Riješeno

Mozaik dodavanje nepoznatog korisnika

  • 29 November 2021
  • 2 odgovora
  • 746 pregleda

Razina korisnika 1
  • Aktivni forumaš početnik
  • 28 odgovora

Pozdrav, danas sam na SMS i email dobio obavijesti kako je u moj Mozaik dodan novi korisnik. Gospođu koja je dodana uopće ne poznajem i neznam kak je uopće moguće da je dodana u moj Mozaik, pogotovo bez mog dopuštenja. Šaljem screenshot obavijesti i odgovora A1.

Što da radim?

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 29 November 2021, 23:26

Pogledaj original

Odgovora 2

Ma briga te, sad imas veci popust

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Becks20 tvoju objavu sam morala prilagoditi zbog zaštite privatnosti korisnika. Što se tiče MOZAIK-a, on kao takav nema vlasnika, a on je tu zbog ostvarivanja dodatnih pogodnosti. Uvjete korištenja možeš pronaći OVDJE. Ako bi htio napraviti promjene po pitanju MOZAIK povezivanja, možeš nam se javiti telefonski na 0800 091 091, putem potvrđene e-mail adrese na sluzba.za.korisnike@A1.hr ili putem WhatsApp-a na broj  +385913109100. 

Odgovori