Moj Vip aplikacija - rasprava

  • 2 June 2017
  • 64 odgovora
  • 8036 pregleda

Razina korisnika 4
Bok ekipo,

ako netko od vas koristi Moj Vip aplikaciju na svojem mobilnom uređaju (a vjerujem da koristite :8) slobodno napišite koje funkcionalnosti su vam od najveće pomoći.

Na primjer:

• gledate li samo trenutnu potrošnju (TPO)
• ili možda samo izdane račune
• obnavljate li nekome Vipme račun putem svog pretplatničkog računa
• ili aktivirate neke od opcija


Također, možete se slobodno raspisati što bi vam još više pomoglo da postoji u Moj Vip mobilnoj aplikaciji, npr. neka funkcionalnost ili bolji prikaz trenutne potrošnje, možda čak i ne treba trenutna potrošnja; bolji prikaz uključenih minuta/data prometa u tarifi, s PDVom / bez PDVa, ....

Za one koji ne znaju da postoji Moj Vip aplikacija mogućnost preuzimanja i više informacija možete pronaći OVDJE

Odgovora 64

Razina korisnika 6
Bedž +4
Mislio sam na korisnike fiksnih usluga, a ne mobilnih kako sam i napisao.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Kod mene ne vidi update, još uvijek 1.12.0 verzija. Preko štele ste dobili, priznajte. 😃
Razina korisnika 5
Kod mene ne vidi update, još uvijek 1.12.0 verzija. Preko štele ste dobili, priznajte. :D
haha .. naravno 🆒
Razina korisnika 6
Bedž +6
Lijepo minimalističko sučelje, super što je sav internet promet zbrojen u jednu liniju, zgodan je i onaj Moj Profil dio sa popisom svih aktivnih opcija u tarifi i to je u biti to. Ja sam se baš nadao i da će vratit natrag opciju da možeš vidjeti sav internet promet koji si potrošio taj mjesec (dakle i onaj besplatan), meni je to bio super interesantan podatak. Čovjeku daje osjećaj koliko prometa zaista troši i onda kada je internet besplatan a pošto VIP po onim uvjetima korištenja krije stotinu caka kada i taj besplatan internet može ograničit - super dođe za osobnu kontrolu. No ništa od toga...

p.s. one 3 točkice kao "wait" simbol je kriminalno loše izvedeno, točkice uopće ne blinkaju da bi osobi dale dojam da se nešto dešava i da pričeka već prvo što ti padne na pamet je da se aplikacija zablokirala i da je ugasiš i ponovno upališ.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Mora bit da puštaju malo pomalo jer kod mene ništa nova.
Razina korisnika 5
Bedž +2
Umene radi, ali trebalo mi je dok sam spohakontao kako se prebaciti na druge linije.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Mora bit da puštaju malo pomalo jer kod mene ništa nova.

More bit da puštaju al da ne puste. Još ništa kod mene... :D

Edit: ispraznio cache, pobrisao data, uninstall pa opet install i skine 1.12.0 verziju.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nema ni kod mene još...
Razina korisnika 5
Nema ni kod mene još...
Sve prema zaslugama 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
Eh da je po tome :lol: dobila bi je valjda prošle godine hahaha
Razina korisnika 7
Bedž +3
Vidim da su promijenili slike aplikacije u Playstoreu, ali od updatea i dalje ništa... Nema veze... Valjda će je bar usavršit i riješit bugove dok stigne i do mene.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Osim tih promjena, ništa novo niti kod mene.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Još uvijek ništa. A jučer na infu app-a u google play-u.



Danas promjena, piše ista verzija 1.12.0 ali updated sa 16.5. 2018. 😃
Razina korisnika 2
Kod mene 4 daba vidim u google story da je vip aplikacija azurirana..i da za sada sve radi..
Razina korisnika 2
Bedž +2
Hvala ekipa na feedbacku, samo nastavite tako :)

Mora bit da puštaju malo pomalo jer kod mene ništa nova.

Točno tako, roll out je još uvijek u tijeku.

Jutros izvršio nadogradnju aplikacije „Moj Vip „ ..i kod mene radi bez problema, dizajn novi..ma sve lijepo i krasno … ali….
Pitanje za „ nadležne „ iz Vip – a ….

Gdje je nestala opcija dijeljena megabajta ?

Ako ste ju ukinuli ..ok shvaćam, Vaše pravo … ali ne možete mi ju ukinuti sada kad sam platio tarifu „za chill „unaprijed za mjesec dana korištenja, ( a to još traje ), u kojoj je bilo uključeno dijeljenje megabajta.


Opcija je još uvijek dostupna, trebala bi biti u funkciji preko SMS poruke, kao i preko Moj Vip profila i aplikacije.
Razina korisnika 5
[quote=Vip_MIvan]Hvala ekipa na feedbacku, samo nastavite tako :)





Opcija je još uvijek dostupna, trebala bi biti u funkciji preko SMS poruke, kao i preko Moj Vip profila i aplikacije.


Hvala za odgovor na postavljeno pitanje.
Za SMS ne znam.. nisam probao niti koristio do sada a ovo drugo što si napisao „ preko Moj Vip profila i aplikacije“ …. Nije dostupno preko Moj VIP aplikacije ( ili ja ne vidim dobro ili sam totalno informatički nepismen ) ali te opcije nigdje nema .
Obično sam uvijek u pravu .... u stvari kad bolje razmislim .uvijek sam u pravu .
Razina korisnika 2
Bedž +2
@razjaren - što se tiče slanja preko SMS poruke, prvo pošalješ poruku s iznosom MB koje želiš poslati na broj 13290, formatiraš na način da brojem staviš cifru i onda MB bez razmaka. Nakon toga dobiješ odgovor gdje te se pita na koji broj želiš poslati, tu odgovoriš samo s brojem u standardnom formatu bez HR predbroja.

Na novoj aplikaciji, opcija bi ti se trebala ponuditi ako klikneš na onaj plus u donjem desnom kutu, tamo bi se trebala nalaziti i za pretplatnike i bonaše. U svakom slučaju, dostupna ti je i preko web verzije kojoj možeš pristupiti i preko moba. 🙂
Razina korisnika 6
Bedž +6
Ovi koji su nestrpljivi, ukucajte "mojvip apk" u google search i sa apkpure.com skinite 2.0 verziju (koja je tamo kako vidim). Apkpure je jedna od sigurnijih stranica za skidanje apk-ova, samo pripazite da kliknete na pravi download a ne da odete negdje na reklamu.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ne da mi se 😃 da je neka zanimljivija apk vjerojatno bi, ovo mi je čisto reda radi. Da nisam tu na forumu ne bi ni znala da ide redizajn. Najčešće uđem jedino da provjerim jel sve ok s računima... Ali eto, malo mi je bezveze ovo puštanje na kapaljku i zavlačenje. Ono ili je pusti ili nemoj.
To i PBZ radi... Već više od 6 mjeseci guraju dvije aplikacije paralelno, staru i novu. Pa brate mili, razvij aplikaciju, testiraj je detaljno u uskom krugu i pusti van kroz par dana. Ovakve stvari su mi samo totalna neozbiljnost.
Razina korisnika 5
@VIP_MIVAN , u pravu si nalazi se opcija „ dijeljenje megabajta „ tamo gdje si i napisao.
Hvala za info
Aplikacija radi za sad bez problema i čini mi se ok
Teška srca moram priznati … izgleda da ipak nisam uvijek u pravu ( nadam se da neće pasti snijeg nakon ove moje izjave ) 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
@acer112 - ja isto čekam, nije mi nikakva hića. Beta testerima valjda uvijek stigne zadnja, tako je to u vip-u. :D

@Sunasce - ja čekam aktivaciju RBA mKartice već 10 dana. Nazovu pa glupi savjet (isprazni cache, data, uninstall) pa kažem da sam to već 100x napravio pa opet ne zovu par dana i tako to. Sva pamet developera napustila državu pa nema tko rješavat te stvari. 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ovi su posebni kraljevi jer su beta verziju počeli naplaćivat po novoj cijeni iako nije skroz funkcionalna 😃 ali kao može se koristit stara dok ne bude ova kompletirana. I skuplje je naravno nego prije... Pamet.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Sletio update, na prvi pogled novo sučelje izgleda primamljivo. Navedeno iz mojeg posta na prvoj strani teme nije popravljeno, dakle volim vidjeti datum istek UO za fiksne linije, a ne vidi se. Ne volim iznenađenja, kad istekne UO i prestanu popusti kroz 24 pa račun ode u nebesa a naravno da nitko ne zove da kaže da ističe UO. Kad odem u svom profilu na "ostale fiksne usluge", vidim da imam trio na jednoj i duo na drugoj adresi. Bez datuma do kada sam ugovorno obvezan, bez podataka potrošnje internet prometa (ok, imam flat na fiksnoj ali ipak), bez podataka o pozivima fiksne telefonije). Bilo da se spojim na moj profil ili profile roditelja (prepaid), česta pojava "došlo je do greške, pokušajte ponovo" ili smrz app-a i prikaz tri točkice koje vrte. I da, plusić u dnu app-a (bilo na prepaid ili pretplatničkom profilu) nudi samo opcije "kupi bon" i "unesi bon".

Porođajne muke...
Razina korisnika 6
Bedž +6
Vidim da je izašla nova 2.0.1 verzija. Nova ikonica od appa, više nije crni "vip" već crveni vipov logo. I koliko vidim "wait" točkice o kojima sam pričo gore da ne blinkaju i nemaju animaciju - dobile su je i sad to već ljepše izgleda.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Upravo mi stiglo ažuriranje, ali kaže aplikacija podaci su trenutno nedostupni... Pričekat ću neko vrijeme, možda ih povuče. Sve u svemu ništa posebno, prijava otiskom prsta je ok, mada mi to ionako stoji (bar je prije stalo) uvijek prijavljeno.

Odgovori