Negativno iskustvo
MI SMO OD 11.3., KADA JE INSTALIRAN MODEM, BEZ TELEFONSKE USLUGE I DOBIVAMO RAČUNE I OD ISKONA I OD A1. U OVIMA OD A1 VELIKODUŠNO PIŠE DA SLOBODNO ZANEMARIMO RAČUN ZBOG NEPOTPUNE USLUGE (IAKO JE PO UGOVORU PRVIH 6 MJESECI PRETPLATA BESPLATNA UZ IZUZETAK DODATNIH USLUGA).
Izgleda da nam jedino preostaje žaliti se HAKOM-u i Udruzi za zaštitu potrošača i svima toplo preporučiti da izbjegavaju A1 u kojem se "loptaju" s korisnicima na, najblaže rečeno, bezobrazan način.
žao mi je radi situacije u kojoj si se našao. Možeš nam poslati privatnu poruku OVDJE sa svojim podacima kako bismo sve dodatno provjerili i što prije riješili.
Poštovani dali ovaj broj koristi A1 01 6374 140 dana 20.12.2021 g negdje oko 15 h nazvo je me dotični gospodin pitao vi ste .... na moj odgovor da nastavio je imate kod nas više usluga i onda je pričao nešto nesuvislo . Na moje pitanje pošto sam bio na poslu dali može skratiti što je . Rekao je evo gospon skratiču i tu tu tu prekinuo mi vezu ja ču ovo istjerati na čisto radi puno manje gluposti sam prošo iz t-coma . Mislim da je kekao Bojan koja je zo hrabrost bahstost i bezobrazluk . Nisam ničim vezan za vas ni hom boksom ni kučnim internetom ni mobitelom želim njegov broj
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.