Riješeno

Nth mobile

  • 16 March 2021
  • 14 odgovora
  • 19435 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor

Poštovanje, pregledom specifikacije računa naišla sam na nedosljednosti u računu.

Naime, svaka rata mi je drugačija. Prvi mjesec je bila po dogovorenom 240 kn a idući 326,00 i sad zadnja rata mi iznosi 296 kn pa me zanima zašto. Uspjela naći Nth mobile koji su naplatili 40 kn na temelju nekih usluga koje ja nisam koristila. Što napraviti? Samo želim plaćati ono što sam ugovorom potpisala 

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 17 March 2021, 15:34

Pogledaj original

Odgovora 14

Da bi se nešto nekome naplatilo preko računa a1 taj mora sa a1 sklopiti ugovor o toj usluzi. Dakle a1 i NTH Mobile d.o.o. su sklopili nekakav ugovor o naplati usluga preko računa a1. Budući je očito da ova tvrtka vara korisnike a1 bi trebao raskinuti taj ugovor, a ne lopovima držati ljestve.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@besnopile , vjerojatno ne može jer se i A1 sms poruke na brojeve 13xxx smatraju kao premijum poruke, mada su besplatne.

Ono kaj ti možeš uraditi ako imaš android 11 (ili 10 i 9)- odeš u Postavke>Aplikacije>Poseban pristup i odabereš ovo na slikama (moraš odabrati i aplikaciju koja ti služi za poruke). Ali, onda nećeš imati pristup ni A1 sms brojevima 13xxx (provjera stanja računa i sl)

 

Dobra je i opcija Uvijek pitaj. To znači da ćeš moći dobivati poruke s dodanom vrijednosti, ali će te uvijek pitati prije slanja, tj. dobit ćeš pop up upozorenje da je moguća naplata

Razina korisnika 2
Bedž +2

@Ira27 @besnopile,

Operater Vam u svakom trenutku stavlja na raspolaganje korištenje zabrane slanja SMS-a prema vanjskim pružateljima usluga. To se ne stavlja automatizmom jer Vam operater neće proaktivno onemogućiti korištenje neke od usluga.

Kavopija znam i ne smatram da je to u redu jer se zloupotrebljava! Isto kao sto je sada po difoltu roaming iskljucen (nije bio u pocetku!) tako bi i ovo MORALO biti iskljuceno, a svatko ako zeli to moze ukljuciti. To bi bilo pravedno i posteno. Sve drugo je laz. A tu zabranu ti spomenu tek kad te oderu. Zasto je ne ponude odmah po sklapanju ugovora? Kladim se da bi 99,99% ljudi to iskoristilo.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Ira27 , znaš li koliko ljudi na svijetu (da, globalno, na cijelom svijetu) koristi Vipnetovu aplikaciju sms parking? I sad bi ti da Vipnet (A1) uskrati korištenje svoje popularne aplikacije u državi gdje je ona i stvorena? 😋😛

Razina korisnika 7
Bedž +3

Možda ovo? Nešto nehotično aktivirala, odgovorila, primaš neke poruke, slike itd.?

 

Da sam bar nešto aktivirala. Ništa ništa. Doslovno sam na mobu samo zbog maila. Nikakve obavijesti da će mi nešto dodatno naplatit. Probat ću ih nazvati. Hvala na pomoći. 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Jel dobivaš neke poruke, u vidu neke pretplate, poruka, slika i kao gore navedeno? Malo je čudno da ti naplaćuju i skidaju za ništa!. Nazovi A1 SZK čim prije i prijavi da ne počnu dalje skidat.

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Pam520  Molim te javi se NTH mobile telefonskim putem, s njima možeš provjeriti što ti je točno aktivno i ukinuti isključivo preko njih budući da se ne radi o A1 uslugama.

A1 meni ispostavlja račun u kojem me tereti za lopovluk NTH Mobile s kojim ja nemam nikakve veze, ali ima A1 koji to dopušta! Platit ću samo dio računa koji se odnosi na usluge A1 a ne i dio koji je pljačka iz NTH i A1 ću uložiti prigovor na račun i izričito upozoriti da su pljačkaškoj tvrtci NTH omogućili da okrada korisnika A1 usluga bez njegove izričite privole! Ako A1 ne uvaži moj prigovor prijavit ću ih HAKOM-u za prevaru jer mi uz usluge koje oni pružaju žele naplatiti nešto što nisam naručio: pljačku od strane NTH Mobile. Tako ću s mog računa za A1 usluge otresti parazita NTH Mobile za kojeg mi A1 želi oteti novac! A nakon toga ću promijeniti operatora jer A1 više nije dostojan moga povjerenja zato što je s tim parazitom sklopio prljav posao. Nitko mi neće naplatiti nešto na što nisam pristao. U nastavku postupak za prigovor operatoru i prijavu HAKOM-u.

Postupak žalbe 

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti rješava sporove između operatora i korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga isključivo nakon dovršenog postupka kod operatora, na temelju pisanog zahtjeva za rješavanje spora i pripadajuće dokumentacije.

Ako ste korisnik javno dostupnih elektroničkih komunikacijskih usluga i želite se požaliti na iznos računa, kakvoću pružene usluge, povredu odredaba ugovora ili povredu prava u vezi sa zaštitom pristupa otvorenom internetu, potrebno je slijediti zakonom utvrđene procedure kako biste u slučaju za Vas nepovoljnog rješenja operatora mogli pisanim putem podnijeti zahtjev za rješavanje spora HAKOM-u.

Kako se žaliti, kome i kada?

I faza – rješavanje prigovora kod operatora u prvostupanjskom postupku

Kako?

PISANI PRIGOVOR s jasno opisanim razlogom prigovora

Kome?

NADLEŽNOJ SLUŽBI SVOG OPERATORA – upute daje operator

Kada?

ROKOVI:

  • 30 dana od dana dospijeća računa
  • 30 dana od dana pružanja usluge
  • 15 dana u svim drugim slučajevima od saznanja za radnju ili propust operatora

Što još svakako trebate učiniti :

PLAĆANJE RAČUNA

U roku dospijeća plaćanja računa uplatiti nesporni dio računa ili prosječni iznos zaduženja u razdoblju od najviše tri mjeseca prije razdoblja na koji se odnosi prigovor.

Rok rješavanja!

Operator javno dostupnih elektroničkih komunikacijskih usluga obvezan je dostaviti pisani odgovor korisniku u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.

NAPOMENA:

Ukoliko operator ne odgovori na vaš prigovor u zakonskom roku od 15 dana imate mogućnost uputiti Zahtjev za rješavanje spora HAKOM-u te je potrebno priložiti prigovor za koji niste zaprimili odgovor.

II faza - rješavanje prigovora kod operatora u drugostupanjskom postupku

U slučaju da niste zadovoljni rješenjem Vašeg prigovora u prvostupanjskom postupku postupite po uputi operatora i uložite reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije svog operatora 30 dana od dana dostavljanja pisanog odgovora.

Rok rješavanja!

Povjerenstvo za reklamacije obvezno je dostaviti pisani odgovor korisniku u roku od 30 dana od dana zaprimanja njegove reklamacije.

III faza - Postupak pri Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti

U slučaju za Vas neprihvatljivog rješenja Povjerenstva operatora, u roku od 30 dana od zaprimanja odgovora Povjerenstva možete podnijeti pisani zahtjev:

a) putem pošte na adresu:

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti
Ulica Roberta Frangeša-Mihanovića 9
10 110 Zagreb

b) elektroničkim putem (e-Žalbe)

c) Fax. + 385 (0)1 700 70 70

Rok rješavanja!

HAKOM donosi odluku ili rješenje o podnesenom zahtjevu korisnika za rješavanjem spora u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 60 dana od dana podnošenja potpunog zahtjeva za rješavanjem spora.

OBVEZNO PRILOŽITI: 

  • Zahtjev za rješavanje spora
  • Preslika reklamacije povjerenstvu operatora i odgovor povjerenstva
  • Preslika prigovora operatoru i odgovor operatora na prigovor
  • Preslika spornog računa
  • Preslika ispisa pozvanih brojeva
  • Preslike ostale raspoložive dokumentacije (ugovor, zahtjev, rezultate mjerenja putem HAKOMetra)

***Napomene vezane uz prilaganje datoteka prilikom podnošenja zahtjeva za rješavanje spora elektronskim putem pri Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti

  • Napomena 1. Ukoliko zahtjev za rješavanje spora podnosite putem aplikacije e-žalbe moguće je priložiti maksimalno 10 pojedinačnih elektronskih datoteka u slikovnom (png, jpg itd.), MS Office (doc, docx, xls, xlsx itd.) i pdf formatu s tim da ukupna veličina predmetnih datoteka ne prelazi 10 MB. Ako dostavljate dokumente u slikovnom formatu, potrebno je uslikati samo dokument s jasno vidljivim sadržajem.
  • Napomena 2U slučaju da je iz dostavljenog zahjeva za rješavanje spora koji ste podnijeli putem aplikacije e-žalbe vidljivo da niste prošli gore propisani postupak prigovaranja kod operatora i niste dostavili potrebnu dokumentaciju vaš zahtjev će biti odbijen uz pojašnjenje što je potrebno dostaviti kako bi vaš zahtjev bio valjan.

U okviru ovlasti HAKOM-a propisanoj člankom 154. Zakona o elektroničkim komunikacijama, HAKOM obrađuje osobne podatke podnositelja zahtjeva za rješavanje spora isključivo u svrhu rješavanja sporova između korisnika i operatora javno dostupnih elektroničkih komunikacijskih usluga. Podaci koji se obrađuju u svrhu rješavanja ovih sporova čuvaju se u rokovima utvrđenim Posebnim popisom arhivskog i registraturnog gradiva HAKOM-a. Više o obradi osobnih podataka, kontakt podacima i pravima možete pronaći na sljedećoj poveznici.


Možete nas kontaktirati putem telefona u vremenu od 09:00 - 11:30
od ponedjeljka do petka pozivom na kontakte

 

@A1_Darka,

da li A1 može na zahtjev korisnika, za pretplatnički broj, blokirati prijam i slanje SMS poruka s dodatnom vrijednosti Hvala!

A1 može na vašem broju blokirati slanje SMS poruka na tzv. kratke brojeve i to na vaš zahtjev preko Službe za korisnike 0800091091 no u tom slučaju preko mobitela nećete moći plaćati ni parkiranje. Služba za korisnike A1 će vam na vaš upit reći datum slanja tog SMS-a.

Pa dobro kako je moguće da nas ne štitite od ove gamadi! Nikakvu poruku nismo poslali niti smo ikakve igrice igrali, zakačili su nam se na broj i sve je tobože 06.10. skinuto...ništa prije ni poslje toga...pa to je prestrašno što nam radite! Sramota od firme! ZAŠTITITE SVOJE KUPCE AKO IMATE OBRAZA!!!!!

 

@A1_Darka,

da li A1 može na zahtjev korisnika, za pretplatnički broj, blokirati prijam i slanje SMS poruka s dodatnom vrijednosti Hvala!

Odgovori