Riješeno

Obnova racuna putem placanja karticom

  • 29 May 2021
  • 3 odgovora
  • 92 pregleda

Postovani,

Pokusavam obnoviti svoj bon putem aplikacije placanjem karticom, ali mi sistem javlja da je kartica nevazeca. 

Kartica (Visa) je izdana od banke izvan Hrvatske.

Da li sistem prima placanje stranom karticom?

Hvala unaprijed,

Martina

icon

Najbolji odgovor od A1_Anchi 31 May 2021, 12:36

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 1
Bedž +1

Pozdtav @Tina3210,

Kupnja putem Webshopa je moguća isključivo karticama izdanim u Hrvatskoj.

 

Ugodan dan. 

Bedž +3

@Tina3210 pozdrav, jednokratno plaćanje moguće je svim Maestro, Master, Visa, Diners i Discover karticama, bez obzira na banku izdavatelja i bez obzira da li se radi o hrvatskoj ili inozemnoj banci. Kartica samo treba imati podržanu mogućnost plaćanja u eCommercu. Dakle Revolut karticama i ostalim stranim karticama je moguće uredno plaćati. :) 

Pozdrav Anchi i puno hvala na informaciji.

Nazalost, suprotna je onoj koju sam zaprimila od A1 korisnicke sluzbe, gdje mi je zaposlenica "objasnila" da se bon moze obnoviti karticom izdanom iskljucivo u Hrvatskoj.

Tako da bih rekla da postoji neki konflikt po pitanju tih odredbi.

U svakom slucaju, jos jednom hvala na pomoci!

Pozdrav,

Tina

Odgovori