Riješeno

Napalačen neuspostavljeni poziv

  • 19 December 2022
  • 3 odgovora
  • 177 pregleda

Razina korisnika 2
Bedž +2

imam broj na bonove koji koristim samo za pačanje parkinga ili kod nekih web narudžbi
Jutros sam vidio propušten poziv sa broja +385 95 326 5703 poziv naravno nije naveden u imeniku

kako nisam imao kuna na računu nisam mogao uzvratiti poziv pa sam sa mobilnog bankarstva kupio bon od 30kn  da vi uzvratio poziv telefon je zvonio ali mi se nitko nije javio

ono što me začudilo je slijedeće
dok sam čekao da se neko javi na zaslonu sam bidio da mi sekunde idu kao da je veza već uspostavljena i kao razgovaram sekunde su išle. kako se nije niko javio prekinuo sam vezu i provjerom stanja sam vidio da su mi se kune sa računa skinule iako je kod poziva bio ton koji označava je telefon s druge strane zvoni…

 

kako je moguće da se naplata počinje dok joij veza nije uspostavljena dok u slušalici samo zvoni

icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 25 December 2022, 14:16

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav,

ako nemaš aktivnu tarifu naplaćena je samo uspostava poziva 0.35 kn, ali vjerojatno si imao upaljene mobilne podatke pa su ti na to potrošene kune.

Razina korisnika 2
Bedž +2

Ne nemam tatifu aktiviranu …

Imam u mobitelu pretpkatničku sim karticu koja mi je glavna te drugu sim karticu koja je na bonove te nju koristim za pkačanje parkinga i taj broj dajem kod naruđbi proizvoda preko raznoraznih  web shopova

Uspostava poziva se napkačuje kad se  drga strana javi. Kod mene je pizvani broj samo zvonio i prekinuo sam poziv prije negošto se druga strana javila a provjerom stanja računa preko kosa *101# prije i poslije poziva primjetio sam da su mi se kune skinule sa računa…

 

Što se tiće interneta, ne mogu imati istovremeno upaljen internet na obadvije sim kartice. Upaljen mi je internet samo na sim 1 karzici to mi je pretpkatnička sim kartica, dok sam na sim 2 kartici koja je na bonove obrisao internet i mms postavke tako da internet promet sigurno nije u pitanju

Razina korisnika 2
Bedž +3

@pero1985 pozdrav! 

Određenom se tarifom na svom broju ipak koristiš, nije moguće koristiti uslugu bez tarife. Ako nisi podnio zahtjev za aktivacijom jedne od tarifa/opcija iz naše ponude, na broju ti je aktivirana Start tarifa, koja je ujedno i početna tarifa, za koju se ne naplaćuje naknada za korištenje no sve usluge na tarifi naplaćuju se sukladno cjeniku Start tarife. Predlažem da nam u svrhu konkretne provjere tvog broja, isti dostaviš OVDJE . Ne volimo govoriti unaprijed i napamet, više volimo zaključke donositi na temelju adekvatno izvršene provjere :) 

Odgovori