Riješeno

Ne dolazi mi račun

  • 18 January 2021
  • 6 odgovora
  • 594 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 4 odgovora

Nikako da mi stigne na kućnu adresu račun za flatbox duo. Dospiječe računa je bilo 15.01 ali ja nikako da dobijem račun kako bih ga mogao platiti. Slao sam mail službi za korisnike, ali nitko ne odgovara. Pokušao sam nazvati, ali agenta je nemoguće dobiti. I što da ja sad radim kad mi operater sam ne šalje račun?

icon

Najbolji odgovor od relativity 18 January 2021, 13:06

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 6
Bedž +4

Sve informacije o potrošnji i računu mogu se pronaći na portalu  moj A1 ili putem istoimene mobilne aplikacije.

“ Sve informacije o potrošnji i računu mogu se pronaći na portalu  moj A1 ili putem istoimene mobilne aplikacije. “

Da, i? Vidim da mi je dospiječe tog računa bilo 15.01. Tj. trebalo ga je platiti do 15.01. Ali nisam nikada dobio račun. Na koji način mi pomaže Vaš odgovor?

Razina korisnika 6
Bedž +4

Na način da se mogu vidjeti podaci potrebni za plaćanje računa (poziv na broj, IBAN itd.) kao i 2D kod za brže plaćanje računa putem mobilnog bankarstva, a također je moguće i platiti račun kreditnom karticom (sve putem moj A1).

Na način da se mogu vidjeti podaci potrebni za plaćanje računa (poziv na broj, IBAN itd.) kao i 2D kod za brže plaćanje računa putem mobilnog bankarstva, a također je moguće i platiti račun kreditnom karticom (sve putem moj A1).


Mobilno bankarstvo nemam, a plaćanje karticama je defektno izgleda jer ne želi iči dalje od corvuspay stranice. Tj ostane vječno na toj stranici

 

Razina korisnika 6
Bedž +4

Ah, kvaliteta A1, što reći, nije ni prvi ni posljednji put da šteka, pokušaj sutra. Ukoliko platiš račun do kraja mjeseca, neće ti stići opomena.

Ukoliko ne koristiš mobilno bankarstvo mogu ti preporučiti aplikaciju "ePošta" putem koje je moguće platiti sve račune kreditnom karticom jednostavnim skeniranjem 2D koda. Za korištenje je potrebno obaviti registraciju koja traje neki period tako da ti trenutno nije od koristi, ali može biti u budućnosti :-)

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @Duxcro, pošalji nam privatnu poruku OVDJE . Provjerit ćemo što se dogodilo s računom. 

Odgovori