PITANJE

Neprofesionalizam, neodgovornost i nepostivanje ugovora

  • 16 June 2022
  • 5 odgovora
  • 132 pregleda

Radi se o produljenju ugovora, imam vec 8 godina ugovor u A1 i ovo je valjda peto produljenje.

Uz produljenje uzela sam uredjaj Xiaomi 12 256 GB uz koji je kao poklon dolazio sat Xiaomi Active 1.

 

Narudzbu sam napravila preko weba, dobila potvrdu o svemu na mail, medjutim, kad sam vidjela potvrdu shvatila sam da je kao adresa dostava ostala moja stara adresa (udala sam se u medjuvremenu i preselila). 

Narudzba je napravljena subotom, odmah sam u ponedjeljak rano ujutro zvala sluzbu za korisnike, objasnila situaciju, pitala moze li se promijeniti adresa dostave  i dobila usmenu potvrdu vise puta od agenta da se nemam razloga brinuti, da je adresa sada promijenjena i da ce paket stici na pravu adresu.

 

Nakon 4 dana bez ikakvih obavijesti, dobivam poziv od dostavljaca koji me pita jesam li na adresi dostave  i zasto nema nikoga tamo. Pitam ga koja je adresa, on spomene moju staru adresu (ulicu i broj) ali u totalno drugom mjestu koje je udaljeno od mog sela nekih 20 kilometara.

 

Dakle, oni ne da nisu promijenili adresu u moju pravu adresu, nego su jos na pocetku poslali u krivi grad. Posiljku su iduci dan preusmjerili na moju  staru adresu, naravno mene nije bilo tamo i nisam u mogucnosti doci, stoga je vracena u postanski ured  u mom selu, gdje je stajala 5 radnih dana te se tek onda vratila nazad posiljatelju. 

 

Dakle, proslo je vec 15 ili 16 dana, posiljka se vratila nazad. 

 

Zovem sluzbu za korisnike, agentica se ispricava radi greske te me pita da se odlucim izmedju dvije opcije. Ili da ponovimo istu narudzbu ali na ispravnu novu adresu, ili da odustanem od svega.

 

Prihvatim da se ponovi narudzba, pet puta potvrdim da je to ispravna adresa  i dobivam garanciju od agentice da ce ovaj puta biti kako treba. 

 

Prolazi jos 5 dana bez ikakve obavijesti, da bi ponovno zvala korisnicku sluzbu gdje su mi rekli da je nemoguce poslati posiljku jer vise ne nude sat uz taj mobitel  jer ga kao nemaju na stanju nego za istu identicnu cijenu dobijem samo mobitel.

 

Pozalim se kako je to neposteno i nekorektno, sat vrijedi 1300 kn sam po sebi, a ja sam zapravo samo ponovila istu narudzbu i ne vidim nacina kako  je moguce da moj sat nestane, pa nije ga postar ukrao iz mog paketa.

 

Na sve to me izignoriraju u sluzbi, ponude mi popust od 50% nize cijene ovomjesecnog racuna, sto je nekih 110 kn.

 

Kako je fer kompenzirati poklon od 1300 kn sa 110 kn? Nakon 8 godina ugovora ovo je hvala za vjernost?

 

Kako je moguce da oni smiju neispostivati dogovorene uvjete produljenja? U slucaju da ja ne ispostujem svoju stranu i ne platim racune oni bi automatski pokrenuli ovrhu.

 

Dakle oni su garantirali i za promjenu adrese prvog paketa, nisu napravili, oni su garantirali za ponovno slanje, nisu napravili.

 

Za sve ovo postoje audio zapisi razgovora jer kako oni sami kazu, svaki razgovor se snima, tako da postoje jasni dokazi da se vidi kako su ne slagali i nisu ispostovali dogovor.

 

Spremna sam otici korak dalje ako treba i na sud, smatram da je ovo nekorektno i nelegalno, ako je nesto ugovoreno to obje strane trebaju ispostovati.

 

9 dana cekam odgovor, nisu se udostojili nista napisati niti  nazvati.

 

Ukupno je proslo skoro 30 dana, a lijepi pise da je rok isporuke 2-5 dana. Imate li kakav savjet?

 


Odgovora 5

Razina korisnika 6
Bedž +6

Mda...ovog posta ne bi bilo i ti bi sad fino bila vlasnica i mobitela i sata da si napravila ono kaj i piše u Uvjetima korištenja A1 usluga: kod svake promjene podataka obavijestiti A1.Uz predočenje fizičkih dokaza (osobne i sl.)

Razina korisnika 6
Bedž +1

Ako računi ti dolaze na novu adresu onda imaju tvoje nove podatke samo očito ne brišu stare pa se događaju takve stvari. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Računi joj vjerojatno dolaze na mejl ili u app, a tamo nije toliko bitna fizička adresa. Za dostavu je.

Samoo, ja još nisam doživjela da promjena osobnih podataka u bilo kojem IT sustavu ne prebriše stare podatke.🙄

Razina korisnika 6
Bedž +1

Ja jesam promijenio podatke ali još uvijek su i stari u sustavu.

Bedž

Pozdrav Mbla1992, prije svega mi je žao na iskazanom nezadovoljstvu te na cjelokupnoj situaciji s dostavom uređaja. :( Siguran sam da bih se i ja tako osjećao da sam na tvome mjestu. :/ Rado ću za tebe napraviti detaljnu provjeru u samom sustavu. Molim te da mi se u tu svrhu javiš privatnom porukom sa svojim podacima. 

Odgovori