Riješeno

Neopravdano isključenje broja

  • 9 Listopad 2017
  • 3 odgovora
  • 264 pregleda

Račun je plaćen na vrijeme , ali nije uvažen ni proknjižen unatoč dokazu o uplati koji je više puta dostavljen e-mailom.
Ne mogu vjerovati da nitko ne reagira, nakon 20 godina pretplatničkog odnosa nema ni odgovora, a kamoli uključenja, napominjem, nije bilo duga, račun je na vrijeme plaćen. LP, Ira
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 9 Listopad 2017, 16:05

Hvala, idem još na FB messenger, mada sam slala preko maila 2x , u poslovnici 1x i zvala SZK 3x, svi obećavaju a nema uključenja, na mojoj uplati je bio krivi samo poziv na br. kao i mnogo puta prije, moram bolje pripaziti ubuduće, hvala i lp, Ira

Možeš nam se s podacima o liniji javiti i u INBOX pa ću ti dodatno sve provjeriti 😉
Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 7
Ako si poslala na mail SZK treba i do 15 dana da dođeš na red da ti ga pročitaju i provjere. Ne brini se, ako je plaćeno, već će biti proknjiženo. U najgorem slučaju doći će ti opomena pa ćeš im se javiti po njoj. Vjerojatno će i ovdje netko od ekipe s vezama naletjeti pa će ti se javiti da im pošalješ podatke da ti provjere. Možeš ih kontaktirati i preko FB messengera, tamo su relativno brzi i isto im odmah možeš poslati potvrdu...

Sad vidim da su te oni zbog tog navodnog dugovanja isključili... Zasjedni na telefon SZK, čekaj dok se ne jave i ne popuštaj dok ti ne potvrde da je sve ok i da će te uključiti. Kod ovakvih hitnih slučajeva od pismene prepiske nema ti koristi jer ona dugo traje.
Hvala, idem još na FB messenger, mada sam slala preko maila 2x , u poslovnici 1x i zvala SZK 3x, svi obećavaju a nema uključenja, na mojoj uplati je bio krivi samo poziv na br. kao i mnogo puta prije, moram bolje pripaziti ubuduće, hvala i lp, Ira
Razina korisnika 3
Hvala, idem još na FB messenger, mada sam slala preko maila 2x , u poslovnici 1x i zvala SZK 3x, svi obećavaju a nema uključenja, na mojoj uplati je bio krivi samo poziv na br. kao i mnogo puta prije, moram bolje pripaziti ubuduće, hvala i lp, Ira
Možeš nam se s podacima o liniji javiti i u INBOX pa ću ti dodatno sve provjeriti 😉

Odgovori