da si ne nabijam trosak, a ne treba me nitko zvati s ponudama nekih super opcija. da sam zadovoljni korisnik ne bih ni predala zahtjev za raskidom.
Razina korisnika 4
Bedž +3

Samo vlasnik pretplate može raskinuti pretplatnički odnos. Isto je kod ugovoranja usluge, ne možeš uz nečiju osobnu iskaznicu doći i potpisati ugovor te kupiti mobitel uz tu pretplatu. Ako je vlasnik usluge u inozemstvu, može raskid zatražiti pisanim putem (putem e-maila). Ako e-mail nije potvrđen, onda u prilogu e-maila treba dostaviti potpisani zahtjev uz presliku osobne iskaznice i navesti svoje podatke te podatke o usluzi za koju se traži raskid.ovo uopce nije istina - evo mjesec dana cekam taj raskid, a sve uredno poslano na mail. i zahtjev i preslik osobne i oib. samo dobijem obecanja kako se rjesava i da ce uskoro biti gotovo, pa navodite da ste pokusali zvati ali neuspjelo. kartica nije u telefonu odavno cisto da si ne nabijam trosak, a ne treba me nitko zvati s ponudama nekih super opcija. da sam zadovoljni korisnik ne bih ni predala zahtjev za raskidom.


@jana1905 Ako tvoj zahtjev za raskidom usluge još uvijek nije riješen, molim te, javi nam se privatnom porukom OVDJE i navedi s koje e-mail adrese i na koju e-mail adresu si ga poslala te na koji pretplatnički broj se odnosi. Provjerimo sve pa ti povratno javimo s više informacija.
ciganska posla!!! dobijem mail da ce racun za sijecanj biti ponisten a uredno ga poslali na naplatu trajnim nalogom. meni je ovo vise gadljivo, sramota, bijednici
Moderatori jeli Vam malo neugodno čitati ovakve postove kojih je na desetine samo na ovom forumu, ajde počnite nešto poduzeti i počnite raditi. Gadite se meni i mnogima sa ovakvim poslovanjem, odnosno podje*avanjem.

Odgovori