Riješeno

Nadoplata računa

  • 22 January 2022
  • 3 odgovora
  • 200 pregleda

Pozdrav, jučer sam kupila bon od 90 kn. Inače koristim tarifu sheralica od 79kn. Danas mi je istekla stara tarifa u 12 sati i piše kako mi je isključena tarifa zbog nedostatka novaca. Na aplikaciji mi piše da imam 29, 31 kn, a jučer sam nadoplatila 90kn, može li mi netko objasniti kako je nestao odjednom novac?

icon

Najbolji odgovor od nickno 22 January 2022, 15:17

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Milca bok, možeš li nam poslati OVDJE svoj broj mobitela za provjeru?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Nazoveš SZK na 0800 091 091 i pitaš njih kam su nestali tvoji novci. 

Imaš li možda nekakvu pretplatu u Google trgovini, pa si to smetnula s uma. Moguće je i da si potrošila sav data paket iz tarife, pa ti se naplatilo daljnje surfanje. Ali mi to ne znamo, samo ti SZK može provjeriti što ti je naplaćeno.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Milca odgovorili smo ti na privatnu poruku pa bi bilo dobro postupiti po uputi.

Odgovori