Moj Vip aplikacija - rasprava

  • 2 June 2017
  • 64 odgovora
  • 8037 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 64

Razina korisnika 7
Bedž +3
Šta jest jest, nitko nije sposoban zakomplicirat jednostavno kao pojedinci tamo u centrima 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ni ja ne vidim ništa novo.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Mora bit da puštaju malo pomalo jer kod mene ništa nova.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nema ni kod mene još...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Upravo mi stiglo ažuriranje, ali kaže aplikacija podaci su trenutno nedostupni... Pričekat ću neko vrijeme, možda ih povuče. Sve u svemu ništa posebno, prijava otiskom prsta je ok, mada mi to ionako stoji (bar je prije stalo) uvijek prijavljeno.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nije do tebe, to sam ja još prijavila kao bug čim mi je stigao update... Eto i dalje nije "popravljeno".
Razina korisnika 7
Bedž +3
Radi li vam danas moj.vip i aplikacija? Ili je to samo meni greška? Probala i Firefox i Chrome i ne da se logirat, a aplikacija kaže ne može dohvatit padatke. I imali nade da će profunkcionirat na Wifi-ju, stvarno iritira da se moraš odspajat.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Update moj.vip profunkcionirao, aplikcija i dalje u statusu "podaci nedostupni".
Razina korisnika 7
Bedž +3
Mislila bi da je do prijenosa na bonove da nije od petka do jutros radilo uredno. I dalje apk ne dohvaća. Valjda je nešto privremeno.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ma radi moj.vip uredno, samo apk kaže da ne dohvaća podatke. Ali radila je od petka, danas zaštekalo.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Stoji mi datum isteka za mobilnu ali za fiksne ne. Ok, kužim da je sve pod istim korisničkim imenom (loginom) ali isto kao za mobilnu bi trebali pisati i podaci za fiksne što se isteka UO tiče. Čisto da znam za migraciju i borbu za popuste, ne želim faktor iznenađenja na prvom računu bez benefita... 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nikakvu nadogradnju nisam dobio, zadnji podatak je da će beta verzija aplikacije biti spremna za testiranje čini mi se 13.3.2018. Toliko o ozbiljnosti.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Kod mene ne vidi update, još uvijek 1.12.0 verzija. Preko štele ste dobili, priznajte. 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
Mora bit da puštaju malo pomalo jer kod mene ništa nova.

More bit da puštaju al da ne puste. Još ništa kod mene... :D

Edit: ispraznio cache, pobrisao data, uninstall pa opet install i skine 1.12.0 verziju.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Sletio update, na prvi pogled novo sučelje izgleda primamljivo. Navedeno iz mojeg posta na prvoj strani teme nije popravljeno, dakle volim vidjeti datum istek UO za fiksne linije, a ne vidi se. Ne volim iznenađenja, kad istekne UO i prestanu popusti kroz 24 pa račun ode u nebesa a naravno da nitko ne zove da kaže da ističe UO. Kad odem u svom profilu na "ostale fiksne usluge", vidim da imam trio na jednoj i duo na drugoj adresi. Bez datuma do kada sam ugovorno obvezan, bez podataka potrošnje internet prometa (ok, imam flat na fiksnoj ali ipak), bez podataka o pozivima fiksne telefonije). Bilo da se spojim na moj profil ili profile roditelja (prepaid), česta pojava "došlo je do greške, pokušajte ponovo" ili smrz app-a i prikaz tri točkice koje vrte. I da, plusić u dnu app-a (bilo na prepaid ili pretplatničkom profilu) nudi samo opcije "kupi bon" i "unesi bon".

Porođajne muke...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Eh, da... beta testeri app-a koja se prvo pusti online a onda se rjesavaju bugovi. :D

btw. gdje je @Vip_Deni?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Meni radi i MojVip i aplikacija, prikazuje sve podatke.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Vjerojatno još nisi prebačena kako treba. Neki mali crnac prebacuje i zbraja ručno tvoju potrošnju. :D

Ili zovni SZK da ti prochekiraju profil. Meni tako znalo zaštekati od roditelja.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Vidim da je puštena u rad redizajnirana aplikacija i mogu reći da radi odlično :D

Razina korisnika 6
Bedž +4
Nadao sam se da će u novoj aplikaciji biti dostupni podaci o preostalom broju minuta iz pojedinih tarifa/opcija za korisnike fiksnih usluga putem postojeće linije (HT infrastruktura), ali i dalje ništa, a to je čak i protuzakonito jer su dužni pružiti takve informacije međutim ne nude ih čak niti putem SZK.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Mislio sam na korisnike fiksnih usluga, a ne mobilnih kako sam i napisao.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Upravo to, ljudi se prepadnu takvih poruka jer imaju onaj klik u glavi da sve izvan svoje tarife je "strašno skupo" jer su čuli da je tamo neka xy dobila strašno veliki račun jer je slučajno zaspala na downloadu. Na kraju krajeva i ja sam se prepao prošli mjesec kad sam prvi put dobio poruku da sam potrošio 100% podatakovnog prometa (došle su obje za redom i ova od 80 i od 100% jer sam nešto veće uploadao sa mobitela i u 20tak minuta potrošio dosta velik promet) i onda idem vidjeti na Moj Vip aplikaciji - tamo đumbus, jedna traka pokazuje jedno, druga traka pokazuje drugo (no niti jedna ni blizu tih 16gb iz tarife), zovem službu za korisnike da provjere o čemu je riječ - ova sa druge strane mi govori da imam 8gb u tarifi. Ja njoj pokušavam objasniti da imam zapravo 16gb i da imam dvije trake u Moj Vip aplikaciji - ona ko da ruski pričam. Na kraju mi rekla, citiram "pratite koliko vam gore piše na potrošnji, ako krenu kune rasti znači da ste potrošili sav promet i da se promet dalje naplaćuje". Mislim WTF, are you serious??? Ti mi ne možeš provjeriti koliko ja imam Gb u tarifi, na aplikaciji je totalna pomutnja i ja bi sad trebao sebe izložiti daljnjem trošku da bi znao koliko ja imam gb u svojoj tarifi i jesam li ga potrošio ili ne? Na kraju se uspostavilo da ga nisam potrošio već da je to bilo upozorenja za tu gornju traku od 8gb, ali ne vjerujem da se takve stvari dešavaju. Ja sam "freak" što se tehnologije i takvih stvari tiče pa sam ostao zbunjen, a sad zamisli neku osobu koja nema pojma o tome, nema pojma koliko je to 8 a koliko 16gb kako će ona reagirati?

Evo sad npr. stanje u Moj Vip aplikaciji, jedna traka pokazuje 596mb, druga pokazuje 761mb i sad ti znaj koliko si potrošio? U roku od 6 do 24h to će se stabilizirati (ali samo ukoliko se promet u tom periodu ne troši!!) no to jednostavno nije rješenje. Ista stvar i sa prikazom besplatnog prometa, danas je 5.6. i još uvijek nema informacije koliko sam besplatnog data prometa potrošio, a sigurno sam 100gb već potrošio jer sam još u subotu imao nešto veće na uploadu.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Od danas u Moj Vip aplikaciji promet se pokazuje u samo jednoj traci gdje je uračunat sav mjesečni promet iz tarife. Napokon, bravo! Jedino što tu traku ste trebali nazvati bolje “MB podatkovnog prometa” (kako se zvala ona prva koja je maknuta) a ne “MB po punoj brzini” jer nemam ja ništa po “manjoj brzini” unutar svije tarife, ali dobro... bolje i ovako nego dvije!

Zanimljivo da se besplatni promet više uopće ne prokazuje u Moj Vip aplikaciji što je šteta, na taj način čovjek dobije bolji dojam svoje potrošnje i bez obzira što je to promet koji se ne naplaćuje - taj podatak je bio itekako koristan 😞
Razina korisnika 6
Bedž +6
Zanimljivo da nije svima isto. Ja sam slao i “?” na 1322 i dobio povratnu SMS poruku samo sa “MB po punoj brzini”, dakle čak ni tamo se više ne spominje ta “druga traka” (MB podatkovnog prometa) koja je pogrešno prikazivala manji iznos. Pogledao sam i na webu, nema je ni tamo. Dakle - aplikacija, web i SMS - sve je ažurirano i svuda stoji samo taj pravi iznos koji bi i trebao stajati. Valjda to ovisi i od tarife do tarife.

Još samo ljudi maknite ovu roaming traku pošto to više ne postoji, i vratite nam brojač potrošenog besplatnog prometa mobilnog interneta i sve će biti tip-top.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Lijepo minimalističko sučelje, super što je sav internet promet zbrojen u jednu liniju, zgodan je i onaj Moj Profil dio sa popisom svih aktivnih opcija u tarifi i to je u biti to. Ja sam se baš nadao i da će vratit natrag opciju da možeš vidjeti sav internet promet koji si potrošio taj mjesec (dakle i onaj besplatan), meni je to bio super interesantan podatak. Čovjeku daje osjećaj koliko prometa zaista troši i onda kada je internet besplatan a pošto VIP po onim uvjetima korištenja krije stotinu caka kada i taj besplatan internet može ograničit - super dođe za osobnu kontrolu. No ništa od toga...

p.s. one 3 točkice kao "wait" simbol je kriminalno loše izvedeno, točkice uopće ne blinkaju da bi osobi dale dojam da se nešto dešava i da pričeka već prvo što ti padne na pamet je da se aplikacija zablokirala i da je ugasiš i ponovno upališ.

Odgovori