Bok ekipo,
ako netko od vas koristi Moj Vip aplikaciju na svojem mobilnom uređaju (a vjerujem da koristite :8) slobodno napišite koje funkcionalnosti su vam od najveće pomoći.
Na primjer:
• gledate li samo trenutnu potrošnju (TPO)
• ili možda samo izdane račune
• obnavljate li nekome Vipme račun putem svog pretplatničkog računa
• ili aktivirate neke od opcija
Također, možete se slobodno raspisati što bi vam još više pomoglo da postoji u Moj Vip mobilnoj aplikaciji, npr. neka funkcionalnost ili bolji prikaz trenutne potrošnje, možda čak i ne treba trenutna potrošnja; bolji prikaz uključenih minuta/data prometa u tarifi, s PDVom / bez PDVa, ....
Za one koji ne znaju da postoji Moj Vip aplikacija mogućnost preuzimanja i više informacija možete pronaći OVDJE
Stranica 2 / 3
Šta jest jest, nitko nije sposoban zakomplicirat jednostavno kao pojedinci tamo u centrima 😃
Upravo mi stiglo ažuriranje, ali kaže aplikacija podaci su trenutno nedostupni... Pričekat ću neko vrijeme, možda ih povuče. Sve u svemu ništa posebno, prijava otiskom prsta je ok, mada mi to ionako stoji (bar je prije stalo) uvijek prijavljeno.
Nije do tebe, to sam ja još prijavila kao bug čim mi je stigao update... Eto i dalje nije "popravljeno".
Radi li vam danas moj.vip i aplikacija? Ili je to samo meni greška? Probala i Firefox i Chrome i ne da se logirat, a aplikacija kaže ne može dohvatit padatke. I imali nade da će profunkcionirat na Wifi-ju, stvarno iritira da se moraš odspajat.
Update moj.vip profunkcionirao, aplikcija i dalje u statusu "podaci nedostupni".
Mislila bi da je do prijenosa na bonove da nije od petka do jutros radilo uredno. I dalje apk ne dohvaća. Valjda je nešto privremeno.
Ma radi moj.vip uredno, samo apk kaže da ne dohvaća podatke. Ali radila je od petka, danas zaštekalo.
Stoji mi datum isteka za mobilnu ali za fiksne ne. Ok, kužim da je sve pod istim korisničkim imenom (loginom) ali isto kao za mobilnu bi trebali pisati i podaci za fiksne što se isteka UO tiče. Čisto da znam za migraciju i borbu za popuste, ne želim faktor iznenađenja na prvom računu bez benefita... 😃
Nikakvu nadogradnju nisam dobio, zadnji podatak je da će beta verzija aplikacije biti spremna za testiranje čini mi se 13.3.2018. Toliko o ozbiljnosti.
Kod mene ne vidi update, još uvijek 1.12.0 verzija. Preko štele ste dobili, priznajte. 😃
More bit da puštaju al da ne puste. Još ništa kod mene... :D
Edit: ispraznio cache, pobrisao data, uninstall pa opet install i skine 1.12.0 verziju.
Sletio update, na prvi pogled novo sučelje izgleda primamljivo. Navedeno iz mojeg posta na prvoj strani teme nije popravljeno, dakle volim vidjeti datum istek UO za fiksne linije, a ne vidi se. Ne volim iznenađenja, kad istekne UO i prestanu popusti kroz 24 pa račun ode u nebesa a naravno da nitko ne zove da kaže da ističe UO. Kad odem u svom profilu na "ostale fiksne usluge", vidim da imam trio na jednoj i duo na drugoj adresi. Bez datuma do kada sam ugovorno obvezan, bez podataka potrošnje internet prometa (ok, imam flat na fiksnoj ali ipak), bez podataka o pozivima fiksne telefonije). Bilo da se spojim na moj profil ili profile roditelja (prepaid), česta pojava "došlo je do greške, pokušajte ponovo" ili smrz app-a i prikaz tri točkice koje vrte. I da, plusić u dnu app-a (bilo na prepaid ili pretplatničkom profilu) nudi samo opcije "kupi bon" i "unesi bon".
Porođajne muke...
Porođajne muke...
Eh, da... beta testeri app-a koja se prvo pusti online a onda se rjesavaju bugovi. :D
btw. gdje je@Vip_Deni ?
btw. gdje je
Vjerojatno još nisi prebačena kako treba. Neki mali crnac prebacuje i zbraja ručno tvoju potrošnju. :D
Ili zovni SZK da ti prochekiraju profil. Meni tako znalo zaštekati od roditelja.
Ili zovni SZK da ti prochekiraju profil. Meni tako znalo zaštekati od roditelja.
Nadao sam se da će u novoj aplikaciji biti dostupni podaci o preostalom broju minuta iz pojedinih tarifa/opcija za korisnike fiksnih usluga putem postojeće linije (HT infrastruktura), ali i dalje ništa, a to je čak i protuzakonito jer su dužni pružiti takve informacije međutim ne nude ih čak niti putem SZK.
Upravo to, ljudi se prepadnu takvih poruka jer imaju onaj klik u glavi da sve izvan svoje tarife je "strašno skupo" jer su čuli da je tamo neka xy dobila strašno veliki račun jer je slučajno zaspala na downloadu. Na kraju krajeva i ja sam se prepao prošli mjesec kad sam prvi put dobio poruku da sam potrošio 100% podatakovnog prometa (došle su obje za redom i ova od 80 i od 100% jer sam nešto veće uploadao sa mobitela i u 20tak minuta potrošio dosta velik promet) i onda idem vidjeti na Moj Vip aplikaciji - tamo đumbus, jedna traka pokazuje jedno, druga traka pokazuje drugo (no niti jedna ni blizu tih 16gb iz tarife), zovem službu za korisnike da provjere o čemu je riječ - ova sa druge strane mi govori da imam 8gb u tarifi. Ja njoj pokušavam objasniti da imam zapravo 16gb i da imam dvije trake u Moj Vip aplikaciji - ona ko da ruski pričam. Na kraju mi rekla, citiram "pratite koliko vam gore piše na potrošnji, ako krenu kune rasti znači da ste potrošili sav promet i da se promet dalje naplaćuje". Mislim WTF, are you serious??? Ti mi ne možeš provjeriti koliko ja imam Gb u tarifi, na aplikaciji je totalna pomutnja i ja bi sad trebao sebe izložiti daljnjem trošku da bi znao koliko ja imam gb u svojoj tarifi i jesam li ga potrošio ili ne? Na kraju se uspostavilo da ga nisam potrošio već da je to bilo upozorenja za tu gornju traku od 8gb, ali ne vjerujem da se takve stvari dešavaju. Ja sam "freak" što se tehnologije i takvih stvari tiče pa sam ostao zbunjen, a sad zamisli neku osobu koja nema pojma o tome, nema pojma koliko je to 8 a koliko 16gb kako će ona reagirati?
Evo sad npr. stanje u Moj Vip aplikaciji, jedna traka pokazuje 596mb, druga pokazuje 761mb i sad ti znaj koliko si potrošio? U roku od 6 do 24h to će se stabilizirati (ali samo ukoliko se promet u tom periodu ne troši!!) no to jednostavno nije rješenje. Ista stvar i sa prikazom besplatnog prometa, danas je 5.6. i još uvijek nema informacije koliko sam besplatnog data prometa potrošio, a sigurno sam 100gb već potrošio jer sam još u subotu imao nešto veće na uploadu.
Evo sad npr. stanje u Moj Vip aplikaciji, jedna traka pokazuje 596mb, druga pokazuje 761mb i sad ti znaj koliko si potrošio? U roku od 6 do 24h to će se stabilizirati (ali samo ukoliko se promet u tom periodu ne troši!!) no to jednostavno nije rješenje. Ista stvar i sa prikazom besplatnog prometa, danas je 5.6. i još uvijek nema informacije koliko sam besplatnog data prometa potrošio, a sigurno sam 100gb već potrošio jer sam još u subotu imao nešto veće na uploadu.
Od danas u Moj Vip aplikaciji promet se pokazuje u samo jednoj traci gdje je uračunat sav mjesečni promet iz tarife. Napokon, bravo! Jedino što tu traku ste trebali nazvati bolje “MB podatkovnog prometa” (kako se zvala ona prva koja je maknuta) a ne “MB po punoj brzini” jer nemam ja ništa po “manjoj brzini” unutar svije tarife, ali dobro... bolje i ovako nego dvije!
Zanimljivo da se besplatni promet više uopće ne prokazuje u Moj Vip aplikaciji što je šteta, na taj način čovjek dobije bolji dojam svoje potrošnje i bez obzira što je to promet koji se ne naplaćuje - taj podatak je bio itekako koristan 😞
Zanimljivo da se besplatni promet više uopće ne prokazuje u Moj Vip aplikaciji što je šteta, na taj način čovjek dobije bolji dojam svoje potrošnje i bez obzira što je to promet koji se ne naplaćuje - taj podatak je bio itekako koristan 😞
Zanimljivo da nije svima isto. Ja sam slao i “?” na 1322 i dobio povratnu SMS poruku samo sa “MB po punoj brzini”, dakle čak ni tamo se više ne spominje ta “druga traka” (MB podatkovnog prometa) koja je pogrešno prikazivala manji iznos. Pogledao sam i na webu, nema je ni tamo. Dakle - aplikacija, web i SMS - sve je ažurirano i svuda stoji samo taj pravi iznos koji bi i trebao stajati. Valjda to ovisi i od tarife do tarife.
Još samo ljudi maknite ovu roaming traku pošto to više ne postoji, i vratite nam brojač potrošenog besplatnog prometa mobilnog interneta i sve će biti tip-top.
Još samo ljudi maknite ovu roaming traku pošto to više ne postoji, i vratite nam brojač potrošenog besplatnog prometa mobilnog interneta i sve će biti tip-top.
Lijepo minimalističko sučelje, super što je sav internet promet zbrojen u jednu liniju, zgodan je i onaj Moj Profil dio sa popisom svih aktivnih opcija u tarifi i to je u biti to. Ja sam se baš nadao i da će vratit natrag opciju da možeš vidjeti sav internet promet koji si potrošio taj mjesec (dakle i onaj besplatan), meni je to bio super interesantan podatak. Čovjeku daje osjećaj koliko prometa zaista troši i onda kada je internet besplatan a pošto VIP po onim uvjetima korištenja krije stotinu caka kada i taj besplatan internet može ograničit - super dođe za osobnu kontrolu. No ništa od toga...
p.s. one 3 točkice kao "wait" simbol je kriminalno loše izvedeno, točkice uopće ne blinkaju da bi osobi dale dojam da se nešto dešava i da pričeka već prvo što ti padne na pamet je da se aplikacija zablokirala i da je ugasiš i ponovno upališ.
p.s. one 3 točkice kao "wait" simbol je kriminalno loše izvedeno, točkice uopće ne blinkaju da bi osobi dale dojam da se nešto dešava i da pričeka već prvo što ti padne na pamet je da se aplikacija zablokirala i da je ugasiš i ponovno upališ.
Stranica 2 / 3
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.