Riješeno

Non stop social - problem

  • 8 November 2021
  • 2 odgovora
  • 202 pregleda

Pozdrav,

uključio sam NON STOP SOCIAL opciju uz Spikalicu, te mi je nakon pola sata korištenja Instagrama i TikTok aplikacije skinuto 140 MB podatkovnog prometa s tarife, iako mi je dostupna potrošnja i preko mobitela pa mogu vidjeti na kojim sam aplikacija boravio, te nisam ulazio u nikakve reklame ili linkove koje vode van tih aplikacija. Zanima me može li se nekako zaustaviti potrošnja iz tarife kada koristim dostupne aplikacije iz NON STOP SOCIAL opcije?

icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 12 November 2021, 19:15

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 6
Bedž +6

Hmm, mislim da moraš srediti postavke u tim aplikacijama, nešto u vezi automatskog pokretanja videozapisa, jer bez obzira kaj ti ne klikneš na oglas, ako ti se isti sam pokrene kad skrolaš kroz app (ono-vidiš da se nešt giba, giba, tak je meni na YouTubeu, ali ja imam Fletericu i uopće me nije briga koliko prometa potrošim bilo gdje),mislim da se to računa kao i da si kliknuo na oglas. 

Razina korisnika 2
Bedž +3

Bok @ivanmg98

oglasi unutar aplikacija ne ulaze u podatkovni promet aplikacije pa svakako obrati pozornost na njih. Dodatno, treba imati na umu da se tijekom korištenja aplikacija koje pokriva ova opcija ne zaustavljaju redovni update-i drugih aplikacija. Update i sinkronizacija drugih aplikacija troše podatkovni promet iz tarife i drugih internet opcija, osim ako u postavkama uređaja nije definirano drugačije.

Odgovori