Bok ekipo,
ako netko od vas koristi Moj Vip aplikaciju na svojem mobilnom uređaju (a vjerujem da koristite :8) slobodno napišite koje funkcionalnosti su vam od najveće pomoći.
Na primjer:
• gledate li samo trenutnu potrošnju (TPO)
• ili možda samo izdane račune
• obnavljate li nekome Vipme račun putem svog pretplatničkog računa
• ili aktivirate neke od opcija
Također, možete se slobodno raspisati što bi vam još više pomoglo da postoji u Moj Vip mobilnoj aplikaciji, npr. neka funkcionalnost ili bolji prikaz trenutne potrošnje, možda čak i ne treba trenutna potrošnja; bolji prikaz uključenih minuta/data prometa u tarifi, s PDVom / bez PDVa, ....
Za one koji ne znaju da postoji Moj Vip aplikacija mogućnost preuzimanja i više informacija možete pronaći OVDJE
Stranica 3 / 3
Ovi koji su nestrpljivi, ukucajte "mojvip apk" u google search i sa apkpure.com skinite 2.0 verziju (koja je tamo kako vidim). Apkpure je jedna od sigurnijih stranica za skidanje apk-ova, samo pripazite da kliknete na pravi download a ne da odete negdje na reklamu.
Vidim da je izašla nova 2.0.1 verzija. Nova ikonica od appa, više nije crni "vip" već crveni vipov logo. I koliko vidim "wait" točkice o kojima sam pričo gore da ne blinkaju i nemaju animaciju - dobile su je i sad to već ljepše izgleda.
A ja mislio da je do mene.. evo sad se 10x luđački pokušavam spojiti preko wifi-a i već si mislim da sam zaboravio password da nešto sa time nije u redu a kad ono app jednostavno je radi ako nisi spojen na mobilni internet od tog broja ..ccc
Kod mene 4 daba vidim u google story da je vip aplikacija azurirana..i da za sada sve radi..
haha .. naravno 🆒
[quote=Vip_MIvan]Hvala ekipa na feedbacku, samo nastavite tako :)
Opcija je još uvijek dostupna, trebala bi biti u funkciji preko SMS poruke, kao i preko Moj Vip profila i aplikacije.
Hvala za odgovor na postavljeno pitanje.
Za SMS ne znam.. nisam probao niti koristio do sada a ovo drugo što si napisao „ preko Moj Vip profila i aplikacije“ …. Nije dostupno preko Moj VIP aplikacije ( ili ja ne vidim dobro ili sam totalno informatički nepismen ) ali te opcije nigdje nema .
Obično sam uvijek u pravu .... u stvari kad bolje razmislim .uvijek sam u pravu .
Opcija je još uvijek dostupna, trebala bi biti u funkciji preko SMS poruke, kao i preko Moj Vip profila i aplikacije.
Hvala za odgovor na postavljeno pitanje.
Za SMS ne znam.. nisam probao niti koristio do sada a ovo drugo što si napisao „ preko Moj Vip profila i aplikacije“ …. Nije dostupno preko Moj VIP aplikacije ( ili ja ne vidim dobro ili sam totalno informatički nepismen ) ali te opcije nigdje nema .
Obično sam uvijek u pravu .... u stvari kad bolje razmislim .uvijek sam u pravu .
Meni je i dalje isto. Možda će mi od idućeg mjeseca biti samo jedan stupac za mb.
Evo kako meni od danas izgleda pregled potrošnje .?
Umene radi, ali trebalo mi je dok sam spohakontao kako se prebaciti na druge linije.
prije mjesec dana pokusao sam putem "moj vip" mobilne aplikacije promjeniti tarifu no usluga je bila nedostupna. naravno da djelatnica koju sam nazvao nije imala pojma (niti je smatrala da treba znati bilo sto o tome) zasto promjena tafifnog modela nije moguca, no promptno je rijesila problem. ukratko, zasto bi koristio aplikaciju koja ne radi u potpunost i koja se neredovito odrzava? LP
Monika, hvala na info, bio sam u totalnom mraku nemajući pojma da postoje "Master prava"; naime logično bi mi bilo (engl. common sense) da instaliranjem aplikacije te unošenjem log in podataka funkcionalnost bude potpuna. Blisko logici bi mi bilo i da operater prilikom poziva Vip pozivnom centru to isto zna i da smo sve ekspresno rijesili. A nezna...I moram zvati ponovno...U stvari ne mogu si pomoći, a ne zapitati se:
Dali se prilikom osmišljavanja takvih postupaka (kao Master prava) vi ustvari urnebesno zabavljate?
Hvala ekipa na feedbacku, samo nastavite tako :)
Mora bit da puštaju malo pomalo jer kod mene ništa nova.
Točno tako, roll out je još uvijek u tijeku.
Jutros izvršio nadogradnju aplikacije „Moj Vip „ ..i kod mene radi bez problema, dizajn novi..ma sve lijepo i krasno … ali….
Pitanje za „ nadležne „ iz Vip – a ….
Gdje je nestala opcija dijeljena megabajta ?
Ako ste ju ukinuli ..ok shvaćam, Vaše pravo … ali ne možete mi ju ukinuti sada kad sam platio tarifu „za chill „unaprijed za mjesec dana korištenja, ( a to još traje ), u kojoj je bilo uključeno dijeljenje megabajta.
Opcija je još uvijek dostupna, trebala bi biti u funkciji preko SMS poruke, kao i preko Moj Vip profila i aplikacije.
Točno tako, roll out je još uvijek u tijeku.
Pitanje za „ nadležne „ iz Vip – a ….
Gdje je nestala opcija dijeljena megabajta ?
Ako ste ju ukinuli ..ok shvaćam, Vaše pravo … ali ne možete mi ju ukinuti sada kad sam platio tarifu „za chill „unaprijed za mjesec dana korištenja, ( a to još traje ), u kojoj je bilo uključeno dijeljenje megabajta.
Opcija je još uvijek dostupna, trebala bi biti u funkciji preko SMS poruke, kao i preko Moj Vip profila i aplikacije.
@razjaren - što se tiče slanja preko SMS poruke, prvo pošalješ poruku s iznosom MB koje želiš poslati na broj 13290, formatiraš na način da brojem staviš cifru i onda MB bez razmaka. Nakon toga dobiješ odgovor gdje te se pita na koji broj želiš poslati, tu odgovoriš samo s brojem u standardnom formatu bez HR predbroja.
Na novoj aplikaciji, opcija bi ti se trebala ponuditi ako klikneš na onaj plus u donjem desnom kutu, tamo bi se trebala nalaziti i za pretplatnike i bonaše. U svakom slučaju, dostupna ti je i preko web verzije kojoj možeš pristupiti i preko moba. 🙂
Na novoj aplikaciji, opcija bi ti se trebala ponuditi ako klikneš na onaj plus u donjem desnom kutu, tamo bi se trebala nalaziti i za pretplatnike i bonaše. U svakom slučaju, dostupna ti je i preko web verzije kojoj možeš pristupiti i preko moba. 🙂
Stranica 3 / 3
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.