Riješeno

Neradi jedna fiksna linija

  • 23 January 2021
  • 5 odgovora
  • 137 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora

Od uključenja 08.01.2021. evo do danas nije rješen problem sa jednom fiksnom linijom os strane A1. Kontaktirana korisnička sližba barem deset puta i poslana dva Maila na koja niko nije odgovorio niti me uopče kontaktirao.

Jučer izašao tehničar na izvid za koji smo čekali četri dana i opet ništa od potpune usluge.

icon

Najbolji odgovor od A1_Ana 23 January 2021, 15:57

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 4
Bedž +3

Nešto ipak pokušavaju kada je bio tehničar. Na kojoj si tehnologiji, bakrenoj parici? Nekako mi zvuči kao problemi s HT-om kada toliko traje. A mail imaju 15 dana rok da ti nešto odgovore, makar i da ti samo jave da rade još na tome kako bi zadovoljili formu.

Bili smo na HT-u prešli na optiku od A1. Stvarno podrška 0 bodova.

Razina korisnika 2
Bedž +1

@Rober žao mi je što si stekao takav dojam. Molim te pošalji nam privatnu poruku OVDJE  sa svojim podacima (OIB ili šifra pretplatnika) te kontakt brojem kako bismo mogli napraviti provjeru s našim tehničarima. 

Razina korisnika 4
Bedž +3

A što je tehničar naveo? Po tagovima ima samo telefonija - jel internet radi? Mislim, u svakom slučaju im je očito u nekakvom procesu i ovakvo prepisivanje na forumu neće ništa prije riješiti problem ali sam već pomalo znatiželjan :)

Znači imamo internet, tv, i dva telefonska broja preko optike od A1. Neradi jedna telefonska linija sa nje se može zvati ali dolazni pozivi ne prolaze, svaki put javi se poruka osoba se ne može javiti nazovite kasnije. Tehničar je utvrdio da je oprema u redu i instalacije, da je kod njih problem u nekakvim postavkama. A tu liniju koriste ženini roditelji koji nemaju mobitele tak da je problem ako ih neko treba ne može ih se dobiti. Sve bi ja progutao ali da ne mogu to rješiti za 16 dana, sramota.

Odgovori