Nebulozan iznos potrosnje na fiksnoj liniji u tekucem mjesecu

  • 21 September 2017
  • 5 odgovora
  • 284 pregleda

Pozdrav svima,
nedavno sam primjetio da kod provjere potrosnje u tekucem mjesecu na moj.vip.hr sustav daje nebulozno visoke iznose potrosnje na fiksnoj liniji (5k kuna+) dok u popisima razgovora imam dva lokalna poziva od sve skupa nesto vise od dvije minute, sto je u redu jer fiksni telefon skoro pa i ne koristim. Koliko onda kosta minuta razgovora, 2.500kn?! LOL
SZK sam zvao, nakon maratonskih cekanja od 10-15 minuta (jos jedan 'specijalitet' VIP-a) pricam s agentima prvo na racunima pa na tehnickoj podrsci, naravno nitko nista ne zna i moraju provjeriti pa ce mi javiti..jos uvijek cekam, proslo je vise od 24h.
Da li je to 'rutinski' kvar ili bug u sustavu ili me ceka neugodno iznenadjenje na iducem racunu?

Odgovora 5

pozdrav ! a ja mislio da sam ja jedini koji ima problem sa fix tel računom za tekući mjesec ? moj iznos (za sada je zanemarivo mali) , ali takve probleme kao što imamo ja i Vi moraju se OZBILJNO ISPITATI , zašto se to događa ? GOSPODO IZ VIPA IMATE OZBILJAN PROBLEM !!!!!!! ALOOOOOO!!!!!
Razina korisnika 7
Bedž +3
Sigurno nije netko ručno napumpao trenutno iznos potrošnje. 😃 Bug u sustavu, zna se često dogoditi kad se rade nadogradnje. Zna se dogoditi i da se ne može logirati ali probaš nakon par sati ili drugi dan i sve je ok. Uobičajeno (nažalost) i kod drugih operatera, nikakav spektakl. Sustav, automatika, sve je to podložno kvarovima i trenutnim bugovima koji se ažuriraju.
gogsy! slažem se što si napisao ,ali treba platiti povećani račun i onda čekati dali će se netko smilovati da to sve popravi i dovede u red , a mi MOLITI BOGA kada i kako će nam se vratiti materijalna šteta (novac iz đepa) . LP
moj slučaj je još dodatno GLUP, ako sam zvao fixni taj i taj broj, onda ga i trebam dobiti , a ne neki 100 - ti i to mobtel ????? tu su prekršene OSNOVE TELEFONIJE !! pa zato postoje brojevi ,da se razlikuje korisnik od korisnika !!!!!!!! što mene briga za bugove kod operatera ?????? , znači da mi moramo imati obzira prema operateru , a on nemože napraviti osnove telefonskog razgovora ??? LP
Sigurno nije netko ručno napumpao trenutno iznos potrošnje. 😃 Bug u sustavu, zna se često dogoditi kad se rade nadogradnje. Zna se dogoditi i da se ne može logirati ali probaš nakon par sati ili drugi dan i sve je ok. Uobičajeno (nažalost) i kod drugih operatera, nikakav spektakl. Sustav, automatika, sve je to podložno kvarovima i trenutnim bugovima koji se ažuriraju.

Nadam se da si u pravu..no taj iznos me bode u oci vec treci dan, SZK jos uvijek 'rjesava' moj ticket, i dalje nitko nista ne zna..jasno mi je da su bugovi redovna pojava (NB nikad prije nisam imao slican problem kod drugih providera) ali svejedno, prilicno sam razocaran VIP-om kao 'premium' providerom jer vidim da njihova usluga, prvenstveno briga o korisnicima (poslovnim, na preplati, koji redovito placaju racune) nije nista kvalitetnija od konkurencije jer pruzaju minimalno, tocno toliko koliko treba da ne razmisljam o prelasku ali ne i da produljim ugovor kad bude pred istekom.

Odgovori