Riješeno

Moj Vip

  • 9 October 2017
  • 4 odgovora
  • 882 pregleda

Razina korisnika 3
Bedž +1
  • Aktivni forumaš početnik
  • 45 odgovora



Zašto se već duže vrijeme putem Moj Vip ne može aktivirati E-račun bez papirnate verzije. Kada se pokuša aktivirati javi gornju grešku.
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 9 October 2017, 16:24

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 7
Bedž +3
Nazovi SZK da ti oni to riješe. Probaj i drugi preglednik i pogasi blockere ako imaš.
Razina korisnika 3
Bedž +1
Probao preko weba kao i preko android aplikacije i rezultat je isti. Znam da bi e-račun riješili pozivom SZK ali poanta je da ako postoji opcija u Moj Vip onda bi to trebalo i raditi.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Eh puno bi toga u životu trebalo biti, pa ipak nije tako... U svakom slučaju, moderatori će vidjeti problem pa će vjerojatno skrenuti pažnju kolegama da bace oko u čemu je problem. Ova se stranica toliko puta mijenja i prilagođava da mi se čini da već godinama ne valja kako treba. Uvijek nešto šteka. To ti je ono kad ideš poboljšat i napravit privlačnijim i jednostavnijim, pa samo zezneš i pokvariš ono što je već valjalo.
Razina korisnika 3
Probao preko weba kao i preko android aplikacije i rezultat je isti. Znam da bi e-račun riješili pozivom SZK ali poanta je da ako postoji opcija u Moj Vip onda bi to trebalo i raditi.

Sl2, primljeno na znanje. Mogućnost aktivacije ti je vidljiva ali je u pripremi tako da, za sad, još nije moguće putem Moj Vip-a.
Stisni 0800 091 091 i kolege će ti aktivirati 😉

Odgovori