Moj Vip aplikacija - rasprava

  • 2 June 2017
  • 64 odgovora
  • 7973 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 64

Razina korisnika 7
Bedž +3
Stoji mi datum isteka za mobilnu ali za fiksne ne. Ok, kužim da je sve pod istim korisničkim imenom (loginom) ali isto kao za mobilnu bi trebali pisati i podaci za fiksne što se isteka UO tiče. Čisto da znam za migraciju i borbu za popuste, ne želim faktor iznenađenja na prvom računu bez benefita... 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
To se meni na Bnetu događalo...pisalo je da nema UO iako je trajala, SZK zna podatke, al iz nekog razloga na profilu nije povlačilo.
Na VIPu mi uredno stoji datum isteka, al imam samo jednu uslugu trenutno.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Da malo oživim raspravu prije nego što beta verzija aplikacije ugleda svijetlo dana. Dakle, radi se o "mojim podacima - datum isteka ugovora" (iliti ugovorne obveze). Kako na svojoj grbi (OIB-u) imam mobilnu, fiksni duo na jednoj adresi i fiksni trio na drugoj adresi, ne dobivam na svima podatak o isteku iste. Situacija je ista na aplikaciji kao i na web-u. Ukratko, kad uđem u profil, na mobilnoj liniji to izgleda ovako:



Na fiksnoj 1 podatka o isteku UO-a nema:



Na fiksnoj 2 podatka o isteku UO-a također nema i izgleda ovako:



Napominjem da potpisivanje Ugovorne obveze nije bilo istoga dana odnosno ne ističu u isto vrijeme. A znamo dobro kako je to ako se ne prati istek pa se nakon isteka UO izgube benefiti i tarife zažive "u punoj cijeni"... 🙂
Hvala ti na brzom odgovoru, to sam i mislio.?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Gledaš samo gornji red, donji ignoriraš.
Evo kako meni od danas izgleda pregled potrošnje .?
Razina korisnika 6
Bedž +4
Moj prijedlog je da se putem Vip aplikacije i moj.vip portala uvede potpuna administracija svih usluga tako da se u potpunosti izbjegne odlazak u poslovnice, pozivanje službe za korisnike, slanje pismenih zahtjeva i sl. Naravno u tom slučaju aplikacija bi trebala biti osigurana tokenom poput bankarskih aplikacija.
Razina korisnika 6
Bedž +3
Zanimljivo da nije svima isto. Ja sam slao i “?” na 1322 i dobio povratnu SMS poruku samo sa “MB po punoj brzini”, dakle čak ni tamo se više ne spominje ta “druga traka” (MB podatkovnog prometa) koja je pogrešno prikazivala manji iznos. Pogledao sam i na webu, nema je ni tamo. Dakle - aplikacija, web i SMS - sve je ažurirano i svuda stoji samo taj pravi iznos koji bi i trebao stajati. Valjda to ovisi i od tarife do tarife.

Još samo ljudi maknite ovu roaming traku pošto to više ne postoji, i vratite nam brojač potrošenog besplatnog prometa mobilnog interneta i sve će biti tip-top.
Meni je i dalje isto. Možda će mi od idućeg mjeseca biti samo jedan stupac za mb.
Razina korisnika 6
Bedž +3
Od danas u Moj Vip aplikaciji promet se pokazuje u samo jednoj traci gdje je uračunat sav mjesečni promet iz tarife. Napokon, bravo! Jedino što tu traku ste trebali nazvati bolje “MB podatkovnog prometa” (kako se zvala ona prva koja je maknuta) a ne “MB po punoj brzini” jer nemam ja ništa po “manjoj brzini” unutar svije tarife, ali dobro... bolje i ovako nego dvije!

Zanimljivo da se besplatni promet više uopće ne prokazuje u Moj Vip aplikaciji što je šteta, na taj način čovjek dobije bolji dojam svoje potrošnje i bez obzira što je to promet koji se ne naplaćuje - taj podatak je bio itekako koristan 😞
Razina korisnika 7
Bedž +3
A vidiš meni ne prikazuje gornja koliko bi trebala imati mb, donja koliko imam, nego su obje na 7168, uglavnom se poklapaju ili gornja pokazuje manje, ali mi je službenica rekla da pratim samo donju kad sam zvala nakon što sam prvi put otvorila, jer sam mislila da je neka greška u aplikaciji u pitanju... Isti smo po pitanju praćenja i toga pa kažem, sad znam okvirno sve o čemu se radi, al svejedno me znalo štrecnit kad dođe potrošili ste... pa onda gledam do kraja, čakaj tarifa, promocija, koji je datum... jer obično stignu poruke u nekim sličnim vremenskim okvirima 😃
Razina korisnika 6
Bedž +3
Upravo to, ljudi se prepadnu takvih poruka jer imaju onaj klik u glavi da sve izvan svoje tarife je "strašno skupo" jer su čuli da je tamo neka xy dobila strašno veliki račun jer je slučajno zaspala na downloadu. Na kraju krajeva i ja sam se prepao prošli mjesec kad sam prvi put dobio poruku da sam potrošio 100% podatakovnog prometa (došle su obje za redom i ova od 80 i od 100% jer sam nešto veće uploadao sa mobitela i u 20tak minuta potrošio dosta velik promet) i onda idem vidjeti na Moj Vip aplikaciji - tamo đumbus, jedna traka pokazuje jedno, druga traka pokazuje drugo (no niti jedna ni blizu tih 16gb iz tarife), zovem službu za korisnike da provjere o čemu je riječ - ova sa druge strane mi govori da imam 8gb u tarifi. Ja njoj pokušavam objasniti da imam zapravo 16gb i da imam dvije trake u Moj Vip aplikaciji - ona ko da ruski pričam. Na kraju mi rekla, citiram "pratite koliko vam gore piše na potrošnji, ako krenu kune rasti znači da ste potrošili sav promet i da se promet dalje naplaćuje". Mislim WTF, are you serious??? Ti mi ne možeš provjeriti koliko ja imam Gb u tarifi, na aplikaciji je totalna pomutnja i ja bi sad trebao sebe izložiti daljnjem trošku da bi znao koliko ja imam gb u svojoj tarifi i jesam li ga potrošio ili ne? Na kraju se uspostavilo da ga nisam potrošio već da je to bilo upozorenja za tu gornju traku od 8gb, ali ne vjerujem da se takve stvari dešavaju. Ja sam "freak" što se tehnologije i takvih stvari tiče pa sam ostao zbunjen, a sad zamisli neku osobu koja nema pojma o tome, nema pojma koliko je to 8 a koliko 16gb kako će ona reagirati?

Evo sad npr. stanje u Moj Vip aplikaciji, jedna traka pokazuje 596mb, druga pokazuje 761mb i sad ti znaj koliko si potrošio? U roku od 6 do 24h to će se stabilizirati (ali samo ukoliko se promet u tom periodu ne troši!!) no to jednostavno nije rješenje. Ista stvar i sa prikazom besplatnog prometa, danas je 5.6. i još uvijek nema informacije koliko sam besplatnog data prometa potrošio, a sigurno sam 100gb već potrošio jer sam još u subotu imao nešto veće na uploadu.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Potpisujem @Acer112 , ja sam se već navikla, al da je glupo, glupo je. Isto tako sms-ovi za potrošnju, 3 puta na 80 i 100%, ukupno 6, za tarifu, pa promociju pa promociju... Dosadno, nepotrebno i vjerujem da se dosta njih prepadne da je potrošilo sve prije nego provjere aplikaciju.
Mimo toga aplikacija je generalno ok i ima sve što mi treba, provjera stanja i da bacim oko na (ne)podmirene račune da ne bi bilo greški s trajnim nalogom.
Razina korisnika 6
Bedž +3
Eto da budem prvi...

Ne znam zašto na ovim novim tarifama u Moj Vip aplikaciji se dva puta odbrojava promet, dakle posebno se odbrojava kako vi to na svojim stranicama i SMS porukama zovete "promet iz tarife" (koji je prikazan kao "MB podatkovnog prometa" u Moj Vip aplikaciji) a posebno promet iz "opcije Dvostruki podatkovni promet" (koji je prikazan kao "MB po punoj brzini"). To osim što strašno buni krajnjeg korisnika, zna se puno puta desit da svaka traka odbrojava po svojem. Ovaj "MB po punoj brzini" prije prikaže potrošnju, onda nakon 6-7 sati reagira i ovaj gornji "MB podatkovnog prometa" i on se uskladi sa ovim donjim. No osim što sve to jako buni korisnika, i ti termini su krajnje čudno napisani.

"promet iz tarife" (termin u SMS porukama i na Vip.hr stranicama) = "MB podatkovnog prometa" (moj Vip aplikaicija)
"opcija Dvostruki podaktovni promet" (termin u SMS porukama i na VIP.hr stranicama) = "MB po punoj brzini" (moj Vip aplikacija)

Koliko ja onda imam MB po smanjenoj brzini ako mi je ova nova tarifa ograničena na 16Gb? Nula!

Zašto se to ne može prikazati kao jedna traka?

Zatim, prikaz besplatnog data prometa. Zbog čega on svaki mjesec kasni sa prikazom? Evo sad je već 2.6 meni nema prikazano koliko sam Gb potrošio od 0:00 do 8:00 a trošio sam taj promet.

Evo i dva primjera na screenshotu:

prva slika - Današnji dan (nema prikazanog data prometa)
druga slika - Prikaz na 15.5., piše ispod data promet "od čega je 0,00kn data (56.584,716 MB)"

I ne, ovo nije neka greška samo kod mene, tako je kod svih koji imaju nove tarife. Isto i sa prikazom data prometa, već su provjeravali u SZK. To je jednostavno tako napravljeno.

Odgovori