Riješeno

Nezadovoljstvo

  • 5 April 2021
  • 1 odgovor
  • 253 pregleda

Pozdrav,

Zelim opisati svoje užasno iskustvo s A1. U 2.mjesecu 2020. Mi je istekla tarifa. Ta tarifa nije bila na moje ime, nego na bratovo. I tada sam nazvala službu za korisnike i dogovorila tarifu samo (bez uredaja) ali mi nije recena nikakva ugovorna obveza. Stalno citam "bez ugovorne obveze" na tv-u itd. Pa se nisam bas ni obazirala na to previse. Ali svejedno vjerujem da ako se ugovara nesto na moje ime da ja moram biti informirana o tome!

8.mjesec 2020 zovem sluzbu za korisnike jer mi svaki mjesec dolaze razliciti racuni, dogovorila sam pretplatu za 189 kn a dobivam jedan mjesec 190 kn, pa 230 kn, pa 200 kn itd. Nije mi bilo jasno zasto kada nisam imala nikakvih troskova izvan tarife. 

Sekretarica mi kaze da imam dug od 399 kn iz 1.mjeseca 2020 kada nista nije bilo na moje ime (ni brat nema nikakvih dugova).

I tako nekako uspijem doci do sluzbe za korisnike. Oni pak nista ne znaju. Odem u poslovnicu, pisem prigovor za sve to. To je bio 9.mjesec 2020. 

Nema odgovora.

10.mjesec opet.

Nema odgovora. Saljem mailove, zovem.. nista..

Cak nigdje nije zabiljezeno da sam pisala prigovor?!?

U prigovoru sam napisala da izvade iz arhive snimku poziva gdje je agent meni rekao da je ugovor na 24 mjeseca i gdje sam ja pristala..

Ovaj "dug" od 399 kn se "maknuo" ali ovo nista. 

Vise mi se neda cekati.

Ako ne dobijem odgovor slijede druge posljedice. Ovo je sramotno. 

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanL 5 April 2021, 13:13

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1
Bedž +3

@Paula1711, za provjeru nam molim te OVDJE pošalji svoje podatke, broj i e-mail adresu s koje se javljala.

Odgovori